🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25018.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

برای جلوگیری از پولشویی، تراکنش‌های غیر معمول کسب‌وکارهای اینترنتی بررسی می‌شود

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، از همکاری با بانک مرکزی به منظور جلوگیری از پولشویی در کسب‌و‌کارهای اینترنتی با اعلام هشدار برای «تراکنش‌های مالی غیر طبیعی» خبر می‌دهد. «فردوس حاتمی»، مدیر اجرایی ای‌نماد مرکز ...

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، از همکاری با بانک مرکزی به منظور جلوگیری از پولشویی در کسب‌و‌کارهای اینترنتی با اعلام هشدار برای «تراکنش‌های مالی غیر طبیعی» خبر می‌دهد.

«فردوس حاتمی»، مدیر اجرایی ای‌نماد مرکز تجارت توسعه الکترونیکی در گفتگو با دیجیاتو عنوان می‌کند که آنها به منظور شفاف‌سازی هرچه بیشتر و پیشگیری از بروز برخی اتفاقات، با نهادهای گوناگونی همکاری می‌کنند که این همکاری نیز از جمله همین همکاری‌ها - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مازندران استان مازندران - است. او توضیح می‌دهد که برای پایش - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مازندران استان مازندران - تراکنش‌های غیر معمول، این مرکز دسترسی خاصی ندارد و تمام فعالیت‌ها در بانک مرکزی انجام خواهد شد. او در همین زمینه توضیح داد:

«نه API دریافت شده و نه این خدمات توسط ما صورت می‌گیرد؛ چرا که اساسا ما در این زمینه تخصصی نداریم و - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مازندران استان مازندران - نمی‌خواهیم وارد این مقوله شویم. بانک مرکزی در این همکاری با تحلیل تراکنش‌های مالی یک کسب‌وکار، اگر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مازندران استان مازندران - با حجم تراکنش غیر معقولی نسبت به فعالیت‌های سابق مجموعه روبرو - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مازندران استان مازندران - شد، به ما هشدار می‌دهد تا موضوع را پیگیری کنیم.»

حاتمی با تاکید بر این موضوع که آنها به این بررسی‌ها و لیست تراکنش‌ها دسترسی ندارند و از خدمات بانک مرکزی در این زمینه بهره می‌برند به دیجیاتو می‌گوید که این - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مازندران استان مازندران - موضوع می‌تواند یک پیشگیری مناسب برای وقوع برخی فعالیت‌های سودجویانه - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مازندران استان مازندران - نظیر ماجرایی که برای «سکه ثامن» اتفاق افتاد باشد: «ما در آن زمان هم نمی‌دانستیم که این - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مازندران استان مازندران - سایت مشغول فروش هنگفتی شده و نتوانستیم احتمال دهیم که در پشت جریان اتفاقاتی در حال رخ دادن است.»

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مازندران استان مازندران

به گفته حاتمی، هر کسب و کار با - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مازندران استان مازندران - توجه به اندازه و فعالیتی که دارد، حد - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مازندران استان مازندران - متوسط تراکنش‌هایش برای بانک مرکزی مشخص است و سیستم هوشمند می‌تواند یک تراکنش غیر معمول را گزارش دهد. او می‌گوید پس از دریافت این گزارش، مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صمت وارد عمل خواهد شد:

«ما در ابتدای امر، سایت و یا - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مازندران استان مازندران - اپلیکیشن مذکور را چک می‌کنیم تا ببینیم این تراکنش غیر معمول چرا رخ داده است. گاهی ممکن است سایت - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مازندران استان مازندران - مذکور یک حراج ترتیب داده باشد و یا محصولی را پیش فروش کرده باشد و یا هر اتفاق دیگری که ممکن است روی تراکنش‌های این مجموعه - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مازندران استان مازندران - تاثیر محسوسی بگذارد. با کشف این مساله، گزارش حل و فصل می‌شود و - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر مازندران استان مازندران - ممکن است در این بین مورد معدود و انگشت‌شماری هم باشد که مشغول به تخلف و پولشویی باشند که از این طریق قابل کشف هستند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone