🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  2. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  4. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  5. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33836.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

زیروفون، گوشی لینوکسی 50 دلاری مبتنی بر رزبری پای

اگر به دنبال گوشی هوشمندی هستید که 7 روز هفته و در 24 ساعت اطلاعات شما را به شرکت های بزرگی از جمله گوگل ارسال نکند، زیروفون مبتنی بر رزبری پای می تواند به کارتان ...

اگر به دنبال گوشی هوشمندی هستید که 7 روز هفته و در 24 ساعت اطلاعات شما را به شرکت های بزرگی از جمله گوگل ارسال نکند، زیروفون مبتنی بر رزبری پای می تواند به کارتان بیاید.

پروژه زیروفون 50 دلاری وعده یک گوشی مبتتی بر برد رزبری پای و بر اساس سیستم عامل لینوکس را می - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسدآباد استان همدان - دهد که امکان استفاده با هر اپراتور مخابراتی را دارد. همچنین می توانید اپ های لینوکسی مورد نیاز خود را روی آن نصب کنید و مهم تر از همه اینکه به هیچ یک از شرکت های بزرگ دنیای تکنولوژی از جمله گوگل، اپل و سامسونگ وابسته نیست.

یادآوری می کنیم که داده های کاربران دستگاه های اندرویدی تا 50 برابر بیشتر از کاربران آیفون به سرورهای گوگل ارسال می شود. به همین دلیل زیروفون می تواند به کار آن دسته - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسدآباد استان همدان - از کاربرانی بیاید که برای حریم خصوصی خود بیش از دیگران نگران هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسدآباد استان همدان

زیروفون - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسدآباد استان همدان - از یک برد کوچک رزبری پای، یک میکروکنترلر آردوینو و یک ماژول وای فای تشکیل شده. جالب تر اینکه این گوشی با بخش هایی همراه شده که گوشی ها معمول از آنها بی بهره هستند: یک درگاه مینی HDMI و یک درگاه سایز معمول USB. همچنین به درگاه 3.5 میلی متری هدفون مجهز شده است.

اما یکی از مواردی که زیروفون را محدود می کند قابلیت کارکرد آن تنها با شبکه های 2G است. البته احتمالاً پشتیبانی از شبکه های 3G نیز به نسخه های آتی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسدآباد استان همدان - اضافه می شود. همچنین نمایشگر آن تنها 1.3 اینچی است و رزولوشن 128 در 64 پیکسلی دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسدآباد استان همدان

با این حال زیروفون رابط کاربری آسانی دارد ولی در عین حال برای برنامه نویس ها هم جذاب است. می توانید ماژول های دیگری از جمله دوربین و گیرنده مادون - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسدآباد استان همدان - قرمز را به آن اضافه کنید. علاوه بر این اگر دستی بر کدهای لینوکس داشته باشنید می - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسدآباد استان همدان - توانید با استفاده از ترمینال لینوکس و SSH به دستگاه دسترسی پیدا کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسدآباد استان همدان - و نرم افزارهای متنوع لینوکس را روی آن اجرا کنید.

در نهایت باید اشاره کرد که می توان با اتصال ماوس و کیبورد مشابه با یک کامپیوتر دسکتاپ از آن استفاده کرد. البته پردازشگر تک هسته ای ساده آن امکان اجرای نرم افزارهای گرافیکی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسدآباد استان همدان - پیشرفته را ندارد. زیروفون قرار است به زودی آماده عرضه شود.

 

تماشا کنید: هاوربورد جدید Segway با طراحی متفاوت در رویداد ایفا به نمایش در آمد

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone