🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  3. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  4. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33831.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

چگونه با GarageBand برای آیفون‌ رینگتون بسازیم؟

اگر کاربر اندروید باشید و برایتان بگویم که ساخت یک رینگتون ساده برای آیفون‌ها دردسر زیادی دارد، شاید تعجب کنید. اما این یک واقعیت تلخ است و کاربران آیفون‌ها برای چنین چیز ساده‌ای مجبورند پول ...

اگر کاربر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان - اندروید باشید و برایتان بگویم که ساخت یک رینگتون ساده برای آیفون‌ها دردسر زیادی دارد، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان - شاید تعجب کنید. اما این یک واقعیت تلخ است و کاربران آیفون‌ها برای چنین چیز - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان - ساده‌ای مجبورند پول - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان - بپردازند - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان - و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان - رینگتون بخرند. البته این موضوع مشکلی نیست که نشود برطرفش کرد و ترفندهایی وجود دارند که می‌توان با آن‌ها کمی در هزینه‌ها صرفه جویی کرد.

امروز به یکی از این ترفندها می‌پردازم و از روشی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان - برایتان می‌گویم که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان - با آن می‌توانید به صورت مستقیم برای آیفون‌ها رینگتون بسازید. پس در ادامه با بخش آموزش دیجیاتو همراه باشید.

به چه چیزی نیاز داریم؟


خوشبختانه برای ترفندی که امروز به آن می‌پردازم نیازی به هیچ اپ شخص ثالث - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان - گران قیمتی نیست. فقط کافیست به سراغ اپ GarageBand شرکت اپل بروید و آن را از اپ استور دانلود کنید. این اپلیکیشن کاربردی روی هر آیفون و آیپدی که حداقل iOS 11 را دریافت کرده باشد قابل اجراست و می‌توان با آن به ساخت موزیک‌های حرفه‌ای پرداخت. پس اگر به دنبال ساخت رینگتون‌های تازه هستید بی‌معطلی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان - GarageBand را دانلود و این متن را تا انتها مطالعه کنید.

https://itunes.apple.com/us/app/GarageBand/id408709785

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان

GarageBand

سازنده: اپل قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: مک و iOS حجم: 1700 مگابایت زبان:

قدم اول: شروع یک پروژه جدید در GarageBand


برای شروع وارد GarageBand شوید و مقدمات کار برای ایجاد یک پروژه جدید را فراهم کنید. برای این کار کلید - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان - به علاوه را بفشارید و پس از آن به سراغ تب Tracks بروید. حالا با کشیدن صفحه به اطراف می‌توانید به سازهای مختلف، آرشیو موزیک‌ها و همچنین رکوردر صدا دسترسی پیدا کنید. در ادامه برای اینکه بتوانید رینگتون‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان - خودتان را بسازید به سراغ Audio Recorder بروید و باقی مسیر را از طریق آن دنبال کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان

در کل بخش Audio Recorder برای اینکه کاربران بتوانند موسیقی‌های حرفه‌ای خود را با آن ضبط کنند طراحی شده و کلی ابزار عجیب و غریب و متفاوت دارد. اما برای تبدیل یک موزیک دلخواه به رینگتون نیازی به هیچ یک از آن‌ها نیست. برای این کار به سراغ سومین آیکونی که در تصویر با فلش قرمز رنگ به آن اشاره شده بروید تا به صفحه ویرایشگر موزیک GarageBand برده شوید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان

قدم دوم: افزودن موزیک دلخواه


خوشبختانه GarageBand از موزیک‌های فاقد DRM هم پشتیبانی می‌کند و به شما این اجازه را می‌دهد که آن‌ها را به محیط برنامه وارد و رویشان ویرایش انجام دهید. برای آوردن یک موزیک به محیط GarageBand فقط کافیست آیکون Loop (دومین آیکون از سمت راست) را بفشارید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان

سپس به سراغ Files بروید و گزینه Browse - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان - items from the Files app را انتخاب کنید. با این کار، درهای حافظه آیفون به رویتان باز می‌شود و می‌توانید تمام موزیک‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان - ذخیره شده‌ را ببینید. حتی به موزیک‌هایی که رو آیکلاد ذخیره کرده‌اید نیز دسترسی خواهید داشت و می‌شود از آن‌ها هم برای ساخت رینگتون استفاده کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان

با انتخاب موزیک مورد نظر به تب Files بازخواهید گشت. در ادامه انگشت خود را روی آهنگی که می‌خواهید از آن یک رینگتون - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان - جذاب بیرون بکشید نگه دارید و به سمت بالا بکشید. با این کار لیست فایل‌ها مخفی می‌شوند و موزیک مورد نظر در ویرایشگر GarageBand جای می‌گیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان

حالا می‌توانید با فشردن کلید Play به موزیک انتخابی‌تان گوش دهید و برای ایجاد تغییر در آن دست به کار شوید. اما در صورتی که موزیک انتخاب شده نیازی به تغییر ندارد، کار تقریبا تمام است و باید برای مراحل اکسپورت یا گرفتن خروجی از آن اقدام کنید.

قدم سوم: ساخت رینگتون


پیش از اینکه موزیک خود را به رینگتون تبدیل کنید، باید دوباره به سراغ لیست پروژه‌هایتان بروید. برای این کار به سراغ آیکون مثلث شکلی که در گوشه سمت چپ تصویر قرار دارد بروید و از طریق آن گزینه My Songs را انتخاب کنید. با این کار GarageBand شما را به صفحه‌ پروژه‌ها، جایی که آهنگ‌های جدید تحت عنوان My Song نمایش داده می‌شوند، می‌برد.

حالا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان - اگر دوست داشته باشید می‌توانید نام موزیک‌هایتان را هم از طریق این منو تغییر دهید. فقط کافیست انگشتتان را برای چند ثانیه روی فایل مورد نظر نگه دارید و از طریق منوی باز شده گزینه Rename را انتخاب کنید.

زمانی که بالاخره آماده تبدیل آن موزیک به رینگتون جدید موبایلتان شدید، دوباره انگشتتان را روی آن نگه دارید و از طریق منوی باز شده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان - به سراغ گزینه Share بروید و Ringtone را انتخاب کنید. حالا اگر گزینه Export را بفشارید، پس از چند - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان - ثانیه با صفحه‌ای همانند چیزی که در تصویر زیر می‌بینید رو به رو خواهید شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان

Use sound as را بفشارید تا بتوانید رینگتون تولید شده را به عنوان زنگ موبایل جدید خود تعیین کنید. با انتخاب این گزینه سه راه پیش رویتان قرار می‌گیرد:

  • Standard Ringtone: با انتخاب این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان - گزینه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان - رینگتون تولید شده به عنوان زنگ جدید موبایلتان تعریف می‌شود.
  • Standard Text Tone: با انتخاب این گزینه رینگتون تولید شده به عنوان زنگ مسیج‌هایتان تعریف می‌شود.
  • Assign to Contact: با انتخاب این گزینه می‌توانید رینگتون تولید شده را به شخص خاصی اختصاص دهید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان

یکی از این گزینه‌ها را بسته به نیاز - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان - خود انتخاب کنید تا زنگ موبایل جدیدی که ساختید را از این پس به جای رینگتون‌های پیش فرض - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر نیشابور استان خراسان - آیفون بشنوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone