🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  3. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42318.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

حالت شب بالاخره به کاربران توییتر در مرورگرهای دسکتاپ هم رسید

اگر توییتر را در مرورگرهای دسکتاپ باز می کنید، خوشحال باشید چرا که گردانندگان این شبکه اجتماعی از امروز ارائه حالت شب برای این نسخه را آغاز کرده اند. ماه گذشته بود که یکی از ...

اگر توییتر را در مرورگرهای دسکتاپ باز می کنید، خوشحال باشید چرا که گردانندگان این شبکه اجتماعی از امروز ارائه حالت شب برای این نسخه را آغاز کرده اند. ماه گذشته بود که یکی از مقامات توییتر از شروع تست حالت شب برای نسخه دسکتاپ توییتر خبر داد، اما به نظر می رسد که پس از انجام این تست یک ماهه برای تعداد محدودی از کاربران، حالا نوبت آن رسیده که بخش بزرگتری - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از کاربران توییتر به این قابلیت دسترسی داشته باشند.

برای دسترسی به حالت شب توییتر در دسکتاپ کافیست روی عکس پروفایل تان در گوشه بالا و سمت راست - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - صفحه کلیک کرده و - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - سپس به - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - انتهای منوی عمودی نمایان شده بروید. اینجا می توانید گزینه Night Mode که آیکنی به شکل هلال ماه دارد را مشاهده نمایید.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

گفتنی است که از سال گذشته تا حالا، کاربران اپلیکیشن - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - های iOS و اندروید توییتر به حالت شب دسترسی داشته اند، اما تا امروز فقط تعداد اندکی از کاربران دسکتاپ می توانستند از آن استفاده کنند.

توییتر اعلام کرده که از امروز کلیه کاربران توییتر در دسکتاپ می توانند از مزایای حالت شب بهره ببرند. با این وجود، امکان دارد که این قابلیت به بخش کوچکی از کاربران نرسیده باشد که در این صورت باید کمتر - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از یک هفته برای دریافت آن منتظر بمانند.

- تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone