🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42320.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

یک کمپانی روسی برای تاثیرگذاری بر انتخابات آمریکا، 100 هزار دلار به فیسبوک پرداخته است

به گفته فیسبوک، یک کمپانی روسی که به ساخت اکانت ها و صفحات جعلی مشغول بوده، در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته ایالات متحده، بالغ بر 100 هزار دلار برای تبلیغات خود هزینه کرده ...

به گفته فیسبوک، یک - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کمپانی روسی که به ساخت اکانت - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ها و صفحات جعلی مشغول بوده، در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته ایالات متحده، بالغ بر 100 هزار دلار برای تبلیغات خود هزینه کرده است. بنابر گزارش واشنگتن پست، فیسبوک توانسته این اکانت های جعلی را تا یک «مزرعه ترول» روسی ردیابی کند که - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پیشتر هم به انتشار پروپاگاندای روسی ها مشغول بوده است. فیسبوک می گوید از ابتدای تابستان 2015، تعداد اندکی از این تبلیغات اشاراتی به دو کاندید ریاست جمهوری، - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون داشته اند.

سایر - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تبلیغات نیز ظاهراً با هدف دو قطبی سازی تهیه شده بودند و مسائلی مانند درگیری های نژادی و حقوق دگرباشان جنسی را هدف قرار داده اند. این تاکتیک، که - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - روسی ها روی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - توییتر نیز به کار بسته اند، به گونه - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ای طراحی شده که باعث ایجاد چند دستگی در داخل خاک ایالات متحده شده و اعتماد به دموکراسی را از بین ببرد. در همین راستا، الکس توماس، مدیر ارشد امنیت فیسبوک هم می گوید اکثر - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - غالب این تبلیغات، اشاره ای به انتخابات ریاست جمهوری، رای گیری - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - یا یک کاندیدا به صورت خاص نداشتند.»

در مجموع، فیسبوک حدود 3 هزار تبلیغ مشکوک یافته است که 100 هزار دلار برایش درآمدزایی کرده اند و از ژوئن - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - 2015 الی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مه 2017 به نمایش درآمده اند. این تبلیغات، به 470 اکانت و صفحه جعلی وابسته بودند که به گفته توماس، با یکدیگر همکاری داشتند و در جایی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خارج از روسیه مدیریت می شدند.

از یک سو، هزینه 100 هزار دلاری، - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نشان دهنده کمپین تبلیغاتی چندان وسیعی در فیسبوک نیست. اما کشف تازه فیسبوک یک بار دیگر بر دخالت و تاثیرگذاری روسیه روی انتخابات اخیر آمریکا صحه می گذارد. گفتنی است چند روز بعد از برگزاری انتخابات، - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مارک زاکربرک، مدیرعامل فیسبوک در مصاحبه - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ای گفت که «ایده انتشار اخبار کذب در فیسبوک و تاثیرگذاری آنها روی انتخابات، دیوانه وار است».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone