🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  2. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  3. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  4. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  5. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42299.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اسپیکر MX از لاجیتک؛ طراحی منحصر به فرد در کنار کنترل های حرکتی

در طی هفته جاری کمپانی لاجیتک از چند محصول جدید از جمله کیبورد Craft رونمایی کرد. یکی دیگر از این محصولات تازه اسپیکر بی سیم MX است که علاوه بر داشتن طراحی جالب و چشم نواز، ...

در طی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - هفته جاری کمپانی لاجیتک از چند محصول جدید از جمله کیبورد Craft رونمایی کرد. یکی دیگر از این محصولات تازه اسپیکر بی سیم MX است که علاوه بر داشتن طراحی جالب و چشم نواز، از کنترل های حرکتی نیز پشتیبانی می کند.

لاجیتک از این محصول به عنوان «نخستین اسپیکر بلوتوثی ممتاز برای میز کار شما» - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - یاد می کند. طراحی زیبا در کنار کیفیت صدای قابل قبول به طور قطع به بخشی از این ادعا رنگ واقعیت می هد.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

علاوه بر بهره مندی از جک هدفون ۳.۵ میلی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - متری، اسپیکر MX قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه را دارد و سوییچ مابین این دو دستگاه نیز بسیار آسان خواهد بود. تنها کافیست روی یک دستگاه پخش موسیقی را متوقف کنید و روی دیگری - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دکمه پلی را بزنید. حتی امکان اتصال رایانه رومیزی و لپ تاپ نیز از طریق بلوتوث فراهم - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شده است. لازم به ذکر است به لطف بهره مندی از آخرین فناوری اتصال بلوتوث، - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - علاوه بر مصرف انرژی بهینه تر، شاهد افزایش برد مفید اتصال تا ۲۵ متر هستیم.

 

همان طور که پیش تر گفتیم، ویژگی منحصر به فرد اسپیکر بلوتوث جدید لاجیتک پشتیبانی از فرامین حرکتی است. کافیست تا دست خود را در - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مقابل این بلندگو تکان دهید تا دکمه های کنترلی در بخش پایینی ظاهر شوند.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

در حال حاضر تنها کاربرد فرمان حرکتی تعریف شده برای MX - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - همین است، اما کمپانی سازنده وعده داده در زمان عرضه و یا مدتی پس از آن امکان کنترل پخش موسیقی یا حجم صدا و حتی خاموش - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - یا روشن کردن دستگاه از طریق ژست های حرکتی نیز به آن اضافه شود.

این محصول در اواخر آبان ماه و - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - با قیمت ۱۰۰ دلار برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone