🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  2. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  3. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  4. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  5. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42307.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

سونی از موبایل Xperia XZ1 Compact رونمایی کرد؛ ابعاد کوچک، قابلیت های بزرگ

کمپانی سونی دقایقی پیش به استیج نمایشگاه IFA 2017 آمد و از پرچمدار XZ1 به همراه میان رده XZ1 Plus رونمایی کرد. اما فارغ از این دو موبایل، کمپانی ژاپنی از مدل کامپکت پرچمدار تازه ...

کمپانی سونی دقایقی پیش به استیج نمایشگاه IFA 2017 آمد و از پرچمدار XZ1 به همراه میان رده XZ1 Plus رونمایی کرد. - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اما فارغ از این دو موبایل، کمپانی ژاپنی از مدل کامپکت پرچمدار تازه خود نیز پرده برداری کرده که مطمئناً دوست - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - داران اسمارت فون های کوچک تر را راضی نگه می دارد.مثل همیشه، XZ1 Compact از منظر مشخصات سخت افزاری تفاوت چندانی با XZ1 ندارد و صرفاً در ابعادی کوچکتر (و با چند ویژگی جزئی کمتر) روانه بازار می شود.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی

روی پنل جلویی XZ1 Compact، نمایشگر 4.6 اینچی به چشم می خورد که رزولوشن 720p را به نمایش در می آورد اما برخلاف برادر بزرگترش، قادر به نمایش محتویات HDR نیست. در بالا و پایین نمایشگر - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نیز یک جفت اسپیکر استریو تعبیه شده و در حاشیه بالایی نمایشگر، بریدگی های مربوط به سنسور مجاورت سنجی و دوربین سلفی قرار دارد. نکته جالب درباره طراحی XZ1 Compact، عدم برابری اندازه حاشیه بالایی و پایینی نمایشگر است که قاعده OmbiBalance را زیر پا می گذارد.

از منظر مواد به کار گرفته شده، سونی یکبار دیگر به استفاده از شیشه ماتی روی آورده که پیشتر در Z5 Compact مورد استفاده قرار گرفت و خبری از آلومینیوم با کیفیت نیست. از - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کنار، مدل کامپکت هیچ تفاوتی باXZ1 ندارد و دکمه پاور سمت راستی، به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می کند. جک 3.5 میلی متری هدفون و کانکتور USB-C هم پورت هایی هستند که روی بدنه قرار گرفته اند.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی

دوربین قدرتمند یکی از مهم ترین ویژگی های XZ1 به شمار می آید و طبیعی است که مدل کامپکت هم از همین خط مشی پیروی کند. بنابراین سنسور 19 مگاپیکسلی MotionEye که پیشتر در XZ و XZ پریمیوم به چشم می خورد، یکبار دیگر راه خود را به XZ1 Compact باز کرده و قادر به فیلم برداری ویدیوهای اسلوموشن با 960 فریم بر ثانیه است.

یکی از قابلیت های تازه XZ1، نرم افزاری است که امکان اسکن سه بعدی اشیا را با اسمارت فون فراهم می کند. در حال حاضر مشخص نشده که این قابلیت روی مدل کامپکت نیز در دسترس قرار می - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - گیرد یا خیر، اما با توجه به سخت افزار یکسان - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دو دستگاه، بعید است که نرم افزار سونی در انحصار XZ1 باقی بماند. ضمناً گفتنی است دوربین جلو - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نیز به لنزی عریض و 120 درجه ای مجهز شده و می توان در دو حالت - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - معمولی یا عریض با آن به تصویربرداری پرداخت.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی

موبایل کوچک سونی، برخلاف ظاهر غلط اندازش از مشخصات سخت افزاری قدرتمندی بهره می برد و به چیپست اسنپدراگون 835، چهار گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 2700 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است؛ - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نکته لازم به اشاره اینست که از منظر - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - گنجایش باتری، دو مدل کامپکت و استاندارد تفاوتی با یکدیگر ندارد که دستاوردی مهم برای XZ1 Compact به حساب می آید.

XZ1 Compact درست مانند برادر بزرگترش به صورت پیش فرض همراه با اندروید 8 اوریو عرضه می شود و از این جهت، در جایگاه برتری نسبت به پرچمداران ال جی یا سامسونگ قرار می گیرد که همراه - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - با اندروید نوقا عرضه خواهند شد.
تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی

در صورتی که اخبار اکسپریا XZ1 را دنبال کرده باشید، می دانید که - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - این دستگاه در ماه سپتامبر روانه بازار خواهد شد. اما متاسفانه مدل کامپکت در تاریخی یکسان به دست مشتریان نمی رسد و برای خرید آن، باید تا روز 4 اکتبر (12 مهرماه) - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - صبر کرد. Xperia XZ1 Compact بالغ بر 599 دلار قیمت - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دارد و چهار رنگ مشکی، نقره ای، صورتی و آبی برای آن در نظر گرفته شده است.

- تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone