🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  3. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  5. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42309.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اسپیکر هوشمند سونی با شمایل هوم پاد معرفی شد

شرکت سونی چندی قبل اسپیکر هوشمند خود به نام LF-S50G را معرفی کرد که البته شباهت زیادی هم به هوم پاد اپل دارد و جالب اینکه به لحاظ عملکردی هم بسیار مانند آن است با این ...

شرکت سونی چندی قبل اسپیکر هوشمند خود به نام LF-S50G را معرفی کرد که البته شباهت زیادی هم به هوم پاد اپل دارد و جالب - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اینکه به لحاظ عملکردی هم بسیار مانند آن است با - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - این تفاوت که به جای سیری از گوگل اسیستنت پشتیبانی می کند.

سونی محصول خود را با گوگل هوم مقایسه کرده و دراین باره گفته LF-S50G به خاطر کیفیت صدای فوق العاده اش در بازار اسپیکرهای هوشمند متمایز خواهد بود.

دستگاه یک اسپیکر با برد کامل، ساب ووفر برای ایجاد صدای بیس و یک دیفیوزر همه جانبه دو مرحله ای برای پخش صدا در داخل اتاق دارد و می توانید با استفاده از بلوتوث، NFC یا وای فای دستگاه های - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مورد نظرتان را با آن جفت کنید و از تنظیمات کنترلی پخش صدای آن در اتاق های مختلف بهره بگیرید.

گفتنی است اسپیکر سونی در برابر افشره آب مقاوم است و در قالب رنگ های سفید و مشکی نیز در بازار موجود خواهد بود.

لازم به اشاره است که اسپیکر سونی بر خلاف گوگل هوم ژست های کنترلی برای پخش موسیقی، جا گذاشتن ترک ها یا تنظیم صدا را می پذیرد که البته - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - این ویژگی در مواردی که صدای اسپیکر زیاد باشد بسیار سودمند واقع می شود.

این محصول از اکتبر امسال با قیمت ۲۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone