🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  2. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  3. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42305.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

کاترپیلار از دو موبایل مستحکم CAT S31 و CAT S41 رونمایی کرد

موبایل های محکم این روزها طرفداران زیادی دارند و علت هم این است که دارندگانشان با خیالی آسوده آنها را با خود حمل می کنند و دیگر نگران افتادن و در نتیجه خرد شدنشان نیستند. ...

موبایل های محکم این روزها طرفداران زیادی دارند و علت هم این است که دارندگانشان با خیالی آسوده آنها را با خود حمل می کنند و دیگر نگران افتادن و در نتیجه خرد شدنشان نیستند.

با در نظر داشتن همین امر، کمپانی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کاترپیلار که در زمینه ساخت تراکتور، جرثقیل های چنگک دار و دیگر تجهیزات سنگین فعالیت دارد دو موبایل اندرویدی تازه به نام های Cat S41 و Cat S31 را - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - با بدنه های محکم معرفی کرده است.

محصول پیشرفته تر Cat S41 نام دارد که به گوریلا گلس ۵ مجهز شده و به همین خاطر در برابر خش - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مقاوم است. شرکت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سازنده اعلام کرده - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که محتوای - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به نمایش در آمده روی این دستگاه زیر نور مسقیم آفتاب قابل تشخیص است و نمایشگر آن حتی در زمان خیس بودن - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - انگشتان یا استفاده از دستکش نیز به فرامین پاسخ می دهد.

بدنه این موبایل بافتی نرم دارد که در تست سقوط  MIL SPEC 810G روی بتن سربلند بیرون آمده و به لطف برخورداری از استاندارد IP68 نیز تا عمق ۱.۹ متری - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آب مقاوم است.

این محصول همچنین یک دکمه میانبر قابل برنامه ریزی دارد که بخش هایی نظیر دوربین و فلش را با یک اشاره باز می کند و یک کانکتور Battery Share نیز برایش در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نظر گرفته شده که باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن را به یک پاوربانک همراه بدل می نماید.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

در مورد Cat S31 باید بگوییم که به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گوریلا - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گلس ۳ مجهز شده - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برایش در نظر گرفته شده. این موبایل اما مقاومت S41 در برابر آب را ندارد و تنها به مدت ۳۵ دقیقه تا عمق ۱.۲ متری دوام می آورد.

Cat S41 به نمایشگر اچ دی ۵ اینچی (با رزلوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) مجهز شده و یک چیپست هشت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هسته ای ۲.۳ گیگاهرتزی مدیاتک در کنار ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برایش در نظر گرفته شده.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

در مقابل اماCat S31 یک نمایشگر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ۴.۷ اینچی با رزلوشن 720p دارد و پردازنده چهار هسته ای و ۱.۳ گیگاهرتزی کوالکام، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برایش در نظر گرفته شده  و هر دوی دستگاه ها از کارت حافظه مایکرو اس دی پشتیبانی می کنند.

برتری های S41 نسبت به محصول دیگر به اینجا ختم نمی شوند و باید بگوییم که دوربین های آن نیز در سطح بالاتری از Cat S31 قرار دارند. این موبایل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - فلش - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - LED و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی دارد و سیستم فوکوس خودکار - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تشخیص فازی نیز برای دوربین اصلی آن در نظر گرفته شده.

محصول کوچک تر اما یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی دارد و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - قرار است که با قیمت ۳۹۲ دلار وارد بازار شود که از قیمت ۵۳۵ دلاری برادر بزرگترش به مراتب ارزان تر است.

اضافه کنیم که هر دوی این موبایل ها از اندروید نوقا پشتیبانی می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone