🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42314.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

انتشار پتنت های عینک هوشمند استارتاپ Magic Leap

استارتاپ 4.5 میلیارد دلاری «Magic Leap» که در فلوریدا استقرار دارد، در حال کار بر روی یک عینک هوشمند با قابلیت های واقعیت افزوده بوده که به تازگی تصاویری از پتنت های محصول مورد بحث ...

استارتاپ 4.5 میلیارد دلاری «Magic Leap» که در فلوریدا استقرار دارد، در حال کار بر روی یک عینک هوشمند با قابلیت های واقعیت افزوده - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بوده که به تازگی تصاویری از پتنت های محصول مورد بحث توسط اداره ثبت پتنت آمریکا منتشر شده است.

عینک هوشمند Magic Leap از یک سنسور عمق سنج در میان دو لنز برخوردار می شود

پتنت های مورد اشاره عینکی را نشان می دهند که بی شباهت به عینک های ایمنی نبوده، و احتمالاً در هر دو طرف از حسگرهای ویژه ای برخوردار است. البته به گفته «جولیا گینور» - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سخنگوی مجیک لیپ، هر پتنت برای طی مراحل بررسی و ثبت نیازمند زمان نسبتاً زیادی بوده و آنچه که در تصاویر مشاهده می کنید، محصول نهایی شرکت نخواهد بود.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

اما طبق اظهارات منابع آگاه، طراحی کلی عینک هوشمند Magic Leap به تصاویر موجود نزدیک بوده و از فریم ضخیم تری برخوردار است. محصول نهایی همچنین در هر سمت یک دوربین مجزا داشته و در قسمت میانی، دارای یک سنسور عمق سنج - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - خواهد بود.

لازم به ذکر است که در فصل بهار تعدادی از - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نسخه های پیش نمونه عینک مورد بحث جهت تست و بازبینی به سرمایه گذاران داده شد که طبق اظهارات آنها، به دو پکیج جداگانه متصل بوده اند.

پکیج اول که در واقع منبع تغذیه یا همان باتری محصول مجیک لیپ - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - است، هم اندازه دو دستگاه آیفون (روی هم) بوده - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و در جیب لباس کاربر قرار می گیرد. پکیج دوم نیز به عنوان بخش پردازش دستگاه، شامل CPU و GPU بوده و با ابعادی به اندازه سی دی پلیرهای قابل حمل، به کمربند متصل می شود.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر میانه استان آذربایجان شرقیتعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

گفتنی است بنا بر اعلام رسمی استارتاپ Magic Leap (که سرمایه اولیه خود را از کمپانی های بزرگی مانند گوگل و علی بابا تأمین کرده) این شرکت سخت افزار، نرم افزار و محتوای مخصوص عینک هوشمند مورد بحث را خود تأمین کرده، و احتمالاً از سایر پلتفرم ها مانند «ARcore» پشتیبانی نخواهد کرد.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر میانه استان آذربایجان شرقیتعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر میانه استان آذربایجان شرقیتعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر میانه استان آذربایجان شرقیتعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone