🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  4. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42323.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

پاناسونیک از موبایل اقتصادی P9 برای کشور هند رونمایی کرد

کمپانی پاناسونیک به تازگی از موبایل اقتصادی P9 برای بازار هند رونمایی کرده است که تنها 98 دلار قیمت داشته و در قیاس با این قیمت گذاری، مشخصات سخت افزاری نسبتاً خوبی در اختیار مشتریان ...

کمپانی پاناسونیک به - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تازگی از موبایل اقتصادی P9 برای بازار هند رونمایی کرده است که تنها 98 دلار قیمت داشته و در قیاس با این قیمت گذاری، مشخصات سخت افزاری نسبتاً خوبی در - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اختیار مشتریان قرار می دهد.

نمایشگر 5 اینچی دستگاه، از نوع IPS بوده و رزولوشن بسیار پایین 854x480 را به نمایش در می آورد؛ علاوه بر این، نمایشگر توسط شیشه Dragontrail شرکت Asahi محافظت می شود. از منظر مشخصات داخلی، Panasonic P9 همراه با چیپست چهار هسته ای MT6737M با فرکانس کاری 1.1 گیگاهرتز عرضه می شود و از دیگر مشخصات - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - آن می توان به 1 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش اشاره کرد.

علاوه بر این ها، دوربینی 8 مگاپیکسلی در پشت قرار گرفته که از فوکوس خودکار - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و فلاش LED بهره می برد و دوربین 5 مگاپیکسلی جلو نیز ثبت تصاویر نسبتاً با کیفیت سلفی را تضمین می کند. P9 فرار است به صورت پیش فرض همراه با اندروید 7.0 از جعبه خارج شود و به باتری 2210 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. ضمناً گفتنی است دستگاه در دو رنگ مشکی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و طلایی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - عرضه می گردد.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone