🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  2. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  3. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  4. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  5. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42221.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصاویر و مشخصات سرفس مینی؛ تبلتی که مایکروسافت هیچوقت معرفی نکرد

اگر به خاطر داشته باشید کمپانی مایکروسافت قرار بود در سال 2014 طی رویداد معرفی سرفس پرو 3، از دستگاه دیگری تحت عنوان «Surface Mini» نیز رونمایی کند که چنین اتفاقی رخ نداد. البته همان ...

اگر به خاطر داشته باشید کمپانی مایکروسافت قرار بود در سال 2014 طی رویداد معرفی سرفس پرو 3، از دستگاه دیگری تحت عنوان «Surface Mini» نیز رونمایی کند که چنین اتفاقی رخ نداد.

البته همان طور که می دانیم تبلت مورد بحث اصلاً وارد خط تولید انبوه نشد اما با توجه به تصاویری که تا کنون از نسخه های آزمایشی سرفس مینی منتشر شده، به نظر می رسد مایکروسافت ایده محصول خود را در لحظات آخر رها کرده - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - است.

حال افشاگر معروف «ایوان بلس» تصاویر جدید و مشخصات فنی تبلت مایکروسافت را منتشر کرده - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - که نشان می دهد این محصول، به یک نمایشگر 7.5 اینچی با نسبت ابعاد 4:3 و رزولوشن 1440 در 1080 مجهز شده بود.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

سرفس مینی به چیپست اسنپدراگون 800 مجهز شده بود

سرفس مینی در صورت معرفی، از یک چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون 800 با - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - پردازنده گرافیکی آدرنو 330 - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بهره برده، و در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی، با - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - رم 1 و 2 گیگابایتی عرضه می شد. تبلت مذکور همچنین به دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2.1 مگاپیکسلی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نیز مجهز شده که هر دو مورد، توانایی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ثبت ویدیوهای 1080p را دارند.

بر اساس اطلاعات موجود، در جعبه محصول مورد اشاره یک عدد سرفس پن نیز وجود داشته و از - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نظر نرم افزاری، به سیستم عامل ویندوز RT 8.1 مجهز شده است. - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - سایر مشخصات سرفس مینی را در جدول زیر مشاهده می کنید:

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نو بهار نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
این شرکت تعمیرچی واقعاً حرفه‌ای هستند. خیلی خوشحالم که تلویزیون من ال جی رو به خدماتشون انجام دادم. واقعاً با این شرکت رضایت مشتری به طور کامل حفظ میشه. انجام کارشون تمیز و بدون هیچ مشکلی بود و من بهترین خدمات رو از این شرکت در بستان آباد تجربه کردم. به همه توصیه می‌کنم که با اطمینان به این شرکت مربوطه برای همه نیازهای خود در زمینه تعمیرات الکتریکی و الکترونیکی مراجعه کنند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone