🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  2. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  5. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25387.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

آغاز طرح آزمایشی پنهان‌سازی لایک های اینستاگرام برای کاربران سراسر دنیا

اینستاگرام در حال اجرای طرح آزمایشی مخفی کردن تعداد لایک ها برای درصدی از کاربران سراسر جهان است. در این طرح کاربران فقط می توانند تعداد لایک های پست های خود را ببینند. مدیران این ...

اینستاگرام در حال - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسالم استان گیلان - اجرای - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسالم استان گیلان - طرح آزمایشی مخفی کردن تعداد لایک ها برای درصدی از کاربران سراسر جهان است. در این طرح کاربران فقط می توانند تعداد لایک های پست های خود را ببینند.

مدیران این شبکه اجتماعی می گویند با مخفی شدن لایک ها، کاربر خودش تصمیم می گیرد که چه پستی ارزش لایک کردن دارد و دیگر به تصمیم دیگران توجهی نمی کند. همچنین کاربران می توانند با خیالی راحت و بدون ترس از احتمال لایک نشدن عکس ها، آنها را به اشتراک بگذارند.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسالم استان گیلان

البته در طرح آزمایشی تعداد - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسالم استان گیلان - لایک ها فقط برای کاربرانی مخفی می شود که جزوی از آزمایش هستند. مخفی شدن لایک ها نیز ممکن است همیشگی نباشد. سخنگوی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسالم استان گیلان - اینستاگرام در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسالم استان گیلان - این مورد می گوید:

«بازخوردهای اولیه از این آزمایش مثبت بوده اند. این - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسالم استان گیلان - تغییری بنیادی برای اینستاگرام است بنابراین آزمایش خود را ادامه می دهیم تا از کاربران سراسر دنیا بازخورد دریافت کنیم.»

«آدام - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسالم استان گیلان - موسری» (Adam Mosseri)، مدیرعامل اینستاگرام جمعه هفته قبل اعلام کرد - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسالم استان گیلان - که این شبکه اجتماعی مخفی کردن تعداد لایک ها برای کاربران آمریکایی را آزمایش می کند. مدیران این شبکه اجتماعی پس از اینکه منتقدان از تاثیر لایک ها - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسالم استان گیلان - روی سلامت روانی کاربران خبر دادند، به فکر مخفی کردن آنها افتادند.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسالم استان گیلان

البته مخفی شدن لایک های اینستاگرام به مذاق کاربران (خصوصا اینفلوئنسرها) - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسالم استان گیلان - خوش نیامده و آنها معتقدند این کار به ضرر آنها تمام می شود. تحقیقاتی که - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسالم استان گیلان - توسط سایت HypeAuditor انجام شده نشان می دهد محبوبیت این دسته از کاربران در کشورهایشان 3 الی 15 درصد افت کرده است.

اینستاگرام می گوید از مهم بودن تعداد لایک ها برای - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسالم استان گیلان - برخی از کاربران آگاه است و به دنبال روش هایی است تا اینفلوئنسرها به کمک آنها بتوانند ارزش خود را به شکل دیگری به طرفدارانشان نشان دهند.

طرح مخفی شدن تعداد لایک های اینستاگرام - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اسالم استان گیلان - تا پیش از این در کشورهای استرالیا، کانادا، برزیل، ایرلند، ایتالیا، ژاپن و نیوزلند نیز اجرا شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone