🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  2. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  3. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25386.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

چاپ سه بعدی دست مصنوعی در ۱۰ ساعت ممکن شد

مثال‌های بسیار زیادی از تولید پروتز‌های تولید شده توسط پرینتر‌های 3D وجود دارد. اما اخیرا محققین بریتانیایی توانسته‌اند دست مصنوعی یا همان دست بایونیک را در عرض ۱۰ ساعت به کمک این پرینترها تولید کنند. ...

مثال‌های بسیار زیادی از تولید پروتز‌های تولید شده - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - توسط پرینتر‌های 3D وجود - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دارد. اما اخیرا محققین بریتانیایی توانسته‌اند دست مصنوعی یا همان دست بایونیک را در عرض ۱۰ ساعت به کمک این پرینترها تولید کنند. این دستاورد بیش‌تر به درد کسانی می‌خورد که نیار مبرمی به چنین دست‌های بایونیک دارند.

محققین دانشگاه وارویک بریتانیا (Warwick) به - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - همراه شرکای تجاریشان، - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سیستمی را توسعه دادند که دست‌ مصنوعی یا بایونیک را در کم‌تر از ۱۰ ساعت به کمک پرینتر‌های 3D تولید - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می‌کند. این سیستم بیش‌تر به کمک افرادی می‌آید که به هر دلیلی قطع عضو‌های - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بخشی داشته و در اسرع وقت نیاز به چنین پروتز‌هایی دارند. این پروژه توسط آژانس دولتی بریتانیایی Innovate پشتیبانی مالی می‌شود و توانسته تاکنون ۱.۱ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کند.

دست مصنوعی که برای نمایش توانایی‌های سیستم جدید پرینت 3D ساخته شده، سنسورهای عضلانی دارد که می‌توان به کمک آن شست - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دست را تکان داد. این انگشت شست مصنوعی، توانایی تحرک ۶۰ درجه‌ای دارد و به آن اجاره می‌دهد تا مانند دست واقعی انسان کار کند. همچنین می‌توان آن را در رنگ‌های مختلف نیز سفارش داد.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان

دکتر گرگ گیبسون (Gregg Gibson) در رابطه با تولید این دست مصنوعی می‌گوید:

زمان ساخت این دست مصنوعی نشان می‌دهد که تکنولوژی جاسازی برد‌های الکتریکی در تولید یکپارچه و همزمان این دست، بسیار بهینه است و ما را - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از تولید‌های مجزا رها می‌کند.

همانطور که آقای گیبسون می‌گوید، تنها قسمت هیجان انگیز این دستاورد، زمان ساخت آن نیست. بلکه پرینتری به نام IMPACT است که با چند ماده مختلف کار می‌کند و اجازه - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می‌دهد در - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - زمان فرآیند ساخت، برد‌های الکتریکی را در آن جای می‌دهد و دیگر - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نیاز نیست که اول بدنه ساخته شود و سپس برد‌ها تولید شوند که در آن قرار گیرد.

با این حال این فرآیند و تکنولوژی کمک می‌کند که دیگر بخش‌ها که دنبال راه حلی آسان برای تولید سریع پروتز‌ها هستند هم بتوانند از - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - آن استفاده کنند. همچنین این پلتفرم اجازه می‌دهد تا کاربران، ابعاد پروتز خود - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - به همراه رنگ انتخابی را در سیستم آنلاین آن ثبت کنند و هر زمان که این سیستم راه‌اندازی شد، به سرعت - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بتوانند به پروتز خود دسترسی داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone