🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  4. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25383.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

قرارداد همکاری اسنپ و شهرداری تهران امضا شد

قرارداد همکاری اسنپ و شهرداری تهران امروز (۲۶ آبان) در معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران امضا شد. همچنین هم‌زمان، قرارداد مشابهی به ۱۵۰ شهرداری در سطح کشور ارسال شد تا شهرداری‌ها و اسنپ قرارداد ...

قرارداد همکاری اسنپ و شهرداری تهران امروز - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - (۲۶ آبان) در معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران امضا شد. همچنین هم‌زمان، قرارداد مشابهی به ۱۵۰ شهرداری در سطح کشور ارسال شد تا شهرداری‌ها و اسنپ قرارداد خود را در این شهرها نیز منعقد کنند.

به گزارش دیجیاتو، «ژوبین علاقبند» مدیرعامل اسنپ اعلام کرد که تاکسی‌های اینترنتی از ۲ سال گذشته تاکنون جلساتی مختلفی را با وزارت کشور، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و نهایتاً معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری برگزار کرده‌اند تا دستورالعمل نظارتی به نتیجه‌ای برسد که هم - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - برای تاکسی‌های اینترنتی و هم برای شهرداری مطلوب باشد.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران

با این حال علاقبند اعلام کرد که اسنپ و کارگروه تاکسی‌های اینترنتی در اتحادیه - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - کشوری کسب‌وکارهای مجازی درخواست داشته‌اند تا پیش از ابلاغ دستورالعمل، نسخه نهایی آن را ببینند و همین مسئله باعث تاخیر در امضای قرارداد - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - و البته برگزاری ۱۷ جلسه در خصوص - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - رفع ابهام‌های این دستورالعمل از زمان ابلاغش شده است.

به گفته - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - مدیرعامل اسنپ، اصلی‌ترین ابهام‌ها - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - در دستورالعمل ابلاغی، مربوط به پرداخت هم‌زمان «عوارض شهری» و «مالیات بر ارزش افزوده» و سپس بحث «حریم خصوصی کاربران» بوده است. او گفت - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - که اکنون اطمینان وجود دارد که حریم خصوصی کاربران راننده و مسافر امن است و صرفاً با حکم قضایی و در صورت نیاز این اطلاعات در اختیار مراجع قرار می‌گیرد. او در رابطه با امضای این قرارداد نیز گفت: «بعد از ۱۷ جلسات و رفع ابهامات، به امروز رسیده‌ایم که بتوانیم قرارداد را امضا کنیم تا آغاز همکاری‌های مشترک ما با شهرداری باشد. اصل مسئله برای ما - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - راحتی مردم و اطمینان خاطر رانندگان است.»

در ادامه این جلسه «محسن پورسیدآقایی»، رئیس سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران با توضیح اینکه قرارداد امضا شده بین تاکسی‌های اینترنتی و شهرداری، حاصل تعامل ۲ ساله است، از سرمایه‌گذاری خارجی در اسنپ دفاع کرد و گفت:  «از - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - اینکه اسنپ سرمایه‌گذار خارجی دارد، خیلی خوشحالیم و از هر گونه سرمایه‌گذاری خارجی در کشور - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - استقبال می‌کنیم. این سیاست رسمی کشور است و ما هم همه‌ی مساعدت و کمک در زمینه سرمایه‌گذاری خارجی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - در کشور را انجام می‌دهیم.»

پورسیدآقایی اعلام کرد که اسنپ با پذیرش مقررات و دستورالعمل‌ها، تبعیت خود را از قوانین نشان داده و شهرداری مشکلی در همکاری و توسعه فعالیت‌های اسنپ نخواهد داشت. او همچنین درباره درآمدی که شهرداری از محل همکاری با اسنپ و - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - سایر تاکسی‌های اینترنتی خواهد داشت، اعلام کرد که بحث عوارض یا بهای خدماتی که در این قرارداد تعیین شده، «یک بحث فرعی» است:

«قانون‌مندی و ایجاد یک مسیر مشخص در همکاری با این شرکت‌ها، بسیار مهم‌تر از تعیین بهای خدمات - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - بود. این رقم بسیار ناچیز در مقابل هزینه‌هایی است - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - که - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - شهرداری‌ها در کار حمل‌ونقل عمومی انجام می‌دهند و به هیچ وجه - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - رقم قابل توجهی برای آن‌ها نیست. اما برای داشتن یک اصل مشخص برای همکاری - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - که نشان دهد سیاست شهرداری، توسعه حمل و نقل عمومی است، بهایی در این قرارداد مشخص شد تا درآمد حاصل شده از این بخش صرف توسعه حمل و نقل شود.»

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران

پورسیدآقایی همچنین گفت که «قانون‌مند شدن» تاکسی‌های اینترنتی به معنای ایجاد محدودیت برای آن‌ها نیست و اساساً نباید این شرکت‌ها رقیبی برای تاکسی‌های رسمی دیده شوند: «تاکسی‌های رسمی و تاکسی‌های اینترنتی جایگزین - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - یا رقیب هم نیستند بلکه حالت‌های مختلفی از حمل‌ونقل هستند که می‌توانند مکمل هم باشند. از زمانی هم که این شرکت‌ها فعالیت خودشان را آغاز کرده‌اند، استفاده از خودروی شخصی کمتر شده است. البته ممکن است در بعضی مواقع، سفرهای جدید تولید شده باشد که این مطلوب ما نیست اما اگر قرار است سفر جدیدی تولید شود، استفاده از این سرویس‌ها بهتر از خودروهای شخصی است.»

معاون شهردار تهران توضیح داد که آنچه «باعث ایجاد فاصله بین شهرداری و خدمات جدید اینترنتی» شده بود، عدم وجود ضوابط بود که به قوانین قدیمی مرتبط می‌شد. او همچنین خبر داد که در فرآیند ایجاد این تفاهم، ۶ نهاد و وزارت‌خانه با هم تعامل داشته‌اند که باعث رسیدن به نقطه کنونی شده است:

«در این بین البته شاید تمام خواسته‌های همه ذی‌نفعان پوشش داده نشده باشد اما مذاکره و تعامل همین است. یعنی همه، هم جهت شوند تا کاری جدی انجام شود. این دستورالعمل می‌تواند یک مسیر خوب - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - را به تمام بخش‌های کشور نشان دهد که چطور می‌توان اختلاف نظرها را بین - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - دستگاه‌های اجرایی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - حل کرد. - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - بیشتر از ۶ نهاد مختلف و وزارت‌خانه با رضایت به توافق رسیدند و تعامل با بخش خصوصی هم وجود داشت.»

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران

پورسیدآقایی در گفتگو با دیجیاتو نیز تاکید کرد آنچه اسنپ و سایر تاکسی‌های اینترنتی پرداخت می‌کنند عوارض نیست بلکه «بهای استفاده از زیرساخت‌های شهری» است: «این رقم بسیار ناچیز است، شرکت‌ها آن را به شهرداری پرداخت می‌کنند و طبیعتاً براساس قوانین و مقررات می‌توانند از معافیت‌های مالیاتی استفاده کنند که تشخیص آن با - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - سازمان امور مالیاتی است نه شهرداری.»

او همچنین در پاسخ به این سوال که برآورد شهرداری از مبلغ این درآمدها چقدر است و کجا هزینه خواهد شد، گفت:

«هنوز هیچ آمار مشخص و پیش‌بینی دقیقی نداریم. آنچه به ما منتقل شده هم - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - شفاهی بوده. اما حالا و بعد از امضای قرارداد، اطلاعات - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - کافی در اختیار ما قرار خواهد گرفت. - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - ولی پیش‌بینی ما در شهرداری تهران این است که در کل سال، این رقم برای تهران کمتر از ۴۰ میلیارد تومان باشد. صرفاً در بحث حمل‌ونقل عمومی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - اتوبوس و مترو، شهرداری تهران سالانه ۱۷۰۰ میلیارد تومان یارانه بلیت پرداخت می‌کند و - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - ۴۰ میلیارد تومان - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - در مقایسه با این رقم، هیچ است.»

پورسیدآقایی در پاسخ به این سوال که تاکسی‌های اینترنتی در ازای امضای این قرارداد از چه مزایایی بهره‌مند می‌شوند، به دیجیاتو گفت که طرح ترافیک در اختیار تعدادی از رانندگان - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر امیرکلا استان مازندران - تاکسی‌های اینترنتی قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone