🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  4. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
  5. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25384.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

کوبیدن میخ تابوت کورتانا؛ پایان دستیار صوتی مایکروسافت در سال ۲۰۲۰

کمپانی مایکروسافت طی بیانیه‌ای در وب سایت پشتیبانی کورتانا به کاربران کانادا، استرالیا و بریتانیا اعلام کرده است که از ۳۱ ژانویه سال ۲۰۲۰، این دستیار صوتی از اپ استور و گوگل پلی این بازار‌ها ...

کمپانی مایکروسافت طی بیانیه‌ای در وب سایت پشتیبانی کورتانا به کاربران کانادا، استرالیا و بریتانیا اعلام کرده است که از ۳۱ ژانویه سال ۲۰۲۰، این دستیار صوتی از اپ استور و گوگل پلی این بازار‌ها جمع شده و دیگر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نمین استان اردبیل - در دسترس نخواهند بود.

مایکروسافت در این وب سایت - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نمین استان اردبیل - گفته است:

به منظور - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نمین استان اردبیل - هر چه بهتر کردن دستیار صوتی و افزایش کارایی آن، ما - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نمین استان اردبیل - در نظر داریم تا کورتانا را داخل اشتراک - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نمین استان اردبیل - آفیس ۳۶۵ شما قرار دهیم. به همین دلیل، از تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰، پشتیبانی از کورتانا در اپ استور و گوگل پلی پایان خواهد یافت.

البته مایکروسافت عنوان نکرده است که این دستیار صوتی در بازارهای دیگر مانند آمریکا نیز از دسترس خارج خواهد شد یا خیر، زیرا بیانیه‌ مشابه کشورهای فوق در وب سایت پشتیبانی کورتانا دیده نمی‌شود. همچنین - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نمین استان اردبیل - در این بیانیه آمده است که کورتانا از لانچر اندروید مایکروسافت در این ۳ کشور نیز حذف خواهد شد.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نمین استان اردبیل

اپلیکیشن کورتانا تنها راه تنظیم کردن هدفون سرفیس کمپانی مایکروسافت بوده و از طریق همین برنامه می‌شود فیرمور آن را  بروزرسانی کرد. با این حال معلوم نیست که را - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نمین استان اردبیل - حل این کمپانی برای این منظور چه خواهد بود.

با این حال این دستیار صوتی که ابتدا در سال ۲۰۱۵ به منظور ارتباط میان ویندزو ۱۰ و موبایل‌ها، منتشر شد، به کمک بازطراحی بزرگی هم که مایکروسافت انجام داد نتوانست آماده عرصه رقابت با دستیار گوگل و الکسا شود. به همین دلیل ساتیا نادلا - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نمین استان اردبیل - مدیر عامل این کمپانی، ابتدای امسال گفت که دیگر کورتانا را به عنوان رقیب الکسا و دستیار صوتی گوگل و همچنین سیری نمی‌بیند و در نظر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نمین استان اردبیل - دارد تا از آن در بخش‌های کسب و کار محور آفیس ۳۶۵ و اوت لوک استفاده کند.

همچنین قرار است از این دستیار صوتی در اپلیکیشن اوت لوک در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS استفاده شود تا ای‌میل‌های کاربران را به سادگی برای آن‌ها بخواند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone