🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38256.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

علت گرمای بی سابقه‌ی قطب شمال چیست؟

اخیراً محققان کشف کرده‌اند که قطب شمال به شکل عجیبی در حال گرم شدن است و دمای آن از مقدار معمول ‌آن در این منطقه ۳۰ درجه سانتیگراد بیشتر شده است. آنچه به بغرنج بودن ...

اخیراً - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بهشهر استان مازندران - محققان کشف کرده‌اند که قطب شمال به شکل عجیبی در حال گرم شدن است و دمای آن از مقدار معمول ‌آن در این منطقه ۳۰ درجه سانتیگراد بیشتر شده است. آنچه به بغرنج بودن شرایط اضافه می‌کند این است که گرمای بی سابقه‌ی قطب شمال در زمستان رخ داده است.

به گفته کارشناسان هواشناسی، این تغییر به علت «نفوذ هوای گرم» است که هوای معتدل و مرطوب را به این قطب رسانده. پدیده‌ی یاد شده در واقع یکی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بهشهر استان مازندران - از ویژگی‌های به خصوص آب و هوای قطب شمال بوده که البته امسال قوی‌تر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بهشهر استان مازندران - و طولانی‌تر شده است. این اختلال حتی موجب شده که باد سردی از هوای این قطب به سمت اروپا شروع به وزیدن کند.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بهشهر استان مازندران

به گفته‌ کارشناسان تغییرات اقلیمی اخیر که منشا انسانی داشته می‌تواند به مسئله عادی و روزمره تبدیل شود. به همین دلیل است که این محققان نتایج تحقیقات خود را در شبکه‌های اجتماعی با عموم به اشتراک - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بهشهر استان مازندران - گذاشته‌اند تا همگان را از تاثیرات این اختلالات با خبر کنند.

به گزارش مرکز هواشناسی Cape Morris Jesup واقع درقسمت شمالی گرینلند، این منطقه به مدت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بهشهر استان مازندران - ۶۱ ساعت دمایی بالاتر از حد انجماد را تجربه کرده است که خود یک رکورد منفی محسوب می‌شود. این در حالی است که دوشنبه گذشته یک کولاک برفی به شهر رم حمله کرد و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بهشهر استان مازندران - ساکنین لندن نیز مجبور شدند در هوایی سرد - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بهشهر استان مازندران - و برفی زندگی کنند.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بهشهر استان مازندران

حال سوال اینجاست که آیا این تغییر موقت بوده یا انسان‌ مدرن در حین اینکه سعی می‌کند با زندگی در هوای برفی کنار بیاید، باید نگران آب شدن یخ‌های قطب شمال نیز باشد؟

تحقیقات جدید نشان‌می‌دهند که تناوب رخ دادن - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بهشهر استان مازندران - پدیده‌ی «نفوذ هوای گرم» در حال افزایش است چرا که کم شدن میزان یخ اقیانوس - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بهشهر استان مازندران - منجمد شمالی به آب گرم اجازه داده تا با انتشار گرما به اتمسفر، تاثیرات عجیبی در جریانات آب و هوای - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بهشهر استان مازندران - جهانی بگذارد.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بهشهر استان مازندران

مراکز آب و هوای نزدیک به قطب شمال نیز به اطلاعات نگران کننده‌ی دیگری دست یافته‌اند. به گزارش تیم تحقیقاتی Berkeley Earth که از مدل‌های هوایی برای تخمین دما استفاده می‌کنند، یک ناهنجاری در زمینه دمای این قطب به چشم می‌خورد چرا که این دما ۳۰ درجه سانتیگراد (معادل ۵۶ درجه فارنهایت) از دمای معمول منقطه مذکور افزایش یافته است.

به گفته‌ی این پژوهشگران نفوذ هوای گرم در قطب شمال نسبت به گذشته از - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بهشهر استان مازندران - لحاظ دفعات وقوع بیشتر شده و روز به روز بر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بهشهر استان مازندران - شدتش نیز افزوده می‌شود. کارشناسان می‌گویند این مسئله در گذشته به ندرت اتفاق افتاده برای مثال فقط چهار بار پدیده‌ی مذکور بین سالهای ‍‍۱۹۸۰ تا ۲۰۱۰ رخ داده است اما طی ۵ سال گذشته، چهار زمستان شاهد به وقوع پیوستن این حادثه بوده‌ایم که می‌تواند نگران کننده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone