🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  2. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  3. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  4. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  5. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40222.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

لنوو سه ورک استیشن جدید را معرفی کرد

کمپانی لنوو معمولا در نمایشگاه CES محصولات جدید خود را معرفی می کند با این حال این بار دو ماه زودتر از سه ورک استیشن جدید ThinkStation P520، ThinkStation P520c و ThinkPad P52s رونمایی کرده ...

کمپانی لنوو معمولا در نمایشگاه CES محصولات جدید خود را معرفی می کند با این حال این بار دو ماه زودتر از سه ورک استیشن جدید ThinkStation P520، ThinkStation P520c - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و ThinkPad P52s رونمایی کرده است.

ThinkStation P520 به منظور ارائه بالاترین سطح عملکرد برای کارهای تخصصی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از قبیل - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - طراحی انیمیشن های سه بعدی و جلوه های ویژه توسعه یافته است.

با توجه به این مساله قوی ترین مدل این - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دستگاه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به چپیست 18 هسته ای اینتل Xeon سری W با فرکانس 4.5 گیگاهرتز مجهز بوده و تونایی پشتیبانی از دو کارت گرافیک انویدیا کوادرو P6000 را نیز دارد.

علاوه بر این با استفاده از 8 اسلات آن که - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - هرکدام توانایی پشتیبانی از رم های 32 گیگابایتی را دارند، می توانید از 256 گیگابایت رم DDR4 بهره ببرید.

گفتنی است - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - این مدل به صورت پیش فرض با ویندوز یا - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - لینوکس اوبونتو عرضه می شود.تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربیتعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربیThinkStation P520c اما قرار است در کنار ارائه قدرت یک ورک استیشن نیم نگاهی هم به جیب کاربر داشته باشد.

این مدل هم توانایی پشتیبانی از پردازنده 18 هسته ای اینتل Xeon سری W، کارت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - گرافیک انویدیا کوادرو P5000 و 128 گیگابایت رم DDR4 از طریق 4 اسلات - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - را دارد. علاوه بر این از شش پورت USB 3.1 Type-A هم برخوردار است.تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربیدر نهایت نوبت به ThinkPad P52s می رسد که به گفته لنوو باریک ترین و سبک ترین ورک استیشن قابل حمل جهان است.

این لپ تاپ با چیپست های نسل هشتم Core i5 یا i7 و گرافیک انویدیا کوادرو P500 عرضه خواهد شد. علاوه بر این توانایی پشتیبانی از 32 گیگابایت رم DDR4 و 1 ترابایت حافظه NVMe SSD را نیز دارد.

این محصول از 4 پورت USB 3.0 Type-A، یک پورت USB Type-C و پورت های تاندربولت، HDMI 1.4، RJ45، جک 3.5 میلی متری و کارت خوان برخوردار است.تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربیشایان - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ذکر است که لنوو نرم افزارهای جدیدی را برای این ورک استیشن ها معرفی کرده که از این میان می توان به «Performance Tuner 2.0» اشاره کرد که امکان اجرای برنامه ها با تعداد خاصی از هسته های چیپست را فراهم می کند.

علاوه بر این «Workstation Diagnostics» نیز برنامه ای - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - است که اطلاعات خاصی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از سیستم - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - را در - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اختیار کاربر قرار می دهد.

گفتنی است تمام این محصولات در پایان دی ماه عرضه خواهند شد اما قیمت آن ها تاکنون مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone