🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  2. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  3. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  4. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  5. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25390.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

احتمال تمدید ۶ ماهه معافیت هواوی برای مراوده تجاری با آمریکا [بروزرسانی]

در تابستان امسال بود که کمپانی هواوی وارد لیست سیاه وزارت صنعت و امنیت آمریکا شد و در پی آن، دولت این کشور، تجارت شرکت‌های آمریکایی با این کمپانی چینی را ممنوع کرد. اما دولت ...

در تابستان امسال بود که کمپانی هواوی وارد لیست سیاه وزارت صنعت و امنیت آمریکا شد و در پی آن، دولت این کشور، تجارت شرکت‌های آمریکایی با این کمپانی چینی را ممنوع کرد. اما دولت آمریکا، معافیت ۳ ماهه‌ای برای این کمپانی در نظر گرفت تا بتواند - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اصفهان استان اصفهان - کسب و کار خود را از آمریکا خارج کند. علاوه بر ۳ ماه اولیه، دولت آمریکا ۳ ماه دیگر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اصفهان استان اصفهان - هم به این کمپانی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اصفهان استان اصفهان - چینی معافیت داد و به نظر می‌رسد هواوی به دنبال تمدید این معافیت برای ۶ ماه دیگر است

این معافیت، کمپانی چینی را همچنان در لیست سیاه وزارت صنعت و امنیت آمریکا نگه خواهد داشت اما به این معناست که یک سری از کمپانی‌های آمریکایی می‌توانند تجارت خود را با هواوی ادامه دهند و از زیرساخت‌های هواوی استفاده کنند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اصفهان استان اصفهان

یکی از سخنگوهای وزارت بازرگانی آمریکا از پاسخ دادن به تمدید معافیت جدید هواوی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اصفهان استان اصفهان - امتناع کرده و همچنین تایید نکرد که آیا تمدید آن محتمل است - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اصفهان استان اصفهان - یا خیر. اما - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اصفهان استان اصفهان - وب سایت خبری Politico می‌گوید که بسیاری از ارائه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اصفهان استان اصفهان - دهندگان خدمات ارتباطی در مناطق حاشیه نشین آمریکا، برای تامین زیرساخت‌های خود با هواوی تجارت می‌کنند و قطع این همکاری به شدت به کسب و کار و کیفیت ارائه خدمات آن‌ها آسیب می‌زند.

اما با این حال به نظر می‌رسد معافیت جدید هواوی، شامل حال شرکت‌های کوالکام، اینتل و مایکرون نخواهد شد زیرا این شرکت‌ها و کسب و کار آن‌ها در دسته‌بندی «امنیت ملی» قرار می‌گیرند و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اصفهان استان اصفهان - به همین دلیل نمی‌توان از سرگیری تجارت آن‌ها با کمپانی هواوی را متصور شد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اصفهان استان اصفهان

در همین راستا مقاماتی از کالیفرنیا، نگرانی‌های خود نسبت به منع تجارت با کمپانی هواوی را ابراز کرده‌اند. آن‌ها معتقد هستند که ممنوعیت تجاری با این - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اصفهان استان اصفهان - کمپانی، باعث می‌شود تا رقبای کره جنوبی و تایوانی یا همان سامسونگ و مدیاتک بتوانند جای این کمپانی چینی را بگیرند. البته مشخص نیست که این نگرانی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اصفهان استان اصفهان - چه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اصفهان استان اصفهان - دلیلی دارد، ولی با این حال به نظر می‌رسد که غول سازنده گوشی، ۶ ماه دیگر هم به تجارت خود با آمریکا - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اصفهان استان اصفهان - ادامه می‌دهد.

[تاریخ انتشار خبر اصلی: ۲۵ آبان ۱۳۹۸]

 

بروزرسانی: به گزارش رویترز، هواوی معافیت ۲ هفته ای را دریافت خواهد کرد

بر اساس منابع - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اصفهان استان اصفهان - نزدیک به این قضیه، رویترز گزارش می‌دهد که علاوه بر معافیت ۹۰ روزه فعلی که به این هواوی داده شده، این کمپانی می‌تواند برای ۲ هفته دیگر نیز با شرکای تجاری آمریکایی خود، مراوده داشته باشد. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اصفهان استان اصفهان - لازم به ذکر است که معافیت فعلی این کمپانی روز ۲ - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر اصفهان استان اصفهان - شنبه پایان خواهد یافت. به این ترتیب، این کمپانی چینی می‌تواند ۱۶ روز دیگر نیز به فعالیت‌های خود ادامه دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone