🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج گلدیران در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج گلدیران در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی شیر برقی پکیج چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی شیر سه راهی میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن شیر و گذاشتن بار زیاد در پکیج میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: نشتی آب در پکیج به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی و پوسیدگی لوله ها از این عوامل می تواند باشد.
  3. سوال: چرا آب مصرفی گرم است ولی رادیاتور ها گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است پکیج بخوبی کار کند اما هوای محبوس شده در رادیاتورها مانع گرم شدن آن ها می شود. راه حل این مشکل هواگیری از رادیاتورها برای خروج هوای محبوس از سیستم است.
  4. سوال: آیا تعمیرات یا خدمات شما گارانتی داره؟
    پاسخ: بله، تمام خدماتی که از همکاران ما ارائه شده دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12465.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ معرفی شیائومی می 10S رسما اعلام شد

شیائومی می‌خواهد مدل جدیدی از سری می 10 را با نام شیائومی می 10S معرفی کند. امکان رزرو این گوشی از شنبه همین هفته روی فروشگاه JD.com فراهم شد و حالا شیائومی رسما تایید کرده ...

شیائومی می‌خواهد مدل جدیدی از سری می 10 را با نام شیائومی می 10S معرفی کند. امکان رزرو این گوشی از شنبه همین هفته روی - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر چالوس استان مازندران - فروشگاه JD.com فراهم شد و حالا شیائومی رسما تایید کرده که می 10S را ۲۰ اسفند در چین معرفی می‌کند. به‌علاوه، سه ویژگی کلیدی این گوشی از سوی مدیرعامل شیائومی تایید شده‌اند.

«لی جون»، - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر چالوس استان مازندران - موسس و مدیرعامل شیائومی می‌گوید می 10S از چیپست - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر چالوس استان مازندران - اسنپدراگون - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر چالوس استان مازندران - ۸۷۰ کوالکام استفاده می‌کند. این - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر چالوس استان مازندران - گوشی بلندگوی Harman Kardon خواهد داشت و طراحی خود را از می 10 اولترا الهام گرفته است. - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر چالوس استان مازندران - تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که می 10S در سه رنگ مشکی، سفید و آبی از راه می‌رسد. موبایل جدید شیائومی همچنین دوربین چهارگانه‌ای خواهد داشت که لنز اصلی آن ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر چالوس استان مازندران

شیائومی می 10S همان موبایلی است که با شماره مدل M2012J2SC در مراجع چینی TENAA و 3C هم رویت شده بود. این مراجع نشان دادند که می 10S نمایشگر ۶.۶۷ اینچی، اندروید - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر چالوس استان مازندران - ۱۱ و یک باتری ۴۶۸۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی دارد. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن هستند که سایر مشخصات این گوشی می‌تواند شبیه می 10 5G باشد.

شیائومی می 10 5G نمایشگری ۶.۶۷ اینچی - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر چالوس استان مازندران - از نوع امولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و رزولوشن +FHD دارد. این گوشی برای دوربین سلفی از یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و در قاب عقب از دوربین چهارگانه‌ای با یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی، یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این پرچمدار یک باتری ۴۷۸۰ میلی آمپر - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر چالوس استان مازندران - ساعتی دارد که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی است. شیائومی گوشی می 10 5G را با چیپست پرچمدار قبلی کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ روانه بازار کرد.

گفتنی است که شیائومی در اوایل دی ماه از می 11 - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر چالوس استان مازندران - با اسنپدراگون ۸۸۸ و قیمتی کمتر از ۶۵۰ دلار رونمایی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone