🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج مرکوری در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج مرکوری در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پکیج من کار نمی کند مشکل از چیست؟
    پاسخ: کار نکردن به صورت کلی ممکن است عوامل مختلفی داشته باشد که باید توسط تکنسین بررسی شود.
  2. سوال: پرشر سوئیچ آب در پکیج چیست؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی است که اگر آب داخل مدار کمتر از شش دهم و بیشتر از سه بار باشد، مدار آن باز می‌شود و جلوی روشن شدن پکیج را می گیرد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه پکیج من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: چقدر طول خواهد کشید تا تعمیرکار جهت رفع عیب پکیج مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر تا 30 الی 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین پکیج با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29390.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

توشیبا از نسل چهارم حافظه های BGA SSD خود رونمایی کرد

توشیبا در نمایشگاه CES امسال از نسل چهارم حافظه های NVMe SSD خود رونمایی کرد که در قالب یک پکیج چیپ که هم کنترلر SSD و هم فلش مموری NAND را شامل می شود از ...

توشیبا در نمایشگاه CES - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - امسال از نسل چهارم حافظه های NVMe SSD خود رونمایی کرد که در قالب یک پکیج چیپ که هم کنترلر SSD و هم فلش مموری NAND را شامل می شود از راه خواهد رسید.

حافظه اس اس دی Toshiba BG4 قرار است به روزرسانی های مهمی - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نسبت به BG3 به ارمغان بیاورد: به عنوان مثال چیپ های 64 لایه ای جای خود را به چیپ های 3D TLC (چیپ های سه لایه سه بعدی) با 96 لایه داده که به ظرفیت - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - های بیشتر و مصرف انرژی کمتر منجر می - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شود. کنترلر PCIe 3 x2 مورد استفاده - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در BG2 و BG3 هم جای این بار جای خود را به کنترلر جدیدی داده که از PCIe 3 x4 پشتیبانی می کند و عملکرد به مراتب بهتر ورودی/خروجی متوالی را به ارمغان می آورد.

BG4 همچنان یک حافظه SSD فاقد DRAM است که با اتکا بر قابلیت «بافر حافظه میزبان» NVMe (یا HMB)، مشکلات رایج مربوط به کارایی درایوهای فاقد DRAM را - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - برطرف می - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کند.  فرمور BG4 نیز دستکاری شده تا دامنه اطلاعاتی که می توانند در بافر حافظه میزبان کَش شوند افزایش یابد و به تبع آن، عملکرد به هنگام اعمالی نظیر انتقال فایل های حجیم - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بهبود یابد.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

این تغییرات بدان معنا هستند که BG4 از بخش بیشتری از حافظه میزبان استفاده می کند - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تا به کارها سرعت ببخشد، اما فضای HMB مورد نیاز همچنان کمتر از 100 مگابایت است. سایر تغییرات فرمور هم بر بهبود عملکرد ورودی/خروجی تصاوفی متمرکز بوده است. اطلاعات منتشر شده از سوی - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - توشیبا نشان می دهد که عملکرد نوشتن تصادفی تا دو برابر بهبود یافته و عملکرد خواندن تصاوفی هم تا دو - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - برابر از BG3 بهتر است.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

استفاده از 3D TLC با 96 لایه نیز به این معنا - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بوده که برخی درایوها حالا باریک تر هستند (مانند قطر 1.3 میلی متری در برابر قطر 1.5 میلی متری در مدل 512 گیگابایتی) و همچنین برای اولین بار در خانواده BG شاهد مدل 1 ترابایتی هستیم. توشیبا نخستین شرکتی بود که طی - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سال گذشته اس اس دی هایی با NAND نود و شش لایه ای عرضه کرد و به نظر می رسد BG4 هم - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دومین اس اس دی 96 لایه ای جهان خواهد بود.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

در نهایت گفتنی است که توشیبا هم اکنون BG4 را در اختیار برخی تولیدکنندگان قرار داده تا روند آزمایش های اولیه را طی کند و تا پایان سه ماهه نخست 2019، دسترسی عمومی تر به این حافظه میسر خواهد - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شد. این حافظه ضمناً برای استفاده سازمانی ساخته شده و خبری از یک ورژن مخصوص مصرف کنندگان نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone