تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  3. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35225.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

تبلت سرفس پرو 6 با تغییرات اساسی در طراحی و پردازنده های اینتل از راه خواهد رسید

بنابر گزارشی تازه، سرفس پرو 6، نسل بعدی تبلت های مایکروسافت با نام رمز «Carmel» شناخته می شود و اواسط سال آتی میلادی از راه خواهد رسید. در بخشی از گزارش آمده که این دستگاه ...

بنابر گزارشی تازه، سرفس پرو 6، نسل بعدی تبلت های مایکروسافت با نام رمز «Carmel» شناخته می شود و اواسط سال آتی میلادی از راه خواهد رسید. در بخشی از گزارش آمده که این دستگاه از منظر طراحی، تغییراتی اساسی را پشت سر می گذارد و ضمناً صحبت هایی درباره - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تجهیز سرفس پرو 6 به پردازنده های اینتل و پورت USB-C نیز به گوش می رسد.

گفتنی است که گمانه زنی درباره بهره گیری از USB-C، به خاطر تجهیز سرفس بوک 2 به این پورت از سوی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مایکروسافت است. با این حال بسیاری از تحلیلگران عقیده دارند که مایکروسافت حداقل برای یک نسل دیگر از سرفس پرو، به استفاده از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سرفس کانکتور ادامه خواهد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - داد.

اگر به خاطر داشته باشید مدتی پیش در اخبار خواندیم که مایکروسافت برای عرضه تبلت های سرفس ارزان قیمتی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - برنامه ریزی کرده که هدف اصلی آنها، رقابت با اپل است. حالا ناشر گزارش - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اخیر افزوده که این تبلت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ها طی تابستان پیش رو از راه خواهند رسید. این مدل های تازه با نام های رمز «Lex» و «Libra» شناخته می شوند. تبلت های 400 دلاری مایکروسافت به نمایشگر 10 - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اینچی، پردازنده های اینتل و پورت USB-C مجهز خواهند بود و عمر باتری 9.5 ساعته را در اختیار کاربر فرار می دهند. ضمناً وزن این تبلت ها قرار است 20 درصد از نسل پنجم سرفس پرو - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سبک تر باشد.
در نهایت باید افزود که پیش از عرضه سرفس پرو 6 و پس از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - عرضه مدل های اقتصادی سرفس پرو، این احتمال وجود دارد که شاهد عرضه مدلی ارتقایاته از سرفس پرو نسل پنجم نیز باشیم. اگر شایعات حقیقت داشته باشند، این تبلت ها نیز در فصل پاییز و همراه با پردازنده های نسل هشتم اینتل از راه می رسند.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone