🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  3. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  4. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37051.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

هواوی از تبلت های جدید مدیاپد M5 رونمایی کرد

هواوی پرچمدارهای جدیدش را در MWC 2018 معرفی نمی کند اما چند لحظه قبل از تعدادی تبلت تحت برند مدیاپد رونمایی کرد که دیدگاه شما را نسبت به این گجت ها تغییر می دهند. مدیاپد ...

هواوی پرچمدارهای جدیدش را در MWC 2018 معرفی نمی کند اما چند لحظه قبل از تعدادی تبلت تحت برند مدیاپد رونمایی کرد که دیدگاه شما را نسبت به این گجت ها تغییر می دهند.

مدیاپد M5 در سه مدل با نمایشگرهای 8.4 و 10.8 اینچی IPS با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل عرضه خواهد شد. این تبلت از چیپست کایرین 960، 4 گیگابایت رم و 32، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد که امکان افزایش آن تا 256 گیگابایت از - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - طریق کارت SD نیز وجود دارد.تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بناب استان آذربایجان شرقیدر پنل عقب این تبلت ها دوربینی 13 مگاپیکسلی تعبیه شده در حالی که پنل جلو میزبان دوربینی 8 مگاپیکسلی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - است.

مدل 8.4 اینچی به دو اسپیکر Harmon مجهز است در حالی که این تعداد - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در مدل 10.8 اینچی به چهار عدد می رسد تا خیال عاشقان موسیقی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را از بابت کیفیت صدا راحت کند.

مدل - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سومی که معرفی شده M5 Pro نام دارد از نمایشگر 10.8 اینچی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بهره می برد اما دارای pogo pins است که امکان اتصال به کیس کیبورد هواوی و - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تبدیل آن به نوت بوک را فراهم می کند. پس از اتصال این تبلت به داک، رابط کاربری آن به شکلی تغییر می کند که شباهت زیادی به ویندوز دارد.تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

این محصول همراه با قلمی عرضه می شود که از طریق درگاه USB Type-C شارژ شده و توانایی شناسایی 4096 سطح مختلف فشار را دارد.

به گفته هواوی باتری مدل 8 اینچی طی دو ساعت به صورت کامل شارژ شده و  توانایی پخش 11 ساعت ویدئوی 1080p را دارد. شارژ کامل باتری مدل 10.8 اینچی نیز کمتر از سه ساعت طول کشیده و برای پخش  10 ساعت ویدئوی 1080p کفایت می کند.تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

قیمت این تبلت ها هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما برخی منابع مدعی شده اند که - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مدل های 8.4 و 10.8 اینچی طی ماه آتی به ترتیب با قیمت های 349 و 399 یورو به بازار عرضه شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone