🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  2. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  3. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  4. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  5. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37050.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

هواوی از لپ تاپ 13.9 اینچی میت بوک اکس پرو رونمایی کرد

امروز در آستانه کنفرانس خبری هواوی در کنگره جهانی موبایل که هم اکنون در بارسلون اسپانیا در حال برگزاری است، کمپانی یاد شده لپ تاپ میت بوک اکس پرو با وزن 1.33 کیلوگرم را معرفی کرد. ...

امروز در آستانه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کنفرانس خبری هواوی در کنگره جهانی موبایل که هم اکنون - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در بارسلون اسپانیا در حال برگزاری است، کمپانی یاد شده لپ تاپ میت بوک - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اکس پرو با وزن 1.33 کیلوگرم را معرفی کرد.

نمایشگر این لپ تاپ لمسی و اندازه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آن 13.9 اینچی است. در مقایسه با مک بوک پرو 13 اینچی حاشیه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - های نمایشگر آن باریک تر و ضخامت آن تنها 14.6 میلی متر است - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - که - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از این نظر زیباتر و ظریف تر - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به نظر می رسد. رزولوشن نمایشگر نیز - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 3000 در 2000 پیکسل است، به این ترتیب نسبت - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نمایشگری 3 به 2 دارد.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

میت بوک اکس پرو از نسبت نمایشگر به بدنه 91 درصد بهره می برد. جالب اینکه کمپانی چینی وب کم را روی بخش کیبورد قرار داده. به این ترتیب بر خلاف بسیاری از لپ تاپ های بهره مند از نمایشگر های با حاشیه باریک (از جمله سری  XPS 13 دل) که - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - وب کم در پایین نمایشگر قرار می گیرد، این بار ماژول - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مذکور در جای بهتری قرار گرفته است.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

پردازنده ای که - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - برای - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اکس پرو در نظر گرفته شده، نسل هشتم Core i5 یا Core i7 است و کارت گرافیک مجزای انویدیا جی فروس MX 150 نیز آن را همراهی می کند. دو درگاه USB-C به همراه یک درگاه USB سایز معمول (Type-A) در لپ تاپ مذکور تعبیه شده است.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

اکس پرو با رم 8 یا 16 گیگابایت و حافظه داخلی از نوع SSD با ظرفیت 256 یا 512 گیگابایت همراه شده. یکی از مشکلات عمده مدل قدیمی تر میت بوک اکس، دوام باتری آن بود که این بار به نظر می رسد با توجه به وعده کارکرد 14 تا 15 ساعته با یک بار شارژ نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی
مکان خلاقانه وب کم میت بوک اکس پرو

به لطف حافظه داخلی پر سرعت زمان بوت شدن ویندوز کمتر از 8 ثانیه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - طول می کشد و در 6.6 ثانیه از حالت هایبرنیت تا بالا آمدن ویندوز - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به طول می انجامد. به منظور امنیت کاربران نیز یک حسگر اثر انگشت روی کلید پاور - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آن قرار داده شده است.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

این لپ تاپ قرار است با حداقل قیمت 1499 یورو روانه بازار شود. - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در ادامه می توانید مشخضات مدل های متنوع این تبلت را مشاهده فرمایید.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone