🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37049.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام هفته آینده از چیپست مخصوص ارتباط بین خودرویی رونمایی می کند

دوماه قبل شش کمپانی نیسان، کوالکام، اریکسون، OKI، کانتیننتال و NTT DOCOMO اعلام کردند که در طرحی مشترک هرکدام توسعه بخشی از فناوری C-V2X (ارتباطات خودرويی مبتنی بر شبکه سلولی) را بر عهده می گیرند و کوالکام قرار است ...

دوماه قبل شش کمپانی نیسان، کوالکام، اریکسون، OKI، کانتیننتال و NTT DOCOMO اعلام کردند که در طرحی مشترک هرکدام توسعه بخشی از فناوری C-V2X (ارتباطات خودرویی مبتنی بر شبکه سلولی) را بر عهده می گیرند و کوالکام قرار است هفته آینده از نمونه اولیه این فناوری رونمایی کند.

C-V2X می تواند در توسعه ماشین های خودران و کاهش تصادفات نقش زیادی داشته باشد چرا که امکان تبادل اطلاعات بین ماشین ها و محیط پیرامون را فراهم کند. از طرف دیگر این فناوری به شبکه های سلولی وابسته نیست و در عوض از محدوده های مخابراتی با برد کوتاه - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تر استفاده می کند؛ در نتیجه ریسک هک شدن آن کاهش پیدا می کند.

هدف اصلی گروه توسعه دهنده  C-V2X افزایش امنیت، اتوماسیون و کارایی خودرو و بهبود وضعیت ترافیکی است و بدین منظور کوالکام در حال همکاری با متخصص های نرم افزاری است تا با بهره گیری از پروتکل هایی نظیر ETSIITS، SAE و IEEE WAVE به این مساله کمک کند.

علاوه بر این کمپانی آمریکایی چیپست 9150 C-V2X ویژه - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - این فناوری را به گونه ای طراحی کرده که با 5G و سنسورهای پیشرفته دستیار هوشمند راننده (ADAS) سازگاری داشته باشد. تعمیرات جارو برقی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربیاین کمپانی که - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در حال حاضر مشغول تست ارتباط ببین خودرو با ماشین های دیگر، زیربنای راه و عابر پیاده است، تاکید کرده از سال 2019 چیپست های خود را در خودروها و زیربنای راه پیاده سازی می کند.

تست های مذکور در - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کشورهای آمریکا، آلمان، فرانسه، کره جنوبی، چین و ژاپن صورت گرفته و ارزیابی های گروه مشاورین P3 نشان - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - می دهد که چیپست 9150 - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - C-V2X مقرون به صرفه ترین تراشه برای ارتباطات خودرویی است.

12 - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کمپانی تولید کننده ماژول های سلولی تراز اول از - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - چیپست های 9150 - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - C-V2X در محصولات خود - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بهره خواهند برد که از این میان می - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - توان به ال جی، «کانتیننتال»، «لی یر»، «ژمالتو» و «زد تی ای» اشاره کرد.

کوالکام قرار است در کنگره جهانی موبایل 2018 که از هفتم تا دهم اسفندماه در بارسلونا برگزار می شود، از نمونه اولیه چیپ های 9150 C-V2X و فناوری های - تعمیرات جارو برقی سام در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مربوط به آن رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone