🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37057.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

راه حل هوآوی برای تعویض جایگاه وبکم بسیار هوشمندانه است

هواوی MateBook X Pro که ساعاتی پیش در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ بارسلون معرفی شد لپ تاپی فوق العاده جالب است. با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۱ درصدی، شاهد حاشیه های بسیار باریکی هستیم که ...

هواوی MateBook X Pro که ساعاتی پیش در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ بارسلون معرفی شد لپ تاپی فوق العاده جالب است. با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۱ درصدی، شاهد حاشیه های بسیار باریکی هستیم که این روزها بیشتر در فضای تلفن های همراه شاهدش بوده ایم.

میت بوک اکس پرو علاوه بر ظاهر - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شهسوار استان مازندران - زیبایش قدرتمند نیز هست و سیستم صوتی دالبی اتمز با اسپیکر چهارگانه دارد. جدا از همه این ها، اکس پرو - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شهسوار استان مازندران - فوق العاده باریک و فوق العاده سبک است و یک وبکم درون کیبوردش پنهان دارد.

به خاطر حواشی بسیار نازک نمایشگرش، - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شهسوار استان مازندران - هواوی نمی توانسته که وبکم را در جایگاه مرسوم خودش قرار دهد بنابراین مجبور بوده آن را به مکانی دیگر - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شهسوار استان مازندران - منتقل کند. بنابراین طراحان بهترین راه را برگزیده و آن را در غالب یک دکمه به کیبورد و بین دو دکمه F6 و F7 اضافه کرده - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شهسوار استان مازندران - اند.

وقتی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شهسوار استان مازندران - بخواهید از آن استفاده کنید فعال شده و بیرون می آید و زمانی هم که نمی خواهید از آن استفاده کنید درون کیبورد پنهان می شود تا هم ظاهر زیبای دستگاه حفظ شود و هم امنیت شما.

شرکت های دیگر نظیر دل و لنوو با قرار دادن دوربین در قسمت زیرین نمایشگر، مشکل جای دوربین - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شهسوار استان مازندران - را تا حدی برطرف کرده اند اما یک مشکل اساسی دارند و آن هم زاویه دوربین نسبت به صورت کاربر است. وقتی دوربین پایین نمایشگر قرار - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شهسوار استان مازندران - می گیرد، نمای صورت از پایین مشاهده می شود که شمایل درستی نسبت به دوربینی در بالای نمایشگر ارائه نمی دهد.

گرچه دوربین میت بوک اکس پرو این - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شهسوار استان مازندران - مشکل را برطرف نمی کند اما دست کم جایگاهی که برای آن در نظر گرفته شده و قابلیت بسته شدن‌اش می تواند برای بسیاری از - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شهسوار استان مازندران - کاربران که نگران امنیت خود هستند جالب باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone