🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10585.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۳ پرو در کالبدشکافی iFixit امتیاز تعمیرپذیری ۵ از ۱۰ گرفت

وب‌سایت iFixit در جدیدترین کالبدشکافی خود آیفون ۱۳ پرو را به زیر تیغ برده است. این کالبدشکافی تمام اجزا و قطعات داخلی پرچمدار جدید اپل را به ما نشان می‌دهد و می‌توانیم شباهت‌ها و تفاوت‌های ...

وب‌سایت iFixit در جدیدترین کالبدشکافی خود آیفون ۱۳ پرو را به زیر تیغ برده است. این کالبدشکافی تمام اجزا و قطعات داخلی پرچمدار جدید اپل - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - را به ما نشان می‌دهد و می‌توانیم شباهت‌ها و تفاوت‌های این دستگاه با نسل قبلی را ببینیم. این دستگاه همچنین نسبت به نسل قبلی‌اش امتیاز تعمیرپذیری - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - پایین‌تری گرفته است.

کابل سنسور آیفون - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - ۱۳ پرو در محلی بالاتر از پارسال - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - قرار گرفته و همین باعث شده که تعمیر دستگاه سخت‌تر شود. موتور تپتیک این گوشی که هپتیک تاچ را کنترل می‌کند به ظاهر کوچک‌تر شده اما در واقع وزن بیشتری پیدا کرده است. آیفون ۱۳ پرو برخلاف آیفون ۱۲ پرو اسپیکر مکالمه را - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - از نمایشگر حذف کرده و قابلیت تعمیرپذیری - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - خود را افزایش داده است.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرعین استان اردبیل

وب‌سایت iFixit می‌گوید اپل احتمالا در این گوشی از پنلی استفاده کرده - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - که لایه‌های لمسی و OLED نمایشگر را ترکیب کرده و با این کار هزینه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - تولید، ضخامت دستگاه و تعداد کابل‌های موجود در بدنه را کاهش داده است. سنسور Flood Illuminator و Dot Projector درون - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - یک ماژول ترکیب شده‌اند و اپل از همین طریق توانسته اندازه ناچ آیفون ۱۳ را کاهش دهد. به‌علاوه، حالا سخت‌افزار فیس آیدی از نمایشگر جدا شده و اسپیکر مکالمه در جایی بین - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - دوربین جلو و فیس آیدی قرار گرفته است.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرعین استان اردبیل

به گفته iFixit، علی‌رغم جدا شدن ماژول فیس آیدی و نمایشگر، چنان‌چه بخواهید صفحه نمایش را تعویض کنید فیس آیدی غیرفعال می‌شود. به عبارت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - دیگر، تغییر نمایشگر توسط تعمیرکاران غیرمجاز باعث از کار افتادن فیس آیدی خواهد شد.

آیفون - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - ۱۳ پرو از یک باتری ۱۱.۹۷ وات ساعتی استفاده می‌کند که ظرفیت آن ۳۰۹۵ میلی آمپر ساعت است. شکل باتری پرچمدار اپل برخلاف پارسال که مربعی بود، امسال طرحی L شکل پیدا کرده است. iFixit می‌گوید به‌رغم شایعاتی که پیرامون عدم تعویض‌پذیری باتری آیفون ۱۳ وجود داشت، توانسته با موفقیت باتری را تعویض کند.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرعین استان اردبیل

این گوشی همچنین ۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR4X ساخته شرکت SK Hynix دارد که در کنار - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - سیستم‌های مدیریت توان و تراشه‌های باند فوق وسیع اپل دیده می‌شود. آیفون ۱۳ پرو از مودم اسنپدراگون X60M کوالکام استفاده می‌کند که به باور iFixit یک فرستنده و گیرنده Qualcomm DRR868 5G RF است.

این وب‌سایت در نهایت به آیفون - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - ۱۳ پرو امتیاز تعمیرپذیری ۵ از ۱۰ داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل‌پیکر نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوب هستید؟ تعمیرگاه شما آیا میدان قارتال سرعین اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در میدان قارتال شهر سرعین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone