🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  2. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  3. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  4. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  5. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26903.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

دانشمندان به کمک چاپ سه بعدی موفق به تولید قسمت‌هایی از قلب شدند

پژوهشگران دانشگاه کارنگی ملون (Carnegie Mellon University) با چاپ سه بعدی قسمت هایی از قلب، یک قدم به چاپ سه بعدی اعضای بدن نزدیک تر شدند. از مهم ترین دستاوردهای این آزمایش تولید موفقیت آمیز ...

پژوهشگران دانشگاه کارنگی ملون (Carnegie Mellon University) با چاپ سه بعدی قسمت هایی از قلب، یک قدم به چاپ سه بعدی اعضای بدن نزدیک تر شدند.

از مهم ترین دستاوردهای این آزمایش تولید موفقیت آمیز پروتئین کلاژن بوده است. این پروتئین نقشی حیاتی در کارکرد صحیح اعضا در بدن بازی می کند. چاپ این ماده به دلیل خصوصیات شیمیایی آن که به سرعت از هم فرو می پاشد، برای - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آشتیان استان مرکزی - پژوهشگران چالش های متعددی به همراه داشته است.

محققان دانشگاه کارنگی به کمک نوع خاصی از هیدروژل و استفاده - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آشتیان استان مرکزی - از آن به عنوان بستر کلاژن، مانع از از هم پاشیدگی سریع آن شدند. آنها کلاژن ها را به صورت لایه لایه در این ژل تزریق کرده و پس از شکل - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آشتیان استان مرکزی - گیری ساختار محکم تر، ترکیب را در دمای محیط قرار داده و با از بین رفتن ژل، به کلاژن پایدار دست یافتند.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آشتیان استان مرکزی

دانشمندان دانشگاه کارنگی به کمک این تکنیک موفق به ساخت قسمت هایی از قلب انسان در ابعاد واقعی شدند. آنها برای اینکار به کمک کلاژن و سلول - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آشتیان استان مرکزی - های ماهیچه قلب، عروق خونی، دریچه هایی با قابلیت باز و بسته شدن و بطن قلب را ساختند. تا - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آشتیان استان مرکزی - پیش از این دانشمندان موفق به تولید بافت قلب شده بودند.

هنوز تا - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آشتیان استان مرکزی - چاپ سه بعدی اعضای بدن یعنی زیست چاپ (3D Bioprinting) - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آشتیان استان مرکزی - و به کارگیری آنها در بدن انسان فاصله زیادی داریم. این پژوهش بشر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آشتیان استان مرکزی - را یک قدم به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آشتیان استان مرکزی - چاپ کامل قلب و حل مشکل کمبود یکی از مهم ترین عضوهای بدن، نزدیک تر کرده است. محققان دانشگاه کارنگی قصد دارند دستاورد خود را از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر آشتیان استان مرکزی - طریق کمپانی Fluidform وارد فاز تجاری کنند.

«آدام فاینبرگ» (Adam Feinberg) پروفسور مهندسی شیمی و مهندسی و علم مواد دانشگاه کارنگی که این تحقیق در آزمایشگاه او انجام شده می گوید:

«هنوز سالها پژوهش برای استفاده گسترده از این تکنولوژی نیاز است؛ با این وجود باید از نتیجه این تحقیق و پیشرفت های این چنین که ما را هر چه بیشتر به تولید اعضای بدن انسان نزدیک تر می کنند به وجد آمد.»

این تحقیق در ژورنال Science به چاپ رسیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone