🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  3. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  4. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  5. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16286.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

گوگل واقعیت افزوده ۵۰ حیوان جدید را به صفحه جستجو اضافه کرد

سال گذشته گوگل امکان جستجوی نسخه واقعیت افزوده حیوانات را در دسترس کاربران قرار داد. اکنون این قابلیت با 50 حیوان جدید بروزرسانی شده است. کاربرانی که گوشی هوشمند آنها از این قابلیت پشتیبانی کند ...

سال گذشته گوگل امکان جستجوی نسخه واقعیت افزوده حیوانات را در دسترس کاربران قرار داد. اکنون این قابلیت با 50 حیوان جدید بروزرسانی شده است.

کاربرانی که گوشی هوشمند آنها از این قابلیت پشتیبانی کند می‌توانند با جستجوی نام حیوانات در اپلیکیشن موبایل گوگل، نسخه واقعیت افزوده حیوانات را مشاهده کنند.

گوگل اکنون نام 50 حیوان جدید را به فهرست جستجوی خود اضافه کرده است. در بین اسامی حیوانات اضافه شده نام پاندای قرمز، گربه، زرافه، گاو، گوره خر، خوک و اسب آبی دیده می‌شود.

کاربران - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نور استان مازندران - با - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نور استان مازندران - جستجوی نام حیوان مورد نظر در اپلیکیشن موبایل گوگل و سپس انتخاب گزینه «مشاهده در حالت سه بعدی»، حیوان مربوطه را به صورت واقعیت افزوده در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نور استان مازندران - محیط مشاهده کنند. البته در نظر داشته باشید که گوشی هوشمند باید از نمایش این قابلیت پشتیبانی کند.

خردادماه سال گذشته نسخه واقعیت افزوده حیوانات تنها نام حیواناتی مانند بزآلپاین، خرس، قلابچه ماهی، پنگوئن‌های امپراطور، جوجه تیغی اروپایی، شیر، ببر، پاندا، اختاپوس و چند حیوان دیگر فعال شده بود. حتی برخی بررسی‌ها نشان می‌داد امکان جستجوی برخی حیوانات از - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نور استان مازندران - جمله سگ و گربه برای کاربران ایرانی مقدور نیست.

فروردین‌ماه امسال گوگل حیوانات دیگری از جمله تمساح، اردک و جوجه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نور استان مازندران - تیغی به فهرست محدود اولیه اضافه کرد. موضوع - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نور استان مازندران - به همین جا ختم نشد و مردادماه امسال، گوگل مجددا - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نور استان مازندران - فهرست حیوانات را تکمیل‌تر کرد. مردادماه موجودات ما قبل تاریخ و برخی مصنوعات - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نور استان مازندران - تاریخی نیز به این فهرست اضافه شدند که کاربران برای مشاهده آنها می‌توانند از طریق اپلیکیشن «Arts and Culture» نسخه واقعیت افزوده را دریافت کنند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نور استان مازندران

اکنون با اضافه شدن 50 حیوان دیگر به این فهرست، تنوع بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که می‌تواند بسیبار سرگرم کننده و متنوع باشد. امکان تغییر اندازه، چرخاندن و تکان دادن حیوانات وجود دارد.

به علاوه یکی از ویژگی‌های خوب نسخه واقعیت افزوده حیوانات آن است که هر حیوان با جلوه های تصویری و صوتی مخصوص به خودش برای کاربر نمایش داده می‌شود. مثلا ببر غرش می‌کند، پاندا بامبو می‌خورد، سگ پارس می‌کند و گربه با کلاف بافتنی سرگرم می‌شود. - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نور استان مازندران - در نتیجه تصویری سه بعدی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نور استان مازندران - و واقعی‌تر برای - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر نور استان مازندران - کاربران تداعی می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone