تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20818.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از اولین دوچرخه برقی چاپ سه بعدی دنیا با بدنه یکپارچه

شرکت Superstrata از اولین دوچرخه برقی دنیا با بدنه یکپارچه که تماماً بوسیله چاپگر سه بعدی پرینت شده رونمایی کرد. شرکت Arevo دو مدل دوچرخه برقی جدید تحت برند Superstrata را معرفی کرد. دوچرخه اول که ...

شرکت Superstrata از اولین دوچرخه برقی دنیا با بدنه یکپارچه که تماماً بوسیله چاپگر سه بعدی پرینت شده رونمایی کرد.

شرکت Arevo دو مدل دوچرخه برقی جدید تحت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - برند Superstrata را معرفی کرد. دوچرخه اول که Superstrata Terra نام دارد، محصولی سبک وزن با قابلیت سفارشی سازی با توجه به نوع دوچرخه سواری - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - است. دوچرخه برقی دوم نیز Superstrata Ion نام داشته و از موتور ۲۵۰ واتی و باتری ۲۵۲ وات ساعتی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - برخوردار بوده و شعاع حرکتی تقریبی آن ۹۶ کیلومتر اعلام شده است.

فریم دوچرخه‌ها یکپارچه و از جنس فیبرکربن ترموپلاستیک است. این یعنی بدنه به شکل یک تکه تولید شده و دیگر خبری از تولید قسمت‌های مختلف و متصل کردن آن‌ها به یکدیگر نیست. Superstrata می‌گوید استفاده از مواد ترموپلاستیکی در بدنه دوچرخه‌ها سبب افزایش قابل توجه مقاومت در برابر ضربات و کاهش وزن شده است. فریم مدل Terra بسته به سایز تنها حدود ۱.۲۷ کیلوگرم و مدل Ion حدود ۱۱ کیلوگرم وزن دارد.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران
Superstrata Terra

چاپ سه بعدی فرآیندی مشکل و هزینه بر است، اما Superstrata می‌گوید - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - بوسیله آن می‌توان فریم دوچرخه را مقاوم تر و بادوام تر ساخت و همچنین طراحی را جذاب تر کرد. مشتریان می‌توانند با ارسال ابعاد بدن خود به این شرکت، دوچرخه را کاملاً متناسب با سایز خود دریافت کنند. به گفته Superstrata هیچ گونه چسب، - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - نقطه جوش، شکاف و مواردی از این دست در بدنه دوچرخه‌ها - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - وجود ندارد و نبود آن‌ها مقاومت دوچرخه‌ها را بسیار بالا برده است.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران
Superstrata Ion

هنوز دوچرخه‌ها برای تولید انبوه آماده نیستند و سازنده از مذاکره با شرکت‌های موتورسازی و باتری سازی برای انتخاب بهترین ترکیب خبر داده است. دوچرخه‌های این شرکت برای پیش فروش در سایت Indiegogo قرار داده شده‌اند. مشتریان با پرداخت ۱۷۹۹ دلار می‌توانند آن‌ها را پیش خرید کنند.

Superstrata می‌گوید - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - مدل Terra با شروع قیمت ۲۷۹۹ دلار و مدل Ion با شروع قیمت ۳۹۹۹ دلار به بازار - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شهسوار استان مازندران - عرضه خواهند شد. پیش فروش آن‌ها از ماه جاری میلادی آغاز می‌شود و دوچرخه‌ها از اواخر سال جاری میلادی به آدرس مشتریان ارسال خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone