🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
  2. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  5. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29854.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

هواوی نوا ۴ با نمایشگر حفره‌دار و دوربین‌های قدرتمند معرفی شد

هواوی بعد از هفته‌ها گمانه‌زنی موبایل نوا ۴ را همراه با نمایشگر حفره دار و دوربین سلفی زیر صفحه نمایش معرفی کرد. بین سامسونگ و هواوی برای معرفی نخستین گوشی با این نمایشگر منحصر به ...

هواوی بعد از هفته‌ها گمانه‌زنی موبایل نوا ۴ را همراه با نمایشگر حفره دار و دوربین سلفی زیر صفحه نمایش معرفی کرد.

بین سامسونگ و هواوی برای معرفی نخستین گوشی با این نمایشگر منحصر به فرد رقابت تنگاتنگی در جریان بود که در نهایت به لطف گلکسی A8s به سود سامسونگ تمام شد اما نقطه قوت کمپانی چینی در سایز کوچکتر حفره نمایشگر نهفته است.

هواوی نوا ۴ از نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۲۳۱۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر نهاوند استان همدان - برد که حفره ای - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر نهاوند استان همدان - در سمت چپ لبه بالایی آن - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر نهاوند استان همدان - به چشم می خورد. این موبایل به چیپست ۸ هسته ای کایرین ۹۷۰ مجهز شده که در پی ۲۰ پرو شاهد آن بودیم. ۸ گیگابیت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خیال کاربر را از بابت سرعت و فضای ذخیره سازی راحت می کند.

هواوی نوا ۴ از نظر تصویربرداری نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارد چرا که پنل عقب آن میزبان دوربین اصلی سه گانه متشکل از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، حسگر ۱۶ مگاپیکسلی الترا - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر نهاوند استان همدان - واید با اپرچر f/2.2 و عمق سنج ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است.تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر نهاوند استان همدان

دوربین سلفی زیر نمایشگر با سنسور ۲۵ مگاپیکسلی و گشودگی دهانه لنز f/2.0 نیز روی کاغذ نوید ثبت تصاویر با کیفیتی را به همراه دارد اما هنوز تاثیر زیر نمایشگر رفتن - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر نهاوند استان همدان - این ماژول‌ها روی خروجی تصویر مشخص نشده است.

از مشخصات دیگر می توان به باتری ۳۷۵۰ میلی آمپر ساعتی، اندروید پای و شارژ سریع ۱۸ واتی از طریق پورت USB-C اشاره کرد.

هواوی نوا ۴ در پیکربندی های مختلفی ارائه می شود و قیمت نسخه مذکور برابر ۴۹۰ دلار ذکر شده اما مدلی که در آن سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با حسگر ۲۰ مگاپیکسلی جایگزین شده ۴۵۰ دلار قیمت خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone