🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  5. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29856.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

انتشار پوستر‌های تبلیغاتی رسمی لنوو Z5s؛ پرچمداری با دوربین سلفی زیر نمایشگر

لنوو Z5s قرار است فردا معرفی شود و به همین منظور پوستر‌های رسمی این موبایل در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که از مشخصات کلی و رنگ بندی آن خبر می‌دهد. این تصاویر که توسط ...

لنوو Z5s قرار است فردا معرفی شود و به همین منظور پوستر‌های رسمی این موبایل در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که از مشخصات کلی و رنگ بندی آن خبر می‌دهد.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان

این تصاویر که توسط یکی از مدیران ارشد این کمپانی منتشر شده نشان می‌دهد که این موبایل قرار است در دو رنگ کلاسیک مشکی و بنفش عرضه گردد. علاوه بر این& یک طرح گرادیان (gradient) خاص متشکل از رنگ‌های طلایی، صورتی و نارنجی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

چندی پیش لنوو با انتشار پوستر‌هایی مدعی شده بود که - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - گوشی Z5s از - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - ۸ گیگابایت رم یا بیشتر بهره خواهد گرفت و به همین دلیل می‌تواند با استفاده از ۱۰ گیگابایت رم، موبایل منحصر به فردی برای گیمینگ محسوب شود.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان

شایعات حاکی از آن است موبایل یاد شده قرار - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - است از سه دوربین - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - در بدنه‌ی پشتی خود بهره ببرد و ضمن اینکه ممکن است یک چیپست اسنپدراگون ۶۷۸ یا ۷۱۰ وظیفه‌ی پردازش در آن عهده دار شود.

با توجه به تصاویر منتشر شده، به نظر می‌رسد لنوو - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - Z5s - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - قرار است از یک صفحه نمایش ۶.۳ اینچی به همراه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - یک دوربین زیر نمایشگر بهره ببرد اما تمامی پوستر‌های این موبایل تا به حال، به نحوی آن را مخفی کرده است.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان

با این وجود ویدیویی از لنوو Z5s نشان می‌دهد که این گوشی از دوربین زیرنمایشگر بهره می‌برد و دوربین سلفی آن از چنین طراحی بهره خواهد برد.

همچنین گفته شده که این تلفن هوشمند به یک باتری با ظرفیت ۳۲۱۰ میلی آمپر ساعت - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - و سنسور اثرانگشت فیزیکی مجهز شده و به صورت پیش فرض از اندروید 9 پای بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد که استفاده از این دوربین‌ها، تغییر مهمی در ظاهر گوشی‌هایی که طی ماه‌های اخیر عرضه خواهند شد، ایجاد کند و اخیراً هم شایعاتی در مورد تغییر جای دوربین سلفی در گلکسی S10 شنیده می‌شد.

 

تماشا کنید: ویدیو لو رفته از لنوو - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - Z5S طراحی دوربین - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - زیر نمایشگر را نشان می‌دهد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone