🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  4. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29855.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

آیفون 10 برخلاف موبایل‌های اندرویدی فریب سرهای پرینت شده را نمی‌خورد

این روزها کاربران می‌توانند با استفاده از پرینترهای سه بعدی، همه چیز تولید کنند. تا به حال محققان توانسته‌اند که اندام پروتزی مخصوص معلولین، قرنیه چشم، اسلحه‌ها و حتی سورتمه مخصوص مسابقات المپیک پرینت کنند. ...

این روزها کاربران می‌توانند با - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - استفاده از پرینترهای سه بعدی، همه چیز تولید کنند. تا به حال محققان توانسته‌اند که اندام پروتزی مخصوص معلولین، قرنیه چشم، اسلحه‌ها و حتی سورتمه مخصوص مسابقات المپیک پرینت کنند.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس

اکنون این امکان وجود دارد که از شمای کلی سر یک شخص، اسکن سه بعدی بگیرند و نمونه‌ای از آن را پرینت نمایند. خبرنگار نشریه فوربس «توماس بروستر» بدلی سه بعدی از سر خود پرینت کرد تا ببیند با استفاده از چنین مجسمه‌ای می‌توان - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - سیستم آنلاک تلفن‌های هوشمند را فریب داد یا خیر.

این خبرنگار، - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - برای آزمایش این ویژگی چهار گوشی با سیستم - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - عامل اندروید انتخاب کرد و در کنار آن نیز تست یاد شده را - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - برای یک آیفون 10 تکرار نمود. خبر بد برای دوستداران موبایل‌های اندرویدی این است که تنها تلفن - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - هوشمندی که از آزمایش یاد - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - شده سر بلند بیرون آمد، آیفون 10 بوده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - است.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس

این خبرنگار با استفاده از یک استودیو دایره‌ای متشکل از ۵۰ دوربین، اسکن سه بعدی کاملی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - از صورتش تهیه کرد و با - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - استفاده از مدل دقیقی پرینت سه بعدی کرد.

سپس او ۴ گوشی ال جی جی 7 تینکیو، وان پلاس 6 - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - و پرچداران قدیمی سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 و نوت 8 را - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - کنار یک آیفون قرار داد تا به بررسی قابلیت یاد شده بپردازد. تمامی گوشی‌های اندروید نتوانستند با مجسمه‌ی ساخته شده از صورت این خبرنگار، مقابله کنند - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - و آنلاک شدند. با این وجود چنین اتفاقی برای آیفون 10 نیافتاد و تنها برنده‌‌ی این آزمایش پرچمدار قبلی اپل بود.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس

نحوه‌ی عملکرد بسیاری از سیستم‌های احراز هویت چهره ای، مشخصات بایومتریک صورت بوده و به نظر می رسد همین دلیل موجب شده  که بتوان با استفاده مدل‌های سه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - بعدی از صورت، تکنولوژی احراز هویت چهره‌ای موبایل‌های اندرویدی را حک کرد.

بدین ترتیب هکر‌ها و پلیس ها به راحتی می‌توانند با اسکن - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - صورت مظنونین، سیستم آنلاک موبایل‌هایشان را دور بزنند - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر داراب استان فارس - و محتوای گوشی‌هایشان را چک نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone