🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21013.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

شارژ سریع ۴۰ واتی چه بر سر باتری گوشی می‌آورد؟

یکی از مزایایی که خریداران را به سوی گوشی های «اوپو» می کشاند، پشتیبانی از شارژ سریع است. این شرکت به تازگی گوشی Ace2 را معرفی کرده که به لطف شارژ بسیار سریع ۶۵ واتی تنها ...

یکی از مزایایی که خریداران را به سوی گوشی های «اوپو» می کشاند، پشتیبانی از شارژ سریع است. این شرکت به تازگی گوشی Ace2 را معرفی کرده که به لطف شارژ - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جویبار استان مازندران - بسیار سریع ۶۵ واتی تنها در ۳۰ دقیقه به طول کامل شارژ می شود اما ظاهرا این قابلیت جنبه‌های منفی قابل توجهی نیز دارد.

تولیدکننده های موبایل و باتری از این مساله که شارژ سری باتری به ظرفیت آن آسیب می رساند اطلاع دارند و به همین خاطر هم گوشی ها پس از رسیدن سطح باتری به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جویبار استان مازندران - حدود ۷۵ - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جویبار استان مازندران - تا ۸۰ درصد روند شارژ را کند می کنند . با این حال اثرات - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جویبار استان مازندران - استفاده از آداپتورهای با توان بسیار - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جویبار استان مازندران - بالا برای پر کردن باتری گوشی تا - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جویبار استان مازندران - حالا به روشنی مشخص نشده بود.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جویبار استان مازندران

آنطور که سایت AnandTech گزارش داده در بازه زمانی مشخصی که شارژ ۱۵ واتی باتری را تا ۹۰ درصد تحلیل می - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جویبار استان مازندران - برد، فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی اوپو ظرفیت باتری را تا ۷۰ درصد کاهش می دهد. خود اوپو هم این مساله را در حالی تایید کرده که اغلب مدل های پرچمدار و میان رده آنها از شارژ با توان بین ۳۰ تا ۶۰ وات پشتیبانی می کنند.

استفاده اوپو از این روش در عین اطلاع آنها - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جویبار استان مازندران - از تخریب باتری ناشی از - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جویبار استان مازندران - رقابت فشرده میان شرکت ها است که باعث می شود برای دست پیدا کردن به سهمی بیشتر از بازار به هر روشی متوسل شوند. همین جنبه منفی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جویبار استان مازندران - تخریب باتری - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جویبار استان مازندران - باعث شده برخی شرکت های دیگر از جمله اپل و سامسونگ به استفاده از شارژرهای پر توان روی نیاورند.

برای مثال آیفون حداکثر از شارژ ۸ واتی پشتیبانی می کند و باتری پرچمدارهای سری گلکسی هم با توان ۲۵ واتی پر می - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جویبار استان مازندران - شود. هرچند برخی مدل ها با شارژ ۴۵ واتی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر جویبار استان مازندران - هم سازگاری دارند اما این فناوری تنها ۱۰ تا ۱۵ دقیقه اول و برای جلوگیری از خاموش شدن باتری فعال می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone