🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40057.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

از این پس می توانید اپلیکیشن های اپ استور را پیش خرید کنید

اپل امروز قابلیت ساده اما بسیار مفیدی را به اپ استور اضافه کرده است: این که بتوانید اپلیکیشن های دلخواه تان را پیش خرید کنید تا در لحظه انتشار، به طور خودکار در آی دیوایس ...

اپل امروز قابلیت ساده اما بسیار مفیدی را به اپ - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گلوگاه استان مازندران - استور اضافه کرده است: این که بتوانید اپلیکیشن های دلخواه تان را پیش خرید کنید تا در لحظه انتشار، به طور خودکار در آی دیوایس شما دانلود شوند.

توسعه دهندگان می توانند برای پیش خرید محصول خود از دو گزینه پیش خرید رایگان و پولی استفاده کنند. اگر هم قیمت اپلیکیشن طی دوره پیش خرید دچار تغییر شود، تا فرا رسیدن زمان دانلود اپلیکیشن هیچ هزینه ای از مشتریان مطالبه نخواهد شد.

شاید این قابلیت برای تمام اپلیکیشن ها کاربردی نباشد، اما پیش خرید برای بعضی اپ ها (خصوصا بازی های موبایل) می تواند مزایای زیادی به همراه داشته و توجهات بیشتری را به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گلوگاه استان مازندران - سوی آن ها جلب نماید.

بد نیست بدانید گوگل - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گلوگاه استان مازندران - پلی چند سالی هست که قابلیت تقریبا مشابهی را به کاربران خود ارائه می کند. هر چند که بر خلاف اپل فقط از پس اطلاع رسانی انتشار اپلیکیشن ها بر می آید و از گزینه هایی مثل پرداخت هزینه و دانلود خودکار اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گلوگاه استان مازندران - ها بی بهره است.

اپل امکان پیش - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گلوگاه استان مازندران - خرید را از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گلوگاه استان مازندران - امروز برای تمام شاخه های اپ استور اعم از اپ استور iOS، macOS و حتی tvOS مهیا کرده تا بدین ترتیب تجربه یکپارچه ای از این قابلیت را در اکوسیستم محصولات خود برای مشتریانش به ارمغان بیاورد.

- تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر گلوگاه استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone