🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11662.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

پروانه فرکانسی باند ۲۳۰۰ مگاهرتز برای همراه اول و ایرانسل صادر شد

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از افزایش ٣٠ درصدی ظرفیت شبکه پهن‌باند کشور خبر داد. این موضوع با صدور پروانه فرکانسی باند ۲۳۰۰ مگاهرتز برای اپراتورهای همراه اول و ایرانسل حاصل خواهد شد. ...

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از افزایش ٣٠ درصدی ظرفیت شبکه پهن‌باند کشور خبر داد. این موضوع با صدور پروانه فرکانسی باند ۲۳۰۰ مگاهرتز برای اپراتورهای همراه اول و ایرانسل حاصل خواهد شد.

«حسین فلاح جوشقانی» در توییتی نوشت: «امروز پروانه فرکانسی باند ۲۳۰۰ مگاهرتز برای اپراتورهای همراه اول و ایرانسل صادر شد. با نصب تجهیزات، ظرفیت شبکه‌ پهن باند نسل ۴ موبایل کشور ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت.»

تعمیرات جارو برقی در شهر صایین قلعه استان زنجان

طبق مصوبه 316 که اسفند سال 99 توسط کمیسیون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به تصویب رسید، قرار بود بخشی از باند فرکانسی 2300 مگاهرتز برای استفاده بیشتر اپراتورهای موبایل به مزایده گذاشته شود.

بر اساس گزارش ریاست رگولاتوری، این مزایده برگزار شده و باند فرکانسی 2300 مگاهرتز به همراه اول و ایرانسل - تعمیرات جارو برقی در شهر صایین قلعه استان زنجان - واگذار شده است و از این طریق ظرفیت شبکه پهن باند نسل 4 موبایل کشور به میزان 30 درصد افزایش خواهد یافت.

با صدور پروانه فرکانسی باند 2300 مگاهرتز، اپراتورهای - تعمیرات جارو برقی در شهر صایین قلعه استان زنجان - موبایل می‌توانند اینترنت دیتا را - تعمیرات جارو برقی در شهر صایین قلعه استان زنجان - با کیفیت - تعمیرات جارو برقی در شهر صایین قلعه استان زنجان - و سرعت بیشتری در اختیار مشترکان خود بگذارند، آن هم در شرایطی که کرونا نیاز - تعمیرات جارو برقی در شهر صایین قلعه استان زنجان - ارتباطی کاربران از طریق - تعمیرات جارو برقی در شهر صایین قلعه استان زنجان - اینترنت را افزایش داده و نیاز - تعمیرات جارو برقی در شهر صایین قلعه استان زنجان - به داشتن اینترنت دیتای با کیفیت، پایدار و با سرعت بالا بیشتر از همیشه احساس می‌شود.

شایان ذکر است که جوشقانی در توییت خود به اپراتور رایتل اشاره‌ای نکرده و به نظر می‌رسد که فقط ایرانسل و همراه اول به باند ۲۳۰۰ مگاهرتز دسترسی خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone