تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13411.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

برنامه‌های مشکوک را چگونه به طور ایمن در ویندوز ۱۰ اجرا کنیم؟

می‌خواهید یک برنامه جدید را روی سیستم خود اجرا کنید، اما از امنیت آن مطمئن نیستید؟ در این مطلب ۳ روش برای اجرای ایمن برنامه‌های مشکوک در ویندوز ۱۰ را معرفی می‌کنیم. برای همه ما ...

می‌خواهید یک برنامه جدید را روی سیستم خود اجرا کنید، اما از امنیت آن مطمئن نیستید؟ در این مطلب ۳ روش برای اجرای ایمن برنامه‌های مشکوک در ویندوز ۱۰ را معرفی می‌کنیم.

برای همه ما پیش آمده که نیازمند یک برنامه خاص باشیم اما از منبع اصلی آن اطلاعی نداشته باشیم. علاوه بر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - این، برخی مواقع می‌خواهیم یک نرم افزار جدید را امتحان کنیم، اما مشکوک به نظر می‌رسد و شاید به سیستم آسیب وارد کند. در این هنگام چگونه می‌توانیم از آسیب رسیدن به کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود جلوگیری - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - کنیم؟

اجرای ایمن برنامه‌های مشکوک در ویندوز ۱۰

برای رفع چنین مشکلی می‌توانید نرم افزار را درون یک محیط مجزا و ایزوله اجرا کنید تا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - دیگر خطری سیستم شما را تهدید نکند. در این مطلب ۳ روش مختلف برای اجرای ایمن برنامه‌های مشکوک در ویندوز ۱۰ را معرفی می‌کنیم، با دیجیاتو همراه باشید.

اجرای برنامه‌ها با ویندوز - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - سندباکس

در نسخه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - Pro یا Enterprise یا بروزرسانی می ۲۰۱۹ و نسخه‌های جدیدتر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - ویندوز ۱۰، قابلیتی به نام «ویندوز سندباکس» (Windows Sandbox) وجود دارد که البته در نسخه هوم (Home) این سیستم عامل به چشم نمی‌خورد.

این قابلیت عملکردی مشابه یک نرم افزار مجازی سازی دارد و اجرای برنامه‌ها بدون - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - تاثیرگذاری روی سیستم را ممکن می‌کند. ویندوز سندباکس یک محیط امن ایجاد می‌کند که می‌توانید نرم افزارها را در یک محیط ایزوله اجرا کنید. بنابراین ویژگی ویندوز سندباکس یکی از راه‌های اجرای ایمن برنامه‌های مشکوک در ویندوز ۱۰ محسوب می‌شود.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم

برای این کار - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - ابتدا باید ویندوز سندباکس را تنظیم کنید و در ادامه با چهار مرحله - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - ساده زیر، یک برنامه مشکوک را درون آن اجرا کنید:

  • ویندوز سندباکس را با تایپ آن در نوار جستجوی تسکبار و فشردن دکمه Enter، اجرا کنید.
  • فایل exe. یا شورتکات موردنظرتان برای اجرا در سندباکس را کپی و پیست کنید.
  • فایل نصبی را اجرا کرده و سپس برنامه را نصب کنید. از منوی استارت در سندباکس برای اجرای برنامه بهره ببرید. از برنامه بطور عادی و مشابه محیط معمولی دسکتاپ استفاده کنید.
  • پس از اینکه کارتان با برنامه تمام شد، سندباکس را ببندید. با این کار برنامه نصبی بطور خودکار حذف می‌شود و سندباکس به تنظیمات پیش فرض بازمی‌گردد. اگر بخواهید دوباره از همین برنامه در ویندوز سندباکس استفاده کنید، باید آن را دوباره درون سندباکس نصب کنید.

هر تغییری که در ویندوز سندباکس اعمال کنید، روی سیستم عامل ویندوز ۱۰ دستگاه و همچنین داده‌های شما تاثیری ندارد. با - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - توجه به این موضوع، می‌توانید بدون نگرانی برنامه‌های مشکوک را اجرا کنید و شاهد آسیب به سیستم خود نباشید.

از ویرچوال باکس استفاده کنید

دومین راه برای اجرای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - ایمن برنامه‌های مشکوک در ویندوز ۱۰، استفاده از ماشین‌های مجازی است. با این روش می‌توانید - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - سیستم عامل را بطور کامل شبیه‌سازی کرده و بدون نیاز به ساخت یک کامپیوتر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - جداگانه، آن را از سایر بخش‌های سیستم جدا کنید.

اگر یک نرم افزار بدون اطلاع شما یک بدافزار نصب کند، این موضوع تنها در ماشین مجازی رخ می‌دهد و هر تغییری روی ماشین مجازی، تاثیری روی کامپیوتر شما نمی‌گذارد. چندین ابزار برای ساخت ماشین مجازی وجود دارد، اما - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - در این مطلب به سراغ ویرچوال باکس (VirtualBox) - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - می‌رویم.

برای شروع کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم

شما می‌توانید اسنپ شات‌های ماشین مجازی خود را ذخیره کنید و همیشه پس از اجرای یک برنامه مشکوک، به وضعیت اولیه برگردید. اگر بطور مداوم نرم افزارهای مشکوک اجرا می‌کنید، استفاده از ماشین مجازی یک روش بسیار کاربردی خواهد بود. با - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - این حال اگر هرچند وقت یکبار برنامه‌های مشکوک را روی سیستم خود اجرا می‌کنید، قابلیت سندباکس یا روش بعدی برای شما کافی خواهد بود.

به سراغ برنامه Cameyo بروید

مجازی سازی یک راه مناسب برای اجرای ایمن برنامه‌های مشکوک در ویندوز ۱۰ محسوب می‌شود، با این حال ماشین‌های مجازی به نصب یک - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - سیستم عامل کامل نیاز دارند. اگر تنها - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - هرچند وقت یکبار چنین - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - برنامه‌هایی را اجرا می‌کنید، می‌توانید به سراغ یک ابزار مجازی سازی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - جایگزین به نام «Cameyo» بروید.

شما می‌توانید از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - این ابزار برای آزمایش برنامه‌ها از راه دور روی یک محیط مجازی شده بهره ببرید. Cameyo یک نسخه مجازی از ویندوز را در یک کامپیوتر اجرا کرده و امکان تست برنامه‌ها را فراهم می‌کند. برای استفاده از Cameyo مراحل زیر را دنبال کنید:

  • یک حساب آزمایشی بسازید و واردش شوید.
  • روی گزینه Add App در نوار جانبی در سمت چپ کلیک کنید.
  • گزینه Create a new Cameyo package را انتخاب کنید.
  • فایل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - exe. یا شورتکات موردنظرتان را با انتخاب Local Machine، آپلود کنید.
  • محلی را برای ذخیره‌سازی پکیج جدید انتخاب کنید. می‌توانید پکیج اپ را درون فضای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - ابری ذخیره کنید تا در آینده به آن دسترسی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - داشته باشید.
  • روی گزینه Submit کلیک کنید. پس از پایان ساخت اپ، شما می‌توانید آن را - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - در پنجره مرورگر اجرا کنید.

در این روش تنها می‌توانید از یک اپ استفاده کنید، بنابراین اگر هرچند وقت یکبار می‌خواهید یک برنامه مشکوک را امتحان کنید، می‌توانید یک حساب جدید بسازید و با Cameyo آن را تست کنید.

با ۳ روش بالا بدون نگرانی امکان اجرای ایمن برنامه‌های مشکوک در ویندوز ۱۰ برای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - شما فراهم می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone