🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14750.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

نسل آینده گوشی‌های تاشو سامسونگ احتمالا می‌توانند روی سلامت کاربر نظارت کنند

پتنت ثبت شده سامسونگ از تلاش این شرکت برای توسعه موبایل تاشو مجهز به سخت افزار نظارت بر سلامتی با تمرکز بر پایش فشار خون خبر می‌دهد. تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند توجه ویژ‌ه‌ای به مجهز کردن ...

پتنت ثبت شده سامسونگ از تلاش این شرکت برای توسعه موبایل تاشو مجهز - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کاشان استان اصفهان - به سخت افزار نظارت بر سلامتی با تمرکز بر پایش فشار خون خبر می‌دهد.

تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند توجه ویژ‌ه‌ای به مجهز کردن دستگاه‌های خود به ابزارهای مرتبط با سلامتی نشان می‌دهند. در تصاویر مربوط به مستندات پتنت اخیر کره‌ای‌ها، - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کاشان استان اصفهان - گوشی هوشمند تاشویی دیده می‌شود که از حسگرهایی برای کنترل فشار خون بهره می‌برد. البته با وجودی که پتنت مربوطه به تازگی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کاشان استان اصفهان - ثبت شده،‌ این طور به نظر می‌‌رسد که طرح‌های ارائه شده در مستندات پتنت کمی قدیمی هستند.

پتنت سامسونگ در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا (USPTO) و همچنین در سازمان بین‌المللی مالکیت فکری (WIPO) ثبت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کاشان استان اصفهان - شده است. اما ثبت پتنت تضمین نمی‌کند که چنین - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کاشان استان اصفهان - فناوری و حسگرهایی در نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ به کار برده شوند. حتی ممکن است هیچ وقت در عمل چنین دستگاهی به بازار عرضه نشود و همه چیز در حد ایده باقی بماند. - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کاشان استان اصفهان - ولی آنچه مشخص است، سامسونگ به توسعه فناوری‌های مرتبط با سلامتی توجه ویژه‌ای نشان می‌دهد و قصد دارد موبایل‌های تاشو پیشرفته‌تری - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کاشان استان اصفهان - با قابلیت‌های بالاتری به بازار عرضه کند.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کاشان استان اصفهان

باید دید درنهایت سامسونگ برای گوشی‌های تاشو خود و فناوری‌های مرتبط با سلامتی چه تصمیمی خواهد گرفت. وجود چنین فناوری‌های مرتبط با حوزه نظارت بر سلامت در گوشی‌های هوشمند می‌تواند بسیار مفید باشد، اما بی‌شک چنین قابلیت‌هایی منجر به افزایش قیمت موبایل‌های تاشو که در شرایط فعلی قیمت پایینی هم ندارند، خواهد شد. این می‌تواند روی فروش چنین دستگاه‌هایی تاثیر منفی داشته باشد.

معمولا چنین سخت افزارهایی در گجت‌های پوشیدنی مورد استفاده قرار می‌گیرند. همین دلایل می‌تواند آنقدر اهمیت داشته باشد که سامسونگ از اضافه کردن سخت افزار جدید به گوشی‌های تاشو صرف نظر کند. اکثر شرکت‌های - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کاشان استان اصفهان - تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در تلاشند موبایل‌های تاشو را با قیمت پایین‌تری به بازار عرضه کنند. حال اگر فناوری بر قیمت تمام شده دستگاه تاثیرگذار باشد، ممکن است گزینه مناسبی نباشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone