🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  2. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  3. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  4. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  5. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28000.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

گوگل کروم نسبت به حملات مرد میانی مقاوم‌تر از همیشه می‌شود

برای توسعه‌دهندگان، حملات «مرد میانی» همیشه نگرانی بزرگی برای محافظت از اطلاعات حساب‌ کاربران هنگام ورود به وبسایت‌ها به شمار می‌آیند. به همین خاطر گوگل تصمیم گرفته که با ارائه راهکاری جدید، مرورگر کروم را از ...

برای توسعه‌دهندگان، حملات «مرد میانی» همیشه نگرانی بزرگی برای محافظت از اطلاعات حساب‌ کاربران هنگام ورود به وبسایت‌ها به - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلپایگان استان اصفهان - شمار می‌آیند. به همین خاطر گوگل تصمیم گرفته که با ارائه راهکاری جدید، مرورگر کروم را از - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلپایگان استان اصفهان - نفوذپذیری نسبت به این حملات مصون نگه دارد.

اهالی مانتین ویو اعلام کرده‌اند که از ماه ژوئن ورود به حساب‌های کاربری از طریق مرورگرهای جاسازی‌شده (Embedded) همچون فریمورک جاسازی‌سازی شده کرومیوم را مسدود خواهند کرد. این موضوع - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلپایگان استان اصفهان - سبب می‌شود که کاربران نسبت به حملات فیشینگ مصونیت بیشتری داشته باشند، هر چند که این - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلپایگان استان اصفهان - اقدام محدودیت‌هایی را هم به دنبال خواهد داشت.

اگر کروم را از درون یک اپلیکیشن دیگر (مثل - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلپایگان استان اصفهان - تلگرام) باز کنید، در واقع شما در حال استفاده از فریمورک جاسازی‌سازی شده کرومیوم (Chromium Embedded Framework) هستید. به لطف این گزینه توسعه‌دهندگان می‌توانند امکانات مرورگر را به اپلیکیشن‌های خود - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلپایگان استان اصفهان - بیاورند تا بدون نیاز به خروج از اپ بتوانید اطلاعات لازم برای ورود به حساب‌های کاربری گوگل خود را وارد کنید.

گوگل - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلپایگان استان اصفهان - اعلام کرده که حمله‌های مرد میانی «به سختی» قابل تشخیص هستند

به عنوان مثال اگر در حال اجرای بازی موبایلی باشید که از گوگل پلی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلپایگان استان اصفهان - گیمز پشتیبانی می‌کند، صفحه کرومیوم از درون بازی ظاهر می‌شود تا بلافاصله قادر به ورود به - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلپایگان استان اصفهان - حساب کاربری گوگل‌تان باشید. این به خودی خود - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلپایگان استان اصفهان - یک مزیت به حساب می‌آید، اما گوگل اعلام کرده که ورود به حساب‌ کاربری از طریق مرورگرهای جاسازی‌شده - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلپایگان استان اصفهان - می‌تواند خطرات امنیتی خاص خود را هم به همراه داشته باشد که یکی از شایع‌ترین آن‌ها حمله مرد میانی است.

گوگل با - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلپایگان استان اصفهان - انتشار یک پست وبلاگی اعلام کرده که این حمله‌های از جنس فیشینگ «به سختی» قابل تشخیص هستند و تدابیر امنیتی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلپایگان استان اصفهان - کروم همیشه توانایی مقابله با - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلپایگان استان اصفهان - آن‌ها را ندارند. بنابراین گوگل در عوض تقویت تمهیدات امنیتی، تصمیم - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلپایگان استان اصفهان - گرفته که به طور کامل ورود از طریق مرورگرهای جاسازی‌شده در کروم را مسدود کرده و راهکار دیگری را به توسعه‌دهندگان پیشنهاد کند.

پیشنهاد جایگزین گوگل سیستم احراز هویت OAuth نام دارد که - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلپایگان استان اصفهان - به عقیده گوگل ضمن مقاومت به حملات مرد میانی، آدرس اینترنتی کامل صفحه بارگذاری شده را برای کاربران به نمایش درمی‌آورد. با این حساب در آینده می‌توانید احراز هویت به شیوه OAuth را بیشتر از گذشته مشاهده - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر گلپایگان استان اصفهان - کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone