🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  4. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18257.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

بررسی تخته‌سیاه دیجیتال شیائومی؛ بهترین هدیه برای کودک درون شما

در دنیایی که ما همگی گوشی هوشمندی در جیب خود داریم، کمتر کسی به سراغ گجتی خاص برای نوت‌برداری یا طراحی می‌رود. به همین دلیل کمتر پیش می‌آید که با عبارت «تخته‌سیاه دیجیتال» روبرو شویم. ...

در دنیایی که ما همگی گوشی هوشمندی در جیب خود داریم، کمتر کسی به سراغ گجتی خاص برای نوت‌برداری یا طراحی می‌رود. به همین دلیل کمتر پیش می‌آید که با عبارت «تخته‌سیاه دیجیتال» روبرو شویم. با این حال شیائومی تصور دیگری داشته و می‌گوید با وجود سیل عظیمی از گوشی‌های هوشمند که برخی از آن‌ها از قلم هم پشتیبانی می‌کنند، هنوز هم تقاضا برای تخته‌سیاه دیجیتال وجود دارد. از همین رو محصول خود به نام «تخته‌سیاه ال‌سی‌دی میجیا» را روانه بازار کرده است.

تخته‌سیاه دیجیتال به نظر من دو رسالت کلی دارد. اول این که میزان استفاده از کاغذ را کاهش دهد و دوم این که میزان استفاده از کاغذ را - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - کاهش دهد. اگر بخواهم رو راست باشم، خرید تخته سیاه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - دیجیتالی شیائومی دلیل دیگری ندارد مگر این که سعی بر این داشته باشید به فردی دوست‌دار - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - محیط‌زیست تبدیل شوید. در ادامه با مینی بررسی دیجیاتو همراه باشید.

مشخصات فنی
  • ال‌سی‌دی تک‌رنگ ۱۰ اینچی حساس به فشار
  • ضخامت ۶ میلی‌متری و متریال مقاوم ABS
  • وزن - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - ۱۹۵ گرمی
  • قلم

همانطور که - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - از مشخصات فنی این تخته‌سیاه مشهود است، با محصولی بسیار ساده سر و کار داریم که تنها دو دکمه و یک قلم دارد و با یک باتری R2025 (همان - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - باتری سکه‌ای خودمان) کار می‌کند. علاوه بر این، قلم همراه آن - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - به سطوح مختلفی از فشار - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - حساس هم است. کار با این تخته‌سیاه دیجیتال بسیار ساده است و تمام کارایی آن را در ۳ ثانیه فرا می‌گیرید. با دانستن این موارد اکنون - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - به سراغ تجربه کاربری آن می‌روم.

کیفیت ساخت و تجربه کاربری

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران

از همان اول که این تخته‌سیاه را در دست می‌گیرید، سبکی آن را احساس می‌کنید. البته اشتباه نکنید وزن ۱۹۵ گرمی در دنیای موبایل و تبلت زیاد است، اما برای این گجت که تنها یک ال‌سی‌دی تک‌رنگ داشته و از یک باتری ساعتی تعذیه می‌کند، اصلا زیاد نیست. کیفیت ساخت تخته‌سیاه دیجیتال شیائومی هم بسیار بالاست و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - به راحتی می‌توانید آن - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - را در اختیار فرزندتان دهید.

صحبت از فرزند شد. به نظر من این گجت می‌تواند یک هدیه بسیار خوب برای فرزند خلاق‌تان باشد که علاقه زیادی به نقاشی دارد. چرا که - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - هم باتری آن یک سال دوام می‌آورد (به شرطی که روزی بیش از ۱۰۰ بار صفحه را خاموش و روشن نکنید) هم این که - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - مصرف کاغذ و مداد صرفه‌جویی می‌شود. - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - به این‌ها - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - بدنه مقاوم را - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - هم اضافه کنید که به لطف مواد ABS از زیر دست شرورترین کودک - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - هم جان سالم به در می‌برد. محفظه باتری ساعتی آن هم به گونه‌ای طراحی شده که به سختی می‌توان آن را از بدنه جدا - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - کرد، در نتیجه خطری از این بابت نیز متوجه کودکان نمی‌شود و دیگر نگران خورده شدن باتری هم نخواهید بود.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران

همان‌طور که پیشتر هم گفتم این گجت جالب، یک ال‌سی‌دی تک‌رنگ ۱۰ اینچی (مدل ۱۳.۵ اینچی و مدل جدیدتر ۲۰ اینچی هم معرفی شده) دارد. البته این نمایشگر از انگشت پشتیبانی نکرده و تنها از قلم همراه‌ش و ناخن پشتیبانی می‌کند. حالا این که چرا شخصی باید با ناخن نقاشی کند، جای بحث دارد. اما نوشتن روی این تخته‌سیاه دیجیتال چگونه است؟

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران

در یک کلام می‌توان گفت فوق‌العاده. طی تجربه‌ای که این چند روز با تخته‌سیاه دیجیتال میجیا داشتم، می‌توانم بگویم نوشتن روی ال‌سی‌دی آن دست کمی از نوشتن روی کاغذ ندارد. اصطکاکی که میان نوک قلم و پوشش ال‌سی‌دی وجود دارد، دقیقا مشابه نوک یک - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - مداد گرافیتی و بافت کاغذ - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - است. صدایی هم که از کشیده شدن این قلم روی نمایشگر به گوشی می‌رسد آنقدر جذاب است - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - که مجاب می‌شوید ساعت‌ها به نوشتن یا طراحی ادامه دهید. هر آن چه که شما روی نمایشگر بنویسید یا بکشید، به رنگ سبز نشان داده می‌شود. ترکیب پس‌زمینه سیاه و رنگ سبز نوشته‌ها من را به یاد تخته‌سیاه دوران مدرسه‌ام می‌اندازد که حس نوستالژی بسیار خوبی دارد.

در دست گرفتن قلم هم - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - حس خوبی داشته و طراحی مشابه مدادهای استدلر چندوجهی دارد. حتی گیره‌ای هم در بالای آن تعبیه شده تا بتوانید آن را مانند یک خودکار واقعی به جیب روی سینه پیراهن‌تان بزنید. قلم آهنربایی هم دارد که دقیقا مشابه اپل پنسل نسل دوم، آن را به بدنه دستگاه می‌چسباند. البته این کار قلم را شارژ نمی‌کند، زیرا - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - اصلا باتری ندارد.تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران

در کل خطوط بدون تاخیر نمایش داده می‌شوند و از آن‌جایی که نمایشگر به فشار هم حساس است، می‌توانید تا حدودی هم ظرافت به خرج داده و نقاشی‌های خود را با جزئیات بیشتری بکشید. بعید می‌دانم فرزندتان هم تا این اندازه به فکر ظرافت باشد، ولی خب این ویژگی برای کاربرانی که به دنبالش هستند، وجود دارد. - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - قابلیت پالم ریجکشن هم به خوبی کار می‌کند و حتی می‌توانید دست‌تان را روی نمایشگر تکیه دهید و با دقت بیشتری طراحی کند. دلیل این امر نه هوش مصنوعی بالا، بلکه عدم پشتیبانی از لمس است، با این حال پیشنهاد می‌کنم وزن دست را روی نمایشگر نیندازید، چون - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - لکه‌هایی سبز رنگ را روی نمایشگر پدید می‌آورند.

این نکته را هم بگویم که هیچ راهی برای تصحیح اشتباه‌تان وجود ندارد، مگر این - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - که صفحه را به کل پاک کرده و همه چیز را از نو شروع کنید. پس بهتر است حواس‌تان باشد که غلط - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - املایی نداشته باشید. می‌توانیم از جهت دیگری هم به این کمبود نگاه کرده و به نوعی این تخته‌سیاه را به ابزاری برای تنبیه فرزندان تبدیل کنیم. مثلا به فرزند خود بگویید که چندین بار از روی یک کلمه بنویسد، بدون این که غلط املایی داشته باشد. در این صورت فرزندتان مجبور می‌شود با هر غلط تمرین را از نو شروع کند. البته این که - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - این روش تربیتی درست یا اصلا کاری اخلاقی‌ست را نمی‌دانم؛ این - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - ایده صرفا به عنوان یکی از کاربردهای این تخته‌سیاه دیجیتال به ذهنم رسید، چون هیچ گونه حافظه‌ای برای ذخیره‌سازی ندارد.تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران

در حاشیه پایینی این گجت یک - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - دکمه گِرد دقیقا مانند آن چه که سال‌هاست در آیفون و آیپدها شاهد هستیم، وجود دارد. - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - وظیفه این دکمه پاک کردن نوشته‌ها و طرح‌های شماست. با فشردن این دکمه هرچه که در صفحه وجود داشته باشد پاک شده و آن را از نو آماده طراحی می‌کند. خبری از کارکردهای متنوع با ۲ یا ۳ بار فشردن آن - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - هم نیست. دیگر - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - دکمه‌ای که در این تخته‌سیاه دیجیتال به چشم می‌خورد، کلید قفل است.

این قفل برای این است که شما به صورت اتفاقی دست‌تان به دکمه پاک کردن - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - محتوا نخورد و صفحه در میان طراحی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - یا برنامه‌ریزی به صورت اتفاقی پاک نشود. تا زمانی که این دکمه در حالت قفل قرار دارد، شما نمی‌توانید محتویات روی صفحه را پاک کنید، ولی می‌توانید همچنان به کشیدن یا نوشتن ادامه دهید. به جز این دکمه دیگری در هیچ کجای این گجت وجود ندارد.

جمع‌بندی

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران

تخته‌سیاه دیجیتال شیائومی محصولی ۷ دلاری است که - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - تنها به منظور نوت‌برداری یا استفاده کودکان خلاق توسعه داده شده. قیمت پایین و جنس محکم بدنه هم این فرضیه را پشتیبانی می‌کنند. البته بی‌راه نیست بگویم در این مدتی که با این محصول جالب کار می‌کردم، همواره حس خوبی داشته و تشویق می‌شدم بیشتر با آن کار کنم؛ حتی اگر دلیلی منطقی برای این کار وجود نداشته باشد. پس اگر فرزندی خلاق دارید، نگران - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - محیط‌زیست و مصرف بیش از حد کاغذ و قطع درختان هستید، یا اصلا مانند من کودک - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر بابل استان مازندران - درونی دارید که بی‌دلیل علاقه دارد طراحی کند، می‌توانید به فکر خرید تخته‌سیاه دیجیتال شیائومی باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone