تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30394.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پانزده ترفند گوگل کروم برای اندروید که باید با آن‌ها آشنا باشید

گوگل کروم دریایی از قابلیت‌هاست که بعضی از آن‌ها مستقیما در معرض دید شما هستند و بعضی دیگر زیر پوسته این مرورگر پنهان شده‌اند. قبلا در یکی از مقالات دیجیاتو به تعدادی از این قابلیت‌ها ...

گوگل کروم دریایی از قابلیت‌هاست که بعضی از آن‌ها مستقیما در معرض دید شما هستند و بعضی دیگر زیر پوسته این مرورگر پنهان شده‌اند. قبلا در یکی از مقالات دیجیاتو به تعدادی از این قابلیت‌ها و ترفندهای کار با این مرورگر کاربردی اشاره کردیم.

اما از آنجا که کروم همواره در حال تغییر و تحول و اضافه کردن قابلیت‌های - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - جدید است، در مقاله - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پیش رو به قابلیت‌ها - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و ترفندهای جدیدتری می‌پردازیم که بد نیست از آن‌ها اطلاع داشته باشید. اگر می‌خواهید حرفه‌ای تر از قبل با گوگل کروم کار کنید، ادامه مقاله را از دست ندهید.

1) کپی سریع‌تر آدرس‌های - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اینترنتی

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی

روش‌های مختلفی برای کپی کردن URL یک - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - صفحه وجود دارد. رایج‌ترین آن‌ها کلیک روی نوار آدرس، انتخاب Select All از منو و سپس فشردن گزینه Copy است. خیلی سریع نیست، چرا که برای دسترسی به Select All باید منو را باز کرده و گسترش دهید. خوشبختانه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - برای کپی کردن آدرس‌های اینترنتی، راه‌های سریع‌تری هم وجود دارد.

اولین راه این است که دکمه Share را انتخاب کرده و سپس گزینه Copy to Clipboard را بزنید. راه نگه داشتن انگشت روی نوار آدرس است که به طور خودکار کل URL را انتخاب می‌کند و حالا می‌توانید - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به راحتی گزینه کپی را بزنید. اگر یک قفل سبز - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - رنگ یا آیکن info را در نوار آدرس مشاهده کردید، می‌توانید روی آن اشاره کرده و انگشت‌تان را نگه دارید تا منوی کشویی به سمت پایین بیاید. اینجا با یک اشاره روی آدرس اینترنتی می‌توانید آن را کپی کنید.

و در نهایت، اگر مشغول بازدید از یک تب کاستوم هستید (تب‌هایی که به شکل درون‌برنامه‌ای در اپلیکیشن‌ها بارگذاری می‌شوند) می‌توانید انگشت‌تان - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - را روی هر - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - قسمتی از نوار آدرس نگه دارید تا URL کپی شود.

2) دریافت نوتیفیکیشن‌های فیسبوک و توییتر

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی

اپلیکیشن فیسبوک برای اندروید هیچ وقت اپ محبوب و رضایت‌بخشی نبوده، خصوصا حالا که زاکربرگ و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تیمش به خاطر اقدامات اخیرشان به شدت زیر ذره‌بین قرار گرفته‌اند. اپلیکیشن توییتر وضعیت بهتری دارد، اما اگر خیلی اهل سر زدن به توییتر نباشید احتمالا دوست ندارید که اپلیکیشن آن روی موبایل‌تان نصب باشد. خوشبختانه نوتیفیکیشن‌های هر دو سرویس را می‌توانید در کروم (و فایرفاکس و مرورگر سامسونگ) دریافت کنید.

برای فیسبوک کافیست وارد سایت شده و از منوی بالا و سمت راست، وارد بخش Account Settings بشوید. اینجا می‌توانید با رفتن به بخش Notifications و فشردن Turn On دریافت نوتیفیکیشن‌ها را فعال کنید.

در مورد توییتر هم همینطور. کافیست به وبسایت mobile.twitter.com مراجعه کرده و وارد بخش نوتیفیکیشن‌ها شوید. اینجا باید گزینه‌ای برای فعالسازی پوش نوتیفیکیشن‌ها ببینید. اگر نه، از منوی گوشه بالا و سمت راست روی Push Notifications کلیک کرده و Turn On را بزنید.

3) جابجایی میان تب‌ها با سوایپ

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی

ساده‌ترین راه برای جابجایی میان تب‌ها، فشردن آیکن‌ آن‌ها و انتخاب مواردی است که می‌خواهید بخوانید. اما دو راه دیگر هم برای - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - جابجایی بین تب‌ها وجود دارد. - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - روش اول سوایپ به چپ و راست روی نوار - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آدرس است. همچنین می‌توانید با سوایپ به پایین روی نوار آدرس کلیه تب‌های باز را مشاهده کنید.

4) فعالسازی ModernUI

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی

گوگل هیچ گاه از اعمال تغییرات - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ظاهری در کروم دست بر نمی‌دارد. یکی از خصوصیاتی که مهندسین گوگل این روزها مشغول آزمایش آن هستند، Modern Design UI نام - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دارد که کل محیط - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اپ را به رنگ سفید و آیکن‌ها را به شکل گرد در می‌آورد. اگر این شکل و شمایل را می‌پسندید، قادرید با مراجعه به صفحه فلگ‌ها آن را فعال کنید.

کافیست آدرس chrome://flags/#enable-chrome-modern-design را در نوار آدرس کپی کرده و تیک Enabled را بزنید. بعد از این کار، اپلیکیشن را ری استارت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کنید تا تغییرات اعمال شوند. اگر هم به هر دلیلی تمایلی به دیدن چنین شکل و شمایلی نداشتید، کافیست با ورود مجدد به آدرس فلگ مذکور این خصوصیت را غیرفعال یا Disable کنید.

تا این لحظه که مشغول خواندن مقاله هستید، قابلیت یادشده فقط در نسخه‌های بتا، Canary و Dev گوگل کروم قابل دسترسی است.

5) دانلود صفحات اینترنتی به محض آنلاین شدن

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی

اگر خواستار باز کردن صفحه خاصی هستید و اتصال اینترنت شما را یاری نمی‌کند، - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - گوگل کروم راهکار - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مفیدی برای حل مشکل‌تان دارد. اگر در زمان آفلاین بودن برای بارگذاری یک صفحه تلاش کنید، دکمه‌ای تحت عنوان Download when online در انتهای صفحه برایتان ظاهر می‌شود. با فشردن این دکمه، به محض اینکه به اینترنت دسترسی پیدا کنید کروم شروع به دانلود صفحه مد نظرتان کرده و پس از اتمام، این موضوع را - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - با ارسال - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - یک نوتیفیکیشن به اطلاع شما می‌رساند.

6) نمایش تب‌های بیشتر در یک نگاه

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی

تعویض‌کننده تب کارتی شکل گوگل کروم اندروید ظاهر زیبا و شکیلی دارد، ولی برای مدیریت تعداد زیاد تب‌های باز اصلا مناسب نیست. اگر می‌خواهید که در یک نگاه، تب‌های بیشتری ببینید، کروم یک تعویض‌کننده تب - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مخفی هم دارد که پیش‌نمایش تب‌ها را پنهان می‌کند. برای دسترسی به آن کافیست chrome://flags/#enable-accessibility-tab-switcher را در نوار آدرس وارد کرده و سپس گزینه Enabled را بزنید. فراموش نکنید که برای فعالسازی، حتما به ری‌استارت مرورگر نیاز دارید.

7) جستجو در وب فقط با یک اشاره روی کلمات

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی

یک قابلیت بسیار ساده، اما کمتر دیده شده. - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - وقتی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که روی کلمه یا جمله‌ای در کروم ضربه بزنید، پنلی ظاهر می‌شود تا اطلاعاتی در مورد آن به شما بدهد. با سوایپ به سمت بالا روی این پنل، می‌توانید به نتایج جستجوی آن - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در کروم دسترسی پیدا کنید. توجه داشته باشید که این قابلیت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فقط در بعضی وبسایت‌ها (از جمله ویکیپدیا) پشتیبانی می‌شود.

8) اضافه کردن دکمه خانه

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی

در بعضی دیوایس‌ها، به خاطر وجود فایل ChromeCustomizations در پوشه سیستم، شما می‌توانید شاهد آیکن خانه در صفحه اصلی گوگل کروم باشید. اما در صورتی که این فایل در دیوایس‌تان وجود نداشته باشد گوگل کروم آیکن خانه را نمایش نمی‌دهد.

اگر شما هم با چنین شرایطی مواجهید، کافیست فلگ chrome://flags/#force-enable-home-page-button را در نوار آدرس وارد کرده و گزینه Enabled را بزنید. با یک ری‌استارت، آیکن خانه در نوار ابزار مرورگر - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شما ظاهر می‌شود.

9) ذخیره صفحات در قالب فایل پی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اف

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی

همانطور که بالاتر گفتیم، کروم به شما اجازه می‌دهد که برای مرور آفلاین صفحات اینترنتی را ذخیره کنید. اما اگر بخواهید صفحه‌ای را برای کسی بفرستید، بهتر است که آن را در قالب پی دی اف ارسال کنید. خوشبختانه گوگل کروم اندروید این امکان را به شما می‌دهد.

کافیست صفحه اینترنتی مد نظرتان را باز کرده و سپس دکمه Share را بزنید. از اینجا، گزینه Print را انتخاب کرده و سپس پرینتر را به Save as PDF تغییر دهید. در مرحله بعد، دکمه آبی رنگ را بفشارید - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تا دانلود صفحه آغاز گردد. از آنجا که صفحه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در قالب پی دی اف دانلود می‌شود، در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هر رایانه، موبایل یا تبلتی قابل بازگشایی خواهد بود.

10) - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اشاره روی ایمیل‌ها، شماره - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تلفن‌ها و آدرس‌ها برای استفاده از آن‌ها

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی

اگر از مرورگر سافاری روی iOS استفاده - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کرده باشید، حتما دیده‌اید که شماره تلفن‌ها و سایر اطلاعات به طور خودکار به لینک تبدیل می‌شوند. به عنوان مثال، با اشاره روی یک شماره تلفن می‌توانید آن را وارد شماره‌گیر آیفون کرده و تماس بگیرید. کروم اندروید هم قابلیت مشابهی دارد، هر چند که خیلی محسوس نیست.

وقتی روی یک آدرس ایمیل ضربه بزنید، کروم دکمه‌ای برای نوشتن ایمیل (در اپلیکیشن پیش‌‌فرض) به شما پیشنهاد می‌دهد. ضربه روی یک آدرس می‌تواند شما را به محل آن روی نقشه گوگل مپس راهنمایی کند، و فشردن یک شماره تلفن می‌تواند مستقیما - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - با آن تماس بگیرد.

11) آزاد شدن زوم دستی روی تمام وبسایت‌ها

اکثر مواقع سایت‌هایی که برای نمایش در موبایل بهینه‌سازی‌ شده‌اند، اجازه زوم دستی را به کاربر نمی‌دهند. این می‌تواند موضوع - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بسیار آزاردهنده‌ای باشد. اما خوشبختانه با راه‌حلی ساده ‌می‌توانید آن را برطرف کنید.

کافیست تنظیمات کروم را باز کرده و روی گزینه Accessibility ضربه بزنید. حالا تیک Force enable zoom را هم بزنید تا دسترسی زوم دستی روی تمام وبسایت‌ها برایتان آزاد شود.

12) اضافه کردن موتورهای جستجوی بیشتر

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی

برای سال‌های متوالی، گوگل کروم فقط - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تعداد محدودی موتور جستجو (مثل - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - گوگل، یاهو، بینگ، Ask - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و AOL) به طور پیش‌‌فرض پشتیبانی می‌کرد. اما از ماه می سال 2017 و با انتشار - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نسخه 57، اوضاع برای همیشه تغییر کرد.

حالا می‌توانید موتور جستجوی دلخواهتان را به کروم اضافه نمایید. برای این کار، وارد سایت مد نظرتان شده و چیزی را جستجو - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کنید. سپس تنظیمات کروم را باز کرده - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و گزینه Search Engine را انتخاب نمایید. اینجاست که - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - قادرید آخرین وبسایت‌های بازدید شده را به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض تعیین کنید. در تست‌هایی که انجام شده DuckDuckGo، آمازون، eBay و چند مورد دیگر با موفقیت به عنوان جستجوگر پیش‌فرض انتخاب شده‌اند.

13) اسکرول در نتایج Find in - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - page

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی

وقتی از قابلیت Find in - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - page گوگل کروم استفاده می‌کنید، نیازی نیست برای جابجایی میان نتایج روی فلش‌های بالا و پایین اشاره کنید. در عوض، می‌توانید روی نوار سمت راست صفحه به بالا و پایین سوایپ کنید - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تا به سرعت میان نتایج جابجا شوید.

14) باز کردن یک منوی جدید هنگام نگه داشتن انگشت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - روی لینک‌ها

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی

همانطور که می‌دانید، با نگه داشتن انگشت روی یک عکس یا یک لینک گوگل کروم منویی حاوی چند گزینه برایتان به نمایش - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - می‌گذارد. در نسخه‌های - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اخیر کروم، می‌توانید شاهد منوی پاپ آپ جدیدی باشید.

کافیست chrome://flags#enable-custom-context-menu را وارد نوار آدرس کرده و از منو گزینه Enabled را انتخاب کنید. بعد از ری‌استارت کردن مرورگر، وقتی روی یک لینک یا تصویر انگشت‌تان را نگه دارید، منوی پاپ آپ جدیدی نمایان می‌شود.

15) بی‌صدا - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کردن تمام وبسایت‌ها به طور - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - یکجا

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی

کروم به شما اجازه می‌دهد که پخش صدا را برای تمام وبسایت‌ها به طور یکجا ببندید و حتی بعضی موارد را استثناء بگیرید. برای این کار وارد تنظیمات کروم شده و مسیر Site Settings > Sound را دنبال کنید. بالای این صفحه، گزینه‌ای وجود دارد که - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - می‌توانید با فشردن دکمه + قوانین جدیدی برای پخش صدا در وبسایت‌ها تعیین کنید.


ممکن است شما هم ترفندهایی در گوگل کروم بشناسید که در مقاله ما نیامده بود. اگر قابلیت یا ترفند جالبی در گوگل - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کروم می‌شناسید، حتما آن را به ما معرفی کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone