🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  2. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  3. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31206.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

سهام‌یاب همچنان فیلتر است؛ شکایت بانک پاسارگاد هم پابرجاست

سهام‌یاب یک شبکه اجتماعی و اطلاع‌رسانی در حوزه بازار سرمایه است که از ۶ آبان ماه با شکایت بانک پاسارگاد فیلتر شده و پیگیری‌های مالکین این استارت‌آپ نیز تا زمان انتشار این نوشته، بی‌نتیجه بوده است. ...

سهام‌یاب یک شبکه اجتماعی و اطلاع‌رسانی در حوزه بازار سرمایه است که از ۶ آبان ماه با شکایت بانک پاسارگاد فیلتر شده و پیگیری‌های مالکین این استارت‌آپ نیز تا زمان انتشار این نوشته، بی‌نتیجه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کامیاران استان کردستان - بوده است. «محسن زادمهر» هم‌ موسس و - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کامیاران استان کردستان - عضو هیات مدیره سهام‌یاب خبر می‌دهد که تا پایان ساعت اداری امروز (۲۳ آبان) شکایت بانک پاسارگاد همچنان پابرجا بوده است.

زادمهر در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهد که «مجید قاسمی»، مدیرعامل بانک پاسارگاد روز گذشته در حاشیه نمایشگاه تراکنش ایران گفته است که بانک پاسارگاد، شکایت مطرح شده نسبت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کامیاران استان کردستان - به سهام‌یاب را پس می‌گیرد اما هنوز این اتفاق رخ نداده است: «ما امیدواریم چنین اتفاقی واقعاً رخ دهد. اما تا پایان ساعت اداری امروز شکایت بانک پاسارگاد پس گرفته نشده است.»

اما داستان شروع این فیلترینگ چه بوده است؟ با نگاهی به پلتفرم - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کامیاران استان کردستان - سهام‌یاب، می‌توان دید که این سرویس که به گفته موسس‌اش ۴۵۰ - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کامیاران استان کردستان - هزار کاربر فعال دارد، ساختاری مشابه با توییتر دارد که کاربران می‌توانند در آن، در ارتباط با سهام شرکت‌های مختلف اظهار نظر کنند. اکنون زادمهر در همین رابطه می‌گوید که شکایت بانک پاسارگاد از سهام‌یاب، به علت نشر اکاذیب بوده، درحالی که این پلتفرم، کاربرمحور است و خود سهام‌یاب مطلبی را منتشر نکرده است:

«سهام‌یاب یک پلتفرم است که داده‌ها و نظرات کاربرانش را نمایش می‌دهد و زیرساخت‌ها را برای خریداران سهام و مشاوران ایجاد کرده است. شکایت بانک پاسارگاد همچنین اشاره به بدون مجوز بودن ما می‌کند در حالی که ارشاد می‌گوید شما نیازی به مجوز ما ندارید. از نظر ارشاد، داشتن «نماد اعتماد الکترونیکی» و ثبت شدن ما در «ساماندهی» کفایت می‌کند. در ۶ سال گذشته ما فعالیت‌ داشته‌ایم و ارشاد نیز کاملاً به نوع فعالیت ما آشناست.»

به گفته زادمهر نماد بانک پاسارگاد در بازار بورس به مدت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کامیاران استان کردستان - ۲۲ ماه بسته و غیرقابل معامله بوده است و همین موضوع باعث شده تا تعدادی از کاربرانی که سهام همین بانک را دارند، - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کامیاران استان کردستان - در سایت سهام‌یاب و سایر وب‌سایت‌های مرتبط اعتراض کنند: «پنجم آبان ماه متوجه شدیم که بانک پاسارگاد به همین دلیل از ما شکایت کرده است. وقتی با بخش حقوقی بانک پاسارگاد تماس گرفتیم، گفتند - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کامیاران استان کردستان - شما درخواست داده‌اید تا کاربران از ما شکایت و در ششم آبان مقابل بانک ما تجمع کنند. - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کامیاران استان کردستان - ما توضیح دادیم که شبکه اجتماعی هستیم و همچنان مذاکرات بی‌نتیجه ادامه دارند.»

هم‌موسس سهام‌یاب - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کامیاران استان کردستان - می‌گوید بانک پاسارگاد ابتدا در دادسرای جرایم رایانه‌ای شکایت کرده و به نتیجه‌ای نرسیده، به همین دلیل شکایت خود را در دادسرای رسانه علیه مدیرعامل و سایت سهام‌یاب دنبال کرده است: «حقیقت این است - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کامیاران استان کردستان - که تاکنون بازپرس دادسرای رسانه حتی به ما اجازه نداده است - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کامیاران استان کردستان - تا - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کامیاران استان کردستان - پرونده - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کامیاران استان کردستان - را بخوانیم.»

- تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کامیاران استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone