🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  4. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31216.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

تهران دومین ناوگان بزرگ تاکسیرانی جهان را در اختیار دارد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در گفتگو با دیجیاتو آخرین آمارهای مربوط تاکسیرانی تهران را ارائه داد. به گفته «علیرضا قنادان» در پایتخت کشورمان ۷۹ هزار تاکسی وجود دارد. از این تعداد ...

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در گفتگو با دیجیاتو آخرین آمارهای مربوط تاکسیرانی تهران را ارائه داد. به گفته «علیرضا قنادان» در پایتخت کشورمان ۷۹ هزار تاکسی وجود دارد. از این تعداد نزدیک به ۳۴ هزار دستگاه، تاکسی خطی و ۱۷ هزار دستگاه، تاکسی گردشی و حدود ۲۴ تا ۲۵ هزار - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر محمودآباد استان مازندران - دستگاه، تاکسی تلفنی هستند. تعدادی تاکسی ویژه در ترمینا‌ل‌ها و پایانه‌ها مشغول هستند.

تهران روزانه میزبان حدود ۲۰ میلیون سفر درون شهری است و برخی عقیده دارند که این تعداد تاکسی، نیاز مسافران را برآورده نمی‌کند. علیرضا - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر محمودآباد استان مازندران - قنادان اما عقیده دارد که تعداد تاکسی‌های تهران - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر محمودآباد استان مازندران - بیشتر از حد متوسط است و به دیجیاتو می‌گوید:

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر محمودآباد استان مازندران

«ما بعد از مکزیکوسیتی با - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر محمودآباد استان مازندران - ۹۹ هزار تاکسی، بزرگترین ناوگان تاکسیرانی شهری را در جهان داریم. جمعیت تهران در روزها - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر محمودآباد استان مازندران - ۱۲ میلیون و در شب ۸ میلیون نفر است اما در شانگهای و پکن که حدود ۲۰ میلیون نفر جمعیت دارند ۶۰ - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر محمودآباد استان مازندران - هزار تاکسی در شهر وجود دارد. ما در خاورمیانه و شمال آفریقا بزرگترین ناوگان تاکسیرانی را داریم. بعد از تهران، قاهره با تعدادی کمتر از ۷۰ هزار تاکسی و استانبول با ۲۸ هزار دستگاه در رده‌های بعدی قرار دارند. حتی شهری مثل نیویورک هم ۱۳ هزار تاکسی دارد یعنی یک ششم شهر تهران.»

او می‌گوید که بسیاری افراد به دلیل اطلاع نداشتن از این موضوع تاکید می‌کنند که تاکسی در تهران کم است، درصورتیکه اینطور نیست. به گفته قنادان تمامی کشورها برای کاهش آلودگی هوا و ترافیک استفاده از وسایل نقلیه جمعی پاک را جایگزین وسایل نقلیه موتوری کم جمعیت کرده‌اند و اگر ما هم بخواهیم معضل آلودگی هوا و ترافیک را در تهران حل کنیم باید به این سمت حرکت کنیم.

او عقیده دارد که برای حل مشکل ترافیک، به جای افزایش اتوبان‌ها باید بستر استفاده از دوچرخه و سایر وسایل حمل‌ونقل عمومی فراهم شود. قنادان می‌گوید استفاده از تاکسی یا خودروی شخصی در شهرهای بزرگ کشورهای اروپایی به شکل روزانه، کاری لوکس است که هر فردی نمی‌تواند هزینه آن را پرداخت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone