🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31217.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

ردیاب سلامتی جدید ویتینگز با عمر باتری ۲۰ روز معرفی شد

چند سالی است که شرکت Withings روی تولید ساعت‌ های هیبریدی تمرکز کرده اما اکنون از یک ردیاب سلامتی رونمایی کرده که نشان می‌دهد دوباره قصد دارد به این بازار بازگردد. این ردیاب سلامتی، Withings Pulse HR ...

چند سالی است که شرکت Withings روی تولید ساعت‌ های - تعمیرات جارو برقی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - هیبریدی تمرکز کرده اما اکنون از یک ردیاب سلامتی رونمایی کرده که نشان می‌دهد دوباره قصد دارد به این بازار بازگردد. این ردیاب سلامتی، Withings Pulse HR نام دارد و - تعمیرات جارو برقی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در واقع نسل بعد گجت‌ های Withings Pulse به شمار می‌رود که سال ۲۰۱۳ تولید شده است.

تعمیرات جارو برقی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

کابران باید برای خرید Pulse HR مبلغی معادل ۱۳۰ دلار هزینه کنند و این مسئله آن را به رقیب مناسبی برای ردیاب‌ - تعمیرات جارو برقی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - های سلامتی فیت بیت Charge 3 و Vivosmart 4 گارمین بدل کرده است.

این ردیاب سلامتی ویژگی‌ های معمول دیگر ردیاب‌ های سلامتی را هم دارد. سنسور - تعمیرات جارو برقی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تشخیص ضربان قلب بکار رفته در این گجت می‌تواند هر ده دقیقه یکبار ضربان قبل کاربر را اندازه گرفته و جدولی از آن تهیه کرده تا به کاربر نشان دهد. سیستم GPS - تعمیرات جارو برقی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بکار رفته در آن نیز می‌تواند جزئیات اضافه‌تری از فعالیت‌ های بدنی کاربر ارائه دهد.

تعمیرات جارو برقی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

این ردیاب سلامتی، تا فشار ۵ اتمسفر در برابر آب از خود مقاومت نشان می‌دهد و می‌تواند ۳۰ فعالیت - تعمیرات جارو برقی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مختلف کاربر را شناسایی کرده و - تعمیرات جارو برقی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - عملکرد وی را تخمین بزند.

ردیاب سلامتی جدید شرکت ویتینگز توانسته با عمر باتری ۲۰ روزه‌، گزینه مناسبی تری نسبت به - تعمیرات جارو برقی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دیگر رقبایش محسوب شود چرا که از فیت - تعمیرات جارو برقی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بیت Charge 3 و - تعمیرات جارو برقی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - Vivosmart 4 گارمین تنها می توان ۷ روز استفاده کرد. البته این مطلب عجیبی نیست چرا که ویتینگز پیش از این نیز موفق شده عمر باتری ۲۵ روزه برای ساعت Steel HR Sport به ارمغان آورد.

تعمیرات جارو برقی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی
ساعت هوشمند Steel HR Sport

ویتینگز - تعمیرات جارو برقی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مدعی شده که Pulse HR از طراحی مدرن تری نسبت به دیگر رقبایش برخوردار است اما این ردیاب شباهت زیادی به مدل‌ های قدیمی دارد و نمی‌تواند زیبایی بصری دیگر محصولات این - تعمیرات جارو برقی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شرکت نظیر Steel HR را باز آفرینی کند.

کاربرن می‌توانند هم اکنون با پرداخت هزینه‌ی ۱۲۹.۹ دلار، ردیاب سلامتی جدید ویتینگز را خریداری کنند و آنها را تا چهاردهم آذرماه تحویل بگیرند تا بتوانند از آنها استفاده کرده و به تمرینات پیاپی خود بپردازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone