🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  2. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  3. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  4. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  5. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31207.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

بدافزار تازه روسی ارزهای مجازی را براساس پیکره بندی سیستم ها استخراج می کند

اگر کامپیوتر خانگی تان کند شده و بیش از اندازه داغ می کند شاید قربانی یک بدافزار تازه روسی شده باشید که برای سرقت توان محاسباتی سیستم شما و در نهایت استخراح ارزهای مجازی طراحی ...

اگر کامپیوتر خانگی تان کند شده و بیش از اندازه داغ می کند شاید قربانی یک بدافزار تازه روسی شده باشید که برای سرقت توان محاسباتی سیستم شما و در نهایت استخراح ارزهای مجازی طراحی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - شده است.

محققان شرکت مک آفی نوع جدیدی از بدافزار سرقت ارز مجازی را کشف کرده اند - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که با استفاده از توان پردازشی سیستم های کامپیوتری اقدام به استخراج ارز - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مجازی مونرو یا Zcash می کند.

اما نکته جالب در این - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - باره آن است که این بدافزار تازه روسی با نام WebCobra بسته به پیکره بندی سیستم شما ارز مجازی متفاوتی را استخراج خواهد کرد. کارشناسان مک آفی با بررسی و تحلیل دقیق این بدافزار دریافتند که هکرها از طریق یک پکیج مخرب اینستالر مایکروسافت اقدام به توزیع آن می کنند. جالب آنکه این پکیج برای نصب ماینرها یا استخرح کننده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - های Cryptonight روی سیستم های x86 و همچنین ماینر Zcash روی سیستم های x64 - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - طراحی شده است.

لازم به یادآوری است که استخراج کننده Cryptonight صرفا محدود به مونرو نیست. در واقع این ابزار با طیف وسیعی از دیگر سکه های مجازی که از الگوریتم Cryptonight استفاده می کنند سازگاری دارد.

با وجود - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - آنکه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - محققان منشاء این بدافزار را روسیه اعلام کرده اند گزارش جدید منتشر شده در این باره حکایت از آن دارد که هم اکنون آلودگی به کشورهای برزیل، آمریکای جنوبی و آمریکا رسیده است. با این حال اما یک نکته روشن است: بدافزارهای سرقت ارز مجازی روز به روز پیشرفته تر می شوند.

هفته گذشته دانشمندان به تاکتیک تازه ای برای تمیز دادن بدافزارهای استخراح ارز از فایل های قانونی نصب ویندوز دست یافتند. محققان امنیتی سوئیس نیز در همین راستا هشدار داده اند که کلاهبرداران ارزهای مجازی مرتبا تکنیک های تازه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ای نظیر حملات تروجان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - را برای سوء استفاده از قربانیان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - خود به کار می برند. حالا لابراتوارهای مک آفی اعلام کرده اند که این روند احتمالا تا آینده نزدیک ادامه پیدا می کند.

افزایش ارزهای مجازی همچنین مجرمان سایبری را بر آن داشته تا از بدافزارهایی برای دستیابی به اهداف خود استفاده کنند - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که منابع سیستم های کامپیوتری را برای استخراح سکه های ارز مجازی بدون رضایت قربانیان به سرقت می برند. این گزارش برای آنکه حزئیات بیشتری را در این - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - باره ارائه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دهد اشاره می کند که CoinHive (یکی دیگر از ابزارهای استخراح ارز مجازی مونرو که غالبا توسط هکرها مورد استفاده قرار می گیرد) ماهانه سودی بالغ بر ۲۵۰ هزار دلار را به ارمغان می آورد.

همزمان با تلاش مجرمان سایبری - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - برای بهره برداری از این روش آسان درآمدزایی، بدافزارهای استخراج ارز مجازی نیز مرتبا پیچیده تر می شوند. بنابراین محققان بر این باورند که ارزکاوی روی سیستم متعلق - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به دیگران نیازمند سرمایه کمتری است و ریسک پایین تری را نسبت به ارسال - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - باج افزار به دنبال دارد.

- تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کبودرآهنگ استان همدان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone