🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  3. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  4. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31226.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

گوشی های اقتصادی گلکسی M20 و M30 سامسونگ در راهند؟

به تازگی جزئیات تازه ای از گوشی های اقتصادی سامسونگ با شماره مدل‌های SM-M205F و SM-M305F منتشر شده که به نظر می رسد در واقع قسمتی از تلاش های کمپانی کره‌ای برای تغییر نام گوشی هایش به ...

به تازگی جزئیات تازه ای از گوشی های اقتصادی سامسونگ - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - با شماره مدل‌های SM-M205F و SM-M305F منتشر شده که به نظر می رسد در - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - واقع قسمتی از تلاش های کمپانی کره‌ای برای تغییر نام گوشی هایش به شمار رود.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان

گزارش شده یکی از این دیوایس‌ها به طور مشخص قرار است با نام گلکسی M20 در دو نسخه‌ی مختلف با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. این در حالی است که مدل دیگر، گلکسی M30 نام خواهد گرفت و در دو نسخه‌ی مختلف به همراه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت حافظه عرضه خواهد شد.

قرار است قابلیت استفاده از یک یا دو سیم کارت در این دو مدل گوشی اقتصادی تعبیه گردد. با این وجود هنوز جزئیاتی درباره‌ی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - قیمت، بازار عرضه و دیگر مشخصات آن منتشر نشده است.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان

پیشتر سامسونگ قصد داشت که نام‌های گوشی‌هایش را تغییر دهد و تلفن هاش هوشمند خود را با چند نام - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - محدود نامگذاری کند. برای مثال شایعه شده که این کمپانی قصد دارد دیگر حروف J ،C  و ON را مقابل نام گلکسی موبایل‌های خود بکار نبرد و تمامی این مدل‌ها را با یک نام واحد عرضه کند تا کاربران راحت تر بتوانند آنها را از یکدیگر تشخیص دهند.

به نظر می‌رسد در تمامی این گوشی‌ ها از پنل های اولد و امولد استفاده نشود. در عوض تلفن های هوشمند یاد شده از صفحه نمایش ال سی دی استفاده خواهند کرد تا هزینه‌ تولید - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - آنها نسبتاً پایین بیاید و در زمره‌ی گوشی‌های اقتصادی قرار بگیرند.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان

البته گوشی گلکسی M50 استثنا خواهد بود چرا که به گفته‌ی مسئولین این شرکت کره‌ای قرار است یک میان رده‌ی واقعی باشند و از مشخصات داخلی نسبتاً مطلوبی بهره ببرد. - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - با این وجود گزارش شده سری گلکسی M قرار است کاربران زیادی را به خود جلب کند و گزینه‌های - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - فراوان دیگری غیر از پرچمداران خود برای خریداران فراهم نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone