🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  2. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  3. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31189.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

شرکتهایی مثل وان پلاس مشتری مدار هستند یا خائن؛ روباه مکار در لباس پدر ژپتو

برندهای مستقل که «Enthusiast Brand» هم نامیده می شوند، تولید کنندگانی هستند که به شکل عمومی شناخته نمی شوند و بازار محدودی دارند، اما همان کاربران محدود، مشتاقانه فعالیتشان را دنبال می کنند و از ...

برندهای مستقل که «Enthusiast Brand» هم نامیده می شوند، تولید - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - کنندگانی هستند که به شکل عمومی شناخته نمی شوند و بازار محدودی دارند، اما همان کاربران محدود، مشتاقانه فعالیتشان را دنبال می کنند و از صمیم قلب حامی برند مورد علاقه خود هستند. اگر بخواهیم Enthusiast Brand را به فارسی ترجمه کنیم، کلمه دقیقی که معنای آن را به درستی منتقل کند نداریم، برای همین تصمیم گرفتیم از معادل «برند مشتری مدار» استفاده کنیم که نزدیک ترین معنای - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - ممکن به نام اصلی را می رساند، هرچند همه ی موضوع را کامل منتقل - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - نمی کند.

اگر بخواهیم یک برند مشتری مدار معروف را مثال بزنیم، «OnePlus» اولین نامی است که (در دنیای - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - گوشی های - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - موبایل) به ذهن می رسد. این شرکت چینی در سال ۲۰۱۳ با یک تیم کوچک تاسیس شد و از - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - آن زمان، طرفداران پر شماری در سراسر جهان به دست آورده است؛ در حدی که بسیاری اوقات، کمتر از یکماه پس از عرضه ی گوشی های جدید خود، بیشتر از یک میلیون دستگاه از آن را به فروش می رساند. هرچند این رقم - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - در مقایسه با فروش اپل یا سامسونگ ناچیز به نظر می رسد، اما برای بیشتر برندهای کوچک و تازه تاسیس، آرزویی دست نیافتنی است.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران

هرچند برندهای خوش نام - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - واقعاً محبوب قلب میلیونها کاربر هستند، اما برخی نیز اعتقاد دارند هیچ مشتری مداری در کار نیست و اتفاقاً امثال وان پلاس، صرفاً در حال گول زدن کاربران هستند. متعرضین می گویند وان پلاس پشت نقاب مشتری مداری مخفی شده و هرجا لازم باشد برای رسیدن به سود بیشتر نیازهای کاربران را فراموش می کند و روی خواسته های - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - آنها پا می گذارد. در ادامه می خواهیم برای روشن شدن حقیقت، عملکرد وان - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - پلاس و چند برند مشابه دیگر را بررسی کنیم.

قاتل بالفطره

اما ابتدا اجازه دهید تجربه شخصی خودم - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - را - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - در مورد وان پلاس توضیح دهم. اولین گوشی وان پلاس سال ۲۰۱۴ معرفی شد. در آن زمان قیمت گلکسی اس ۵ سامسونگ و آیفون ۶ از ۶۵۰ دلار شروع می شد، اما با قیمت ۲۹۹ دلار می توانستید اولین گوشی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - وان پلاس را با سخت افزار مشابه خریداری کنید. لقبی که شرکت سازنده برای این گوشی در نظر گرفته بود «قاتل گوشی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - های پرچمدار» بود که البته بی راه هم به نظر نمی رسید، فقط یک مسئله وجود داشت؛ هیچ مغازه ای نبود که به آنجا مراجعه کنید و یک دستگاه وان پلاس بخرید.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران

برای تهیه این گوشی لازم بود - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - دعوتنامه ی آن را از کسی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - که قبلاً یک دستگاه وان پلاس خریداری کرده دریافت کنید و سپس از طریق اینترنت محصول را سفارش دهید که خب در ایران چنین کاری امکان پذیر نبود. خوشبختانه وان پلاس حدود یکسال بعد اولین گوشی خود را در فروشگاه های مالزی عرضه کرد و من هم موفق شدم از طریق اقوام به این محصول دوست داشتنی دسترسی پیدا کنم و با کمتر از نصف قیمت، پرچمداری در حد محصولات سامسونگ و اپل داشته باشم (حداقل از لحاظ سخت افزاری).

تا اینجا همه راضی بودند و مشتاق برای محصولات بعدی وان پلاس، تا اینکه این شرکت در نسل - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - های بعدی تصمیماتی گرفت - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - که چندان با خواسته های مخاطبان مطابق نبود. البته وان پلاس تنها برند Enthusiast نیست و نمونه - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - های دیگری هم وجود دارند که هرچند در ایران کمتر شناخته می شوند، اما هواخواهان بسیاری در سراسر جهان داشتند که نتوانستند آنها را راضی نگه دارند.

گروه بازندگان

برای مثال - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - سیانوژن را در نظر بگیرید که به عنوان رابط کاربری - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - گوشی های وان پلاس عرضه می شد و قرار بود به قاتل اندروید نسخه گوگل تبدیل شود، اما در نهایت خودش به خط پایان رسید. یا Nextbit که می گفت می خواهد مسیر دنیای گوشی های هوشمند را تغییر دهد و طرفدارانی هم پیدا - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - کرده بود، اما در - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - نهایت توسط Razer خریداری شد و به بازوی طراحی این شرکت تجاری تبدیل شد. یا Pebble که نمی خواست محصولاتش مثل پوشیدنی های معمول باشند اما این شرکت هم توسط فیت بیت خریداری شد که عمومی ترین تولید کننده چنین محصولاتی به حساب می آیند.

مشکل کجاست - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - که چنین برندهایی شکست می خورند و قادر نیستند به فعالیت خود ادامه دهند؟ Pebble را در نظر بگیرید. این شرکت در ابتدای فعالیت خود بودجه ای برای تبلیغات نداشت، اما ایده تولید محصولی را داشت که برای علاقه مندان جدی تکنولوژی جالب به نظر می رسید؛ کسانی که - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - تحت تاثیر کمپین های تبلیغاتی نیستند و خودشان محصولات جذاب را پیدا می کنند. این اتفاقی است که برای Pebble رخ داد و این شرکت در سال ۲۰۱۲ موفق شد برای - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - تولید اولین محصول خود روی وبسایت کیک استارتر ۱۰ میلیون - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - دلار سرمایه جذب کند، در حالی که برای ۱۰۰ هزار دلار هدف گذاری کرده بود. سال بعد هم این میزان دو برابر شد و به ۲۰ میلیون دلار برای محصول بعدی رسید که میزان اشتیاق کاربران را در برابر محصولات Pebble نشان می - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - دهد. اما همه ی این اشتیاق اولیه و استقبال کاربران علاقه مند به فناوری موقتی بود و Pebble در نهایت به رقیب خود فروخته شد.

راه - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - های رسیدن به موفقیت

در حقیقت دستیابی به موفقیت طولانی مدت برای تولید کنندگان از ۳ راه امکان پذیر است. یا باید تیراژ تولید آنقدر بالا باشد که - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - سود زیادی حاصل کند. یا باید سود حاصل از فروش هر محصول آنقدر بالا باشد که درآمد خوبی ایجاد کند. یا اینکه حداقل هزینه های تولید پایین باشد و شرکت بتواند با سود کم هم به فعالیت خود ادامه - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - دهد. اما Pebble در هیچکدام از این ۳ دسته قرار نمی گرفت.

موفقیت دراز مدت از ۳ راه ممکن می شود، تیراژ - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - تولید بالا یا هزینه تولید پایین یا سود زیاد از هر فروش

تعداد خریداران مشتاقی که در ابتدا از تولیدات این شرکت حمایت - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - کردند آنقدری نبود که باعث شود محصولات در دراز مدت فروش خوبی داشته باشند. مشکل بزرگتر اینکه خریداران اولیه به زیر و بم دنیای فناوری آشنا هستند، در نتیجه محصولات شما باید برای جلب رضایت آنها از جذابیت کافی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - برخوردار باشند. یعنی هرچقدر هم تلاش کنید، نمی توانید چنین خریدارانی را گول بزنید و محصولی که واقعاً عالی نیست را به آنها بفروشید. در نتیجه استفاده از راه سوم هم غیر ممکن می شود و نمی توانید هزینه تولید را برای افزایش سود کاهش دهید.

حتی اگر همه ی تلاش خود را به خرج دهید، کافی است بعد از شما یک شرکت پیدا شود و مشابه محصول شما را با سخت افزار کمی بهتر به بازار دهد، اینجاست که همه ی علاقه مندان فناوری شما را رها می کنند و سراغ تولید کننده دیگر می روند. مثلاً وان پلاس در نسل دوم برای کاهش هزینه چیپ NFC را کنار گذاشت و همین تغییر به ظاهر کم اهمیت باعث رویگردانی مشتریان شد.

در جستجوی مشتری های عمومی

راه حلی که در اینجا به ذهن می رسد این است که تولید کننده مشتری های مشتاق اولیه را - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - رها کند و به یک شرکت تجاری بزرگ با مشتری های عمومی تبدیل شود. اما حتی این راه حل هم به سادگی قابل انجام نیست چون شرکت هایی مثل Pebble یا - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - وان پلاس - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - محصولات خود را بر اساس ویژگی هایی تولید کرده اند که برای علاقه مندان جدی تر فناوری جالب هستند، نه کاربران عمومی. مثلاً برای یک کاربر عمومی اهمیتی ندارد که سازنده وان پلاس به راحتی امکان روت و فلش کردن دستگاه را فراهم کرده و انجمن های اینترنتی فراوانی وجود دارند که خوره های تکنولوژی در آن در مورد ایجاد تغییرات نرم افزاری مورد نظر خود در این محصول صحبت می کنند.

Pebble قبل از اینکه به رقیب خود فروخته شود، مدتی تلاش کرد نظر هر دو گروه را تامین کند، هم خوره های فناوری که - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - در ابتدا باعث آغاز فعالیت این شرکت شده بودند و هم مشتریان عمومی تر که بیشتر به دنبال زرق و برق هستند تا قابلیت های خلاقانه برای علاقه مندان فناوری. اما این رویه فقط باعث شد Pebble هر دو گروه را از دست بدهد، چون محصولاتش دیگر نه آنقدر خلاقانه بودند که علاقه مندان - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - جدی تر را جذب کنند و نه آنقدر زرق و برق داشتند که - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - برای خریداران عمومی جالب باشند.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران

سیانوژن نیز رویه مشابهی را پیش گرفت و با تولید کنندگان موبایل وارد همکاری شد تا به شکل پیش فرض از رابط کاربری این شرکت - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - روی محصولات خود استفاده کنند. سیانوژن فکر می کرد با این تصمیم ضمن حفظ طرفداران اصلی خود، مشتریان جدید بیشتری کسب می کند اما در واقعیت مشتریان عمومی علاقه ای به رابط کاربری سیانوژن نشان ندادند و مشتریان قدیمی نیز کم کم رویگردان شدند چون احساس کردند توجه سیانوژن صرف آنها نمی شود.

تلاش بی پایان وان پلاس

اما از همه جالبتر وان - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - پلاس است که گاهی به - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - کاربران حرفه ای تر توجه می کند و گاهی سراغ خریداران عمومی می رود. اولین گوشی این شرکت با استقبال - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - چشمگیری روبرو شد اما وان پلاس نتوانست در نسل دوم به وعده های خود عمل کند، یعنی ساخت محصولی که سخت افزار عالی و کامل داشته باشد، در نتیجه در نسل سوم (OnePlus X) رویه خود را تغییر داد و به سراغ کاربرانی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - رفت که دنبال طراحی پر زرق و برق هستند و یک محصول باکلاس می خواهند، حتی اگر بهترین سخت افزار ممکن را نداشته باشد.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران

تعجبی ندارد که وان پلاس اکس به سختی در - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - بازار شکست خورد، چون کسی که به دنبال طراحی و کلاس باشد گزینه های متعددی دارد از یک برند تازه وارد چینی خرید نمی کند. وان پلاس در نسل چهارم که البته OnePlus 3 نام داشت دوباره سعی کرد کاربران جدی تر را راضی کند و محصولش از نظر سخت افزاری چیزی کم نداشته باشد، اما در عین حال سعی کرد در تبلیغات خود از بازیگران مشهور استفاده کند تا توجه خریداران عمومی را نیز جلب نماید. توجه داشته باشید وان پلاس شرکتی بود که در ابتدا افتخار می کرد بابت کمپین های تبلیغاتی خرج نمی کند و این جذابیت محصولاتش است که - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - خریداران را جذب می کند، اما فقط برای همین تبلیغی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - که در - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - ادامه مشاهده می کنید میلیون ها دلار به بازیگر مشهور بریتانیایی پرداخت کرد.

این تنها تبلیغات پر هزینه وان پلاس نبود و بعدها همین رویه بارها تکرار شد، تا اینکه این شرکت با انتشار یک پست روی وبلاگ خود اعتراف کرد که می داند طرفدارانش از اینکه مشابه برندهای تجاری رفتار می کند خوشحال نیستند و البته طرفداران هم در بخش نظرات - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - زیر وبلاگ از خجالت شرکت - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - چینی در آمدند.

Oppo هم تولید کننده چینی دیگری است که وضعیت مشابهی دارد. این شرکت در - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - ابتدا با تمرکز بر خوره های تکنولوژی شکل گرفت اما وقتی فهمید با این روش نمی تواند به موفقیت طولانی مدت دست پیدا کند ناگهان استراتژی خود را تغییر داد و روی ساخت محصولات میان رده تمرکز کرد تا آنها را با تبلیغات پر هزینه در تیراژ بالا به فروش برساند. محصولات اوپو - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - روی قابلیت هایی مثل دوربین سلفی تمرکز داشتند و امکان تغییرات نرم افزاری در آنها به سادگی قبل نبود. اوپو با همین تغییر ظرف چند سال به موفقیت چشمگیری رسید و به چهارمین تولید کننده بزرگ گوشی موبایل در جهان تبدیل شد، اما دیگر علاقه مندان جدی فناوری را در کنار خود نداشت.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران

شما در مورد شرکتهایی مثل وان پلاس و اوپو چه فکر می کنید؟ آیا واقعاً این شرکتها همانطور که می گویند توسط علاقه مندان فناوری و برای علاقه مندان فناوری تاسیس شده اند؟ یا ترجیح می دهید هزینه گزافی که صرف تبلیغات محصولاتشان می کنند را برای بهبود سخت افزار دستگاه و توجه بیشتر به نیازهای کاربران واقعی دنیای - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سوادکوه استان مازندران - فناوری خرج کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر چشمه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
خوبید؟ سایت ***** جارو برقی اسنوا SVC-CA20WE شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین گارانتی سوادکوه مازندران روستای شیرگاه تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone