🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31223.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

قفل شدن بی دلیل حساب برخی از کاربران آیفون

برخی از کاربران اپل ادعا کرده اند که بدون دلیل مشخصی حساب های کاربری آنها قفل شده است. اپل به طور معمول به دلایلی از جمله تلاش برای دسترسی به حساب کاربری با وارد کردن ...

برخی از کاربران اپل ادعا کرده اند که بدون دلیل مشخصی حساب های کاربری آنها قفل شده است.

اپل به طور معمول به دلایلی از جمله تلاش برای دسترسی به حساب کاربری با وارد کردن پسورد اشتباه، حساب های کاربران را قفل می کند. در صورتی که حساب قفل شود کاربر باید به سوالات امنیتی، پاسخ های از قبل تعیین شده خود را بدهد و شماره تلفن تعیین شده را وارد کند. همچنین امکان تنظیم مجدد پسورد - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران - وجود دارد.

در صورتی که اپل حساب کاربری شما را قفل کند به راحتی متوجه این موضوع می شوید، چرا که سیستم عامل iOS در این باره پیامی را به شما نشان می دهد و درخواست می کند برخی از اطلاعات حساب کاربری خود را به روز کنید. علاوه بر این در صورتی که صحت هویت خود - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران - را تأیید نکنید، دسترسی به برخی از سرویس ها از جمله آی مسیج، آی کلاد و اپل موزیک را از دست می دهید.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران

معمولاً صفحه با عنوان «Update Apple ID Settings» به سادگی از کاربر درخواست ورود مجدد پسورد را می کند تا به این ترتیب دوباره به امکانات دستگاه دسترسی داشته باشند اما برخی از کاربران مدعی شده اند که حساب کاربری آنها همچنان قفل باقی می ماند.

برخی گزارش کرده اند که در هنگام تلاش برای لاگین به یک دستگاه مبتنی بر iOS جدید هم با این مشکل روبرو شده اند و فرایند لاگین بارها و بارها برای آنها تکرار شده است.

احتمال - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران - می رود دلیل این موضوع حمله جستجوی فراگیر در حجم بالا به تعدادی از حساب های کاربری اپل باشد که در نهایت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران - موجب شده تعداد زیادی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران - از حساب ها نیاز به دوباره تنظیم کردن پسورد داشته باشند. شاید هم مسئله از باگی مرتبط با اپل ناشی شده باشد.

هنوز مشخص نیست که چه تعداد از کاربران با این موضوع مواجه شده - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران - اند اما بر اساس گلایه ها در - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران - شبکه های اجتماعی به نظر می رسد موضوع فراتر از آن باشد که بتوان تعداد زیادی از آنها را جعلی خواند. هنوز پاسخی از اپل در این باره دریافت نشده اما یکی از کارمندان ناشناس مدعی شده که - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران - ظاهراً این مشکل از باگ اپل ناشی نشده و - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران - تنها درصد کمی از کاربران را تحت تأثیر قرار داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone