🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31212.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی HP از سه لپ‌تاپ اقتصادی با اهداف آموزشی

کمپانی HP در ادامه پاییز پرکارش محصولاتی اقتصادی را با اهداف آموزشی معرفی کرده که شامل مدل های تبدیل پذیر پروبوک x360 11 G3، G4 EE و همچین لپ تاپ Stream 11 Pro G5 است. پروبوک x360 ...

کمپانی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان - HP در ادامه پاییز پرکارش محصولاتی اقتصادی را با اهداف آموزشی معرفی کرده که شامل مدل های تبدیل پذیر پروبوک x360 11 G3، G4 EE و همچین لپ تاپ Stream 11 Pro G5 است.

پروبوک x360 11 G3 از نمایشگر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان - ۱۱.۶ اینچی و ۸ گیگابایت رم بهره برده و پردازنده آن بنا بر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان - اولویت کاربر سلرون یا پنتیوم خواهد بود. گزینه های در دسترس برای حافظه داخلی نیز شامل ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت از نوع eMMC است. مدل - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان - G4 EE نیز مشخصاتی مشابه دارد اما توان محاسباتی آن به لطف یکی از پردازنده های Core m3 یا Core i5 قوی تر خواهد و علاوه براین - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان - حافظه داخلی پایه آن از - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان - ۱۲۸ گیگابایت شروع می - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان - شود.

از دیگر نقاط مشترک - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان - این دو مدل باید به محافظ پلاستیکی برای جذب ضربه، کیبورد - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان - مقاوم - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان - در برابر نفوذ آب و باتری با شارژدهی ۱۶ ساعته اشاره کرد. تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستانلپ تاپ Stream 11 Pro G5 نیز با فرم فاکتور معمولی تا - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان - ۱۸۰ درجه باز می شود. این دستگاه جان سخت با برخورداری از استانداردهای MIL-STD 810G و IP41 در برابر سقوط از ارتفاع ۶۰ سانتی متر مقاوم است.

Stream 11 Pro G5 نیز از نمایشگر ۱۱.۶ اینچی بهره می برد که در دو مدل لمسی و غیر لمسی از راه می رسد. پیکربندی های مختلف این محصول شامل یکی از پردازنده های سلرون یا پنتیوم، ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه از نوع eMMC است. باتری این دستگاه بر خلاف دو مدل قبلی تا ۱۲ ساعت امکان شارژدهی دارد.

کمپانی آمریکایی برای - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان - تکمیل ضیافتش نسخه جدیدی از پک مدرسه خود (HP School Pack) را نیز معرفی کرده که شامل مجموعه ای از ابزارهای آموزشی است:

  • Classroom Manager 4.0: حفظ تمرکز و تعامل دانش آموزان و افزایش زمان تدریس
  • Simple Sign On: فراهم کردن دسترسی به هزاران اپلیکیشن و سرویس آموزشی در خانه و مدرسه
  • Kortext e-Reader: ارائه بیش از ۵۰۰ هزار مقاله و محتوای آموزشی با تخفیف یا به صورت رایگان
  • Bulb Digital Portfolios: حفاظت از پروژه های دیجیتالی و به اشتراک گذاری آنها در پلتفرمی ایمن و با - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر کرمانشاه استان کردستان - کاربری آسان

کمپانی سازنده هنوز قیمت این محصولات را اعلام نکرده اما پروبوک x360 11 G3 و لپ تاپ Stream 11 Pro G5 از ماه آینده و مدل G4 EE نیز در بهار ۲۰۱۹ به بازار عرضه خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone