🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31225.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

چگونه با ورد مایکروسافت رزومه های کاری حرفه‌ای بسازیم؟

تهیه و ارسال رزومه یکی از کارهاییست که تقریبا همه ما در طول زندگی حرفه‌ایمان مجبور به انجام دادنش شده‌ایم. اما متاسفانه خیلی‌ها هستند که هنوز نمی‌دانند رزومه چیست و محتوای آن باید چطور باشد. ...

تهیه و ارسال رزومه یکی از کارهاییست که - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تقریبا همه ما در طول زندگی حرفه‌ایمان مجبور به انجام دادنش شده‌ایم. اما متاسفانه خیلی‌ها هستند که هنوز نمی‌دانند رزومه چیست و محتوای آن باید چطور باشد. به همین دلیل در این متن از نحوه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تهیه رزومه کاری با ورد مایکروسافت برایتان می‌گوییم و به شما یاد می‌دهیم که چطور یک رزومه دقیق و مناسب برای خود تنظیم کنید.

به زبان ساده رزومه در اصل نامه‌ای است که آن را برای صاحب یک کسب و کار می‌نویسید. البته این نامه، یک نامه عادی هم - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نیست و باید طوری تنظیم و تهیه شود که صاحب آن کسب و کار را مجاب کند شما از پس مسولیت‌های سنگین آن شغل برمی‌آیید.

به طور کلی رزومه یک شرح حال دقیق از وضعیت کاری شماست. مثلا کجا درس خوانده‌اید، دارای چه مدرک تحصیلی هستید، سوابق کاریتان چیست، چه مهارت‌هایی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دارید و اینکه چه دلیلی وجود دارد که باید آن شخص شما را استخدام کند.

این‌ها تمام چیزهایی هستند که باید حین تهیه رزومه کاری قید شوند. پس صریح و دقیق به - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تک تک مهارت‌ها و تجاربی که در طی سال‌ها کسب کرده‌اید اشاره کنید و تا جایی که امکانش هست متن‌تان را طوری با جزئیات بنویسید که برای خواننده متقاعد کننده باشد.

تهیه رزومه کاری با ورد مایکروسافت


از گذشته تا امروز نحوه ساخت و تهیه روزمه کاری دستخوش تغییرات اساسی شده. حالا به لطف اینترنت خوبی که تقریبا در دسترس عموم مردم قرار گرفته، برخی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اصلا به خودشان زحمت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - هم نمی‌دهند که برای گرفتن یک شغل مناسب به تایپ سوابق - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کاریشان بپردازند.

بلکه خیلی راحت پشت یک دوربین موبایل می‌نشینند - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و در کمترین زمان ممکن از تمام تجربیات و مهارت‌هایشان می‌گویند و در بیشتر مواقع با ارسال همین ویدیوها کارهای خوبی را تصاحب می‌کنند. اما در این متن قرار نیست از چنین رزومه‌هایی برایتان - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بگوییم و می‌خواهیم به شما طبق همان روش‌های سنتی آموزش دهیم که چطور با استفاده از ورد مایکروسافت یک رزومه کاری مناسب برای خود تهیه کنید.

تهیه رزومه کاری با استفاده از قالب‌های آماده ورد


خوشبختانه ورد مایکروسافت تعداد زیادی قالب آماده - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - برای ساخت رزومه دارد که شما به راحتی می‌توانید با استفاده - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از آن‌ها کار تهیه رزومه را تنها در چند دقیقه به پایان برسانید. از طرفی ظاهر و کیفیت برخی از - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - این قالب‌ها نیز به معنای واقعی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کلمه حرف ندارد اما در میانشان قالب‌هایی هم پیدا می‌شود که چنین ویژگی‌هایی را ندارند و می‌توان در موردشان گفت که چندان قابل استفاده نیستند.

به هر حال این شما هستید که انتخاب می‌کنید ظاهر رزومه‌تان چه شکلی باشد اما حواستان را جمع کنید که زیبایی رزومه نکته‌ حائز اهمیتی است و در جلب نگاه مخاطب اهمیت زیادی دارد. برای پیدا کردن قالب‌های - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مختص رزومه لازم نیست کار چندان پیچیده‌ای هم انجام دهید.

چرا که به محض باز کردن ورد مایکروسافت قالب‌های آماده‌ای به شما پیشنهاد - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - داده می‌شود که می‌توانید از کدام روی یک صفحه خالی استفاده کنید. اما بیشتر این قالب‌ها مناسب بحث امروز ما نیستند و بهتر است از طریق نوار پیشنهادات روی گزینه «Resumes and Cover Letters» کلیک کنید تا تمام صفحه پر شود از قالب‌های آماده‌ای که مناسب تهیه رزومه کاری هستند.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید قالب‌هایی با استایل‌های متفاوت در این بخش جای گرفته‌اند که بسته به سلیقه‌تان می‌توانید یکی را برای تنظیم رزومه خود انتخاب کنید. البته برخی از این قالب‌ها برای یک سری اهداف خاص طراحی شده‌اند که مطمئنا اگر به دنبال چنین اهدافی نیستید نباید به سراغ آن‌ها بروید.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان

علاوه بر این، همه قالب‌ها نیز به طور پیش فرض در ورد وجود ندارند و شما باید برخی از قالب‌های این لیست را دانلود کنید. البته دانلود این قالب‌ها کار سخت و پر زحمتی نیست. خوشبختانه حجم بسیار کمی هم - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دارند و تنها با کلیک رویشان و چند ثانیه صبر کردن - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می‌توانید به آن‌ها دسترسی کامل داشته باشید. اما زمانی که فرآیند - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دریافت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - قالب‌ها به پایان رسید فقط کافیست روی Create کلیک کنید - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تا سندی که دنبالش بودید در اختیارتان قرار بگیرد و نوبت به امر ویرایش برسد.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان

البته با تمام این اوصاف ممکن است از هیچ یک از قالب‌های آماده ورد خوشتان نیاید. حتی ممکن است که اصلا قالب‌های آماده‌ای که مایکروسافت برایتان ایجاد کرده برای هدف شما کاربردی نباشند. آن وقت مجبورید که خودتان یک قالب منحصر به فرد برای رزومه کاری خود بسازید.

ساخت یک قالب منحصر به فرد برای رزومه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کاری


برای شروع یک صفحه خالی را باز کنید و برای ویرایش کلی آن آماده شوید. اولین چیزی که باید به سراغش بروید تعیین محدوده حاشیه متن است. به همین منظور به سراغ تب Layout بروید و روی Margins کلیک کنید.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان

با این کار یک منوی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کشویی در مقابل‌تان باز می‌شود که حاوی تعداد زیادی حالت مختلف برای تعیین محدوده حاشیه است. - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اما شاید بیشتر آن‌ها مناسب کاری که شما می‌خواهید - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - انجام دهید نباشند. پس یک راست به سراغ گزینه Custom Margins بروید و روی آن کلیک کنید.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان

پنجره بعدی جاییست که می‌توانید به صورت دستی حدود حاشیه‌های صفحه را تعیین کنید. حرفه‌ای‌ها می‌گویند در بهترین حالت، حاشیه متن یک روزمه باید از بالا ۱ اینچ، از پایین ۰.۶۳ اینچ، از راست ۰.۶۳ و از چپ ۶.۳ اینچ فاصله داشته باشد.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان

این اعداد شاید در ظاهر کمی عجیب به نظر برسند اما هدف این است که در این صفحه خالی تا جایی که امکانش هست به شرح سوابق خود بپردازید. پس باید به اندازه کافی فضا برای نوشتن داشته باشید که خوشبختانه با چنین متری این امکان در اختیارتان قرار می‌گیرد. کارتان که با محدوده و ابعاد حاشیه متن تمام شد روی OK کلیک کنید تا همه چیز برای نوشتن متن رزومه فراهم - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شود.

تصمیم گیری برای ارائه اطلاعات

حالا که محدوده حاشیه صفحه مشخص شد نوبت به این می‌رسد که اطلاعات شخصی خود را درون صفحه بریزید. به طور کلی اطلاعاتی که شما قرار است در متن رزومه خود ارائه دهید به این مربوط می‌شود که دنبال چه هستید و در کجا چه کارهایی را انجام داده‌اید.

در ضمن حین تهیه یک رزومه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کاری باید - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به اولیت بندی‌ها نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. مثلا تجربه دو سال کار کردن متمادی در شغلی مرتبط با کاری که در حال حاضر دنبالش هستید خیلی مهمتر از این است که در چه دبیرستانی مشغول - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - درس خواندن بودید.

پس به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشید چرا که در غیر این صورت رزومه شما آن - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تاثیرگذاری لازم را روی خواننده نخواهد داشت. اما اگر به دنبال این هستید که رزومه‌تان آن - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تاثیرگذاری لازم را داشته باشد بهتر است به - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ترتیب از چنین سرفصل‌هایی استفاده کنید:

  • اطلاعات تماس
  • تجارب شغلی
  • تحصیلات
  • مهارت‌های جانبی

با همین سرفصل‌ها جلو بروید و سعی داشته باشید میان تمام مهارت‌ها و تجارب خود ارتباطی با کاری که دنبالش هستید پیدا کنید. تا جای ممکن نیز از ارائه مهارت‌ها و تجاربی که ربطی به شغل آینده‌تان ندارند صرف نظر کنید. چراکه ارائه چنین اطلاعاتی ممکن است باعث خسته شدن خواننده شود که مطمئنا این به نفع شما نیست.

مرتب کردن اطلاعات

روش‌های متفاوتی برای مرتب کردن اطلاعات ارائه شده در یک رزومه وجود دارد اما مسلما تاثیرگذارترین راه این است که با استفاده از هدینگ‌ها (Headings) متن رزومه تان را به بخش‌های مختلف تقسیم کنید و اطلاعات با ربط و بی ربط هر بخش را درون جدو‌ل‌ها قرار دهید تا همه چیز تمیز و مرتبط باشد.

در کل هدف این است که رزومه شما متفاوت و در عین حال مرتبط - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - باشد تا خواننده حتی با یک نگاه کلی نیز به آن جذب شود. در تصویر زیر به خوبی می‌توان دید که سعی شده با یک سری نقطه چین ظاهر متفاوتی به رزومه بخشیده شود که این در نوع خود کار جالب و در عین حال متفاوتی است.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان

برای شروع باید به دنبال هدینگی بگردید که مناسب رزومه‌تان است. به همین - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - خاطر به سراغ تب Home بروید تا بتوانید از طریق - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بخش Styles نمونه‌هایی از هدینگ‌های مختلف را ببینید. اگر نتوانستید هدینگ مورد نظر خود را پیدا کنید نگران نشوید.

خوشبختانه ورد - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به شما این اجازه را می‌دهد که هدینگ‌های منحصر به فرد خودتان را بسازید. برای دسترسی به این موضوع روی پیکانی که - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در تصویر زیر به خوبی قابل مشاهده هست کلیک کنید.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان

با این کار منویی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در مقابلتان باز - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می‌شود که حاوی سه گزینه متفاوت است. به سراغ Create a Style بروید و روی آن کلیک کنید.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان

به محض کلیک روی این گزینه پنجره Create New Style from Formatting روی صفحه نقش می‌بندد. تنها کاری که در این بخش باید انجام دهید این است که برای استایل خود یک نام انتخاب کنید. اما زمانی که کارتان تمام شد روی Modify کلیک - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کنید تا کار یک مرحله به جلو برود.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان

با این کار حالا باید صفحه‌ای در مقابلتان ظاهر شده باشد که حاوی تعداد زیادی ابزار تغییر دهنده فرمت است. متاسفانه برای تغییر فونت‌ استایل‌تان، گزینه‌های خیلی زیادی پیش رویتان نیست. پس - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به انتخاب یک فونت تمیز که قابلیت خوانده شدن داشته باشد بروید.

علاوه بر این اگر خوب دقت کنید می‌بینید که گزینه Add - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - to the Styles gallery به صورت پیش فرض فعال است. بهتر است که آن را به حال - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - خودش رها کنید تا از این پس حین نوشتن یک رزومه بتوانید دسترسی راحت‌تری به استلایلی که برای آن‌ها ساختید داشته باشید. اما زمانی که تغییرات‌تان تمام شد روی OK - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کلیک کنید تا شرایط برای قدم گذاشتن در ادامه مسیر فراهم شود.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان

حال در ادامه کار را با تایپ اولین هدینگ‌تان شروع کنید. برای مثال - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ما کار را از سرفصل «تجارب شغلی» شروع می‌کنیم. زمانی که کار تایپ این سرفصل با استفاده از استایل - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ساخته شده تمام شد، اینتر بزنید و در زیر اولین هدینگ، یک جدول برای ارائه اطلاعات مربوط به این بخش بسازید. برای این کار به سراغ تب Insert بروید و روی Table کلیک کنید.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان

حالا بر اساس اطلاعاتی که در دست دارید، جدولی مناسب و بدون ستون بسازید. البته حواستان باشد که هر سطر این جدول متعلق به یکی از تجربیات شماست و نباید یک تجربه متفاوت را در همان ستون قبلی تایپ کنید.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان

مثلا - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اگر تا حالا در طول زندگی‌تان تنها بر سر سه شغل مختلف مشغول به کار بودید باید یک جدول - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سه سطری داشته باشید. این یعنی زمانی که کارتان تمام شد باید در رزومه‌تان چیزی شبیه به تصویر زیر قابل مشاهده باشد.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان

البته در انتهای کار، حاشیه‌های زشت جدول‌ها را - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - حذف می‌کنیم اما الان وقت آن - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - رسیده که به ارائه اطلاعات شغلی خود مشغول شوید. برای این کار بهتر است اول عنوان شغلی که پیشتر به آن - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مشغول بودید را به صورت بولد شده به نمایش در آورید و در زیر آن به صورت خلاصه وضعیت شغلی‌تان را در آن دوره - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شرح - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دهید. در ضمن شاید - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بد نباشد که رنگ عنوان شغل پیشین خود را نیز تغییر دهید تا بیشتر توی چشم باشد.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان

کارتان که تمام شد نوبت به این می‌رسد که حاشیه‌ جدول را حذف کنید. - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - برای این کار، ابتدا روی جدول مورد نظر کلیک کنید. سپس به سراغ تب Design بروید و از بخش Table Tools روی Borders کلیک کنید.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان

اگر می‌خواهید رزومه‌تان ظاهر ساده‌ای داشته باشد، خیلی راحت با انتخاب گزینه No Border تمام خطوطی که دور جدول کشیده شده‌اند را حذف کنید. اما اگر دوست دارید رزومه زیباتری داشته باشید شاید بد نباشد گزینه Borders and Shading را امتحان کنید.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان

با انتخاب گزینه Borders and Shading ابزار مختلفی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در اختیارتان قرار می‌گیرد که می‌توانید بسته به سلیقه‌تان نوع نمایش حاشیه جدول‌ها را تغییر دهید. پس هر چه خلاق‌تر باشید رزومه زیباتری خواهید داشت. اما زمانی که کارتان که تمام شد روی OK کلیک کنید تا کار تمام شود.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان

حالا تمام این مراحل را برای مابقی بخش‌ها نیز تکرار کنید تا رزومه نهاییتان شبیه به چنین چیزی شود.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرخ نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
یه سوال داشتم شرکت شما آیا منطقه C4 فولاد شهر تعمیرات جارو برقی کنوود vc2779A داره.
پاسخ: بله در C4 شهر فولاد شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone